Ga je dan eindelijk op vakantie.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Ga je dan eindelijk op vakantie.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 07:50

Leuk hoor, 2 maanden geleden een leuke aanbieding naar Maleisie geboekt. Komen er de laatste tijd steeds meer berichten binnen over de geheimzinnige longziekte SARS in Azie. Maar Maleisie was geen risico gebied.
Vandaag ga ik weg, ga zo dus naar Schiphol toe. Doe ik het ontbijt nieuws aan: en ja hoor, in Maleisie is nu ook het eerste geval van SARS geconstateerd. Boos! Frusty
Is niet echt bevordelijk voor de vakantie voorpret..........

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 08:01

Ik begrijp wat je bedoelt...Ik ga over twee weken naar indonesie.

Kan ik je troosten Ach gut ? waarschijnlijk niet. Ik zou me er alleen niet teveel zorgen over maken. Wij westerlingen zijn over het algemeen in een betere conditie en zullen (zouden we SArs krijgen) de ziekte wel overleven. TOCH? IIG Een hele prettige vakantie toegewenst en dat je je maar weinig zorgen maakt

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 08:48

Ooh tof Maleisie, ik ben jaloers hoor!! Waar ga je precies heen??

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 09:02

Er zijn 2 mensen overleden in Canada, hoorde ik, aan SARS.
Zou maar een mondkapje mee nemen! De bron schijnt Aziatisch te zijn.

Maak me uiteraard ook beetje zorgen om mijn lieve vriendin die straks in Singapore moet overstappen...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 09:06

Die lieve vriendin maakt zich stiekem zelf ook een beetje zorgen... en gaat zo even de locale agent van de luchtvaartmaatschappij bellen om gte vragen of re-routing mogelijk is... gelukkig is het maar een overstap en verblijf ik er niet... en heeft de luchthaven erg strenge maatregelen... de kansen zijn dus redelijk minimaal, want als iemand ook maar hoest komen ze niet meer zo makkelijk aan boord... maar het blijft natuurlijk een nare situatie... maar ja... aangezien het ook al in belgie is... en in Canada...

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 11:47

Ha, ik kan het niet laten, ik zit inmiddels op het snikhete Penang, Maleisie en hier is van de SARS gelukkig niets te merken. Op de luchthaven van Kuala Lumpur zag ik een paar mensen met mondkapjes. Maar het bericht dat een paar dagen geleden in Nederland werd verteld, dat er in Maleisie nu ook iemand aan SARS is overleden schijnt niet waar te zijn.
Alleen een aantal mensen die ervan verdacht worden, liggen in carantaine. Maar dat is allemaal in Zuid Maleisie, bij de grens met Singapore. (sorry Vikki)

Maar goed, de eerst komende paar dagen zit ik nog even in een super de luxe hotel aan een tropisch strand Cool Haha!
en daarna zien we wel weer.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:02

Genmiet er maar fijn van. Ik heb gisteren de stal van je paardje leeggeschept. heb ik nu ook zo een vakantie verdient?
Sidney was fijn butien aan het spelen en maakte het goed.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 19:35

Prettige vakantie!!!

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:14

Mijn vader is een paar weken geleden teruggekomen vanuit China, maar toen hij terugkwam was ie wel verkouden.
Toen issie naar de dokter gegaan, maar hij had gelukkig geen SARS virus, want dan moet je met hoge koorts en zwaar hoesten op bed liggen.

We waren toch wel ff geschrokken... Scheve mond

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:57

Gijsenkim, is het niet mogelijk om je vakantie om te boeken naar een ander land ?? (Hoe jammer dit natuurlijk ook zou zijn Verdrietig !).
Bij de meeste grote reisbureauĀ“s hier, is dat mogelijk zondere verdere kosten, als je een vakantie hebt geboekt naar een zgn. risicogebied!