Een maand rust,...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 22:01

Eindelijk na lang zoeken en kijken heb ik een weiland gevonden voor Bram. Hij staat dicht bij de bewoonde wereld, naast een plek waar ook s'avonds erg veel mensen komen, vind ik wel zo veilig. Hij kan in 2 verschillende weilanden, en de kudde bestaat uit ongeveer 12 paarden, waarvan de oudste ( op bram na) 1 jaar en 10 maanden is, de jongste is 8 maanden oud. Bram is een oudje vergeleken bij de groep. Ik heb hem er vandaag naar toegebracht. Hij was heel nerveus, steeds dribbelen en draaien, en niet stil kunnen blijven staan. Haha! Ik liet hem de wei in, en de paarden meteen achter hem aan. Hij heeft ongeveer 5 rondjes keihard rondgerent, met heel de groep. Hij heeft het super naar zin, en ik heb besloten dat hij een maand het land niet uit komt. Hij heeft een maand rust, maar ik ook !!!
Groetjes Ymke

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 23:09

Hé wat goed van je! Lekker zeg voor Bram, een maand vakantie. Daarna kunnen jullie allebei weer fris beginnen. heb je al iets besloten over de stalling?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 08:17

hey wat goed van je Lodewijk heeft nog 1.5 week tegaan en heeft er al 2 opzitten Lachen
Lot is nu al een heeeeeeeeeel stuk ondeugender en wakkerder als normaal en vermaakt zich met dit weer prima dag en nacht in het land hopen alleen dat over anderhalve week m'n singel nog past haha