Gaat er nog iemand naar Tunesië ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Gaat er nog iemand naar Tunesië ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 10:28

Hey , beetje vroeg topic Haha! , maar gaat er iemand naar Tunesië de eerste 2 weken van juli ?Dan ga ik namelijk Tong uitsteken , wie weet gaat er ook wel een bokker dan ?Zou wel heel toevallig zijn maar ja , je weet nooit Haha!.
Ik ga naar Hammemet Yasmine , is iemand daar anders ooit al geweest , ben nog nooit in Tunesië geweest dus alle informatie is welkom hoor Lachen.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:56

Hey, ik ga ook naar Tunesie, en ook naar Hamamed! Ik ga alleen de laatste week van juli!
Ik ben er twee jaar geleden ook geweest. Mijn schoonzus en zwager wonen er. Stel je er niet al te veel van voor. Het is een mooi land, er is alleen niet echt veel te doen qua uitgaan en zo.
De stranden en de zee zijn wel heeeeel mooi. Als je een dagje weggaat moet je zeker naar Port El Kantaoui gaan. Hele mooie grotten en een mooi restaurant op de rotsen half in de zee.
Ik heb er twee jaar geleden een bruiloft gehad, heeeel apart. 4 dagen feest met lekker eten en drinken en Henna.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 18:19

Haha , uitgaan hoef ik niet hoor , ben maar 13 Knipoog.Een vriendin van mijn zus zei dat het er ook saai was... .Maar ja ons hotel ligt vlak aan het strand , strand , zee , zon , wat moet je meer hé Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:22

Het was een optie om op vakantie te gaan. Maar persoonlijk hebben we er vanaf gezien met het gebeuren in Irak etc. Het is tenslotte ook een Islamitisch land en in mijn ogen kun je die zolang het nog niet voorbij is daar beter maar even wijken.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 18:25

Mmmm ja dat wel , maar Turkije of Tunesië is wel een verschil hoor.In Turkije zijn er veel Irakezen en Turkije staat aan de kant van Amerika.Tunesië daartentegen niet... .Dan kan je net zo goed bang zijn in Nederland als in België voor evt. toeristische aanslagen want hier zitten ook behoorlijk veel Islamieten Lachen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:28

Mwah ik denk niet dat kleine islamitische groeperingen en een westers land veel kunnen aanrichten. In een compleet islamtisch land kan dat anders liggen en zeker met vakantiegangers.. zo is een paar jaar terug in Egypte ook een aanslag gedaan op een bus Europese vakantiegangers..

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 19:56

Ik ga ook de eerste 2 wekwn van juli, met ouders en broers en mijn vriend ! maar naar..uhm.. Monastir
Ben benieuwd hoe het daar is heb gehoord dat je vet veel cola moet drinken omdat je anders ergg aan de schijt gaat staat het land bekend om haha leuk om te weten he Knipoog

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 19:59

pffff welja ff naar tunesië, jullie hebben zeker niet nog 2 plaatsjes over in de koffer he? Haha! Knipoog

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 22:22

Nou Tunesie is heel erg Europees hoor. Je hebt natuurlijk altijd extreme Islamieten, maar die heb je hier ook.
Ik ben er absoluut niet bang voor. Ik ken het land goed, ik heb veel mensen uit Tunesie in de familie. Ik weet wel een beetje hoe de meeste mensen daar denken over Irak en Sadam. Ze zijn natuurlijk wel tegen een oorlog, maar ze zijn ook heeeel erg tegen Sadam.
Als er iets gebeurd hebben wij wel een onderduikadresje. Mijn zwager is namelijk een neefje van de President (Ben Ali). HAHA, zover komt het natuurlijk niet.