zou dit een new sealand deken zijn???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

zou dit een new sealand deken zijn???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 10:12

Mijn paard is kampioen dekenslopen. Nu heb ik een deken die het redelijk uithoudt. De stof is sterk en er zit zo'n dunne voering in (molton achtig wat je ook in canvastdekens ziet). De deken is groen en de stof is heel sterk, je ziet een soort heel klein ruitje in de stofstructuur. Omdat ie altijd zijn dekens sloopt (heb nog wel een paar nieuwe zomerdekens liggen, maar daar doet ie met pech een paar dagen mee) denk ik erover om bijv. de voering eruit te halen, zodat je een soort zomerdeken hebt. Maar dan zoek ik dus een soortgelijke deken voor de herfst. Er zitten trouwens wel gewone kruissingels aan met staartflap (dus niet zoals bij de gewone New Sealand deken). Weet iemand wat voor deken ik heb? (het is geen gewone canvasdeken). Mocht iemand zo'n soort deken in 195 hebben dan hou ik me aanbevolen... Dan heb ik dus bijv. een nieuwe (nooit gebruikt, nooit gepast) zomerdeken in de ruil. T'is een beetje een vaag verhaal, hoop dat jullie er wat mee kunnen.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 10:44

ik heb nog wel een hypo deken in de aanbieding rond die maat. Wat voor zomerdeken heb jij dan voor de ruil?

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 11:23

Zou het niet een Bucas kunnen zijn? Die heeft (de mijne tenminste) 2 van die haaksluitingen voor de borst die afgedekt worden met klittenband en daarop staat een klaverblad.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 13:13

Nee het is absoluut geen bucas deken. Er staat geen merk op. Hij had op de borst 2 leren voorsluitingen .Die had ie snel gesloopt dus, de staartflap heb ik ertussen laten zetten en nu is het een over zijn hoofddeken. Ook zaten er standaard geen bilkoorden bij, maar aan de achterzijde links en rechts ter hoogte van de bil wel 2 grote ogen zeg maar...

Kwetal

Berichten: 4476
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:50

Waar heb je hem gekocht????

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:54

klinkt als een deken die wij ook hebben maar die is knalgroen echt super sterk ding, heeft op een 2 jarige hengst gelegen die alles sloopt waar die z'n tanden in kan zetten(heel z'n voerbak van de wond getrokken inclusief een half muur eruit getrokken) en z'n deken laattie heel mooi heel, staat ook geen merk op

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:35

Ik heb ook zon deken liggen, klinkt precies hetzelfde eigenlijk. Maar die is wel van Bucas. Nergens een merkje te zien, maar als je goed zoekt hangt er een labeltje aan met een klavertje erop en Bucas. Haha!

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 20:32

ik heb er ook zo een ja ja, maar van mij is het een hippodeken en dat is ongeveer zoiets als een new sealand deken, alleen wil ik niet ruilen ivm dat ik ben gestopt met rijden, die van mij is dus namelijk ook groen maar je heb ze ook in het blauw