mn paardje had een melige bui!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 13:39

Ik had mijn paard, lovely, in de weide gezet met de andere.Bokken jongen! Echt,hij zou zo bokt.nl kunnen sponseren Haha!
Helaas heb ik geen scanner dus kan ik geen fotos van hem plaatsen Boos! maar ik kan wel wat over hem vertellen....:

Lovely is een 16 jaar oude ruin die een stokmaat meet van 1.59m,een klein paard dus.Het is niet echt een ras,maar een mixje van allerlei.Springen kan hij niet want hij wil het op 1 of andere manier niet.Maar dat vind ik niet zo erg want ik vind springen toch nite leuk Misselijk Lovely heeft een mooie zwarte kleur met een klein smal blesje.Ik rijd nog geen wedstrijden met hem omdat ik hem nog druk aan het voorbereiden ben voor eventuele latere wedstrijden.Misschien dat jullie het raar vinden dat ik met hem op 16jarige leeftijd wil starten maar goed....het kan en hij vind het leuk Haha!

Ik heb 13 jaar en Lovely is eigelijk van mijn moeder,maar omdat die er zo weinig mee doet bereid ik hem af en toe en mag hem van mijn moeder op wedstrijden gaan rijden...

Nou dat was dan weer mijn langdradige verhaaltje.
Doei!!!!!

<font color="deeppink"><i><b><u>www.hoefijzertjes.cjb.net</u> een leuk paarden/meiden forum met geinige plaatjes!</i></b>


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:49

Bereid je hem ja?? hihihihihihi *LOL* Hoe smaakt hij na de bereiding?? Haha! *LOL*

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 21:00

Flauw hoor nathalie!

Maarre, jammer dat je geen foto's kunt plaatsen! Wou wel eens jou bokkende lovely zien! Is dat net zoiets als een bokkende des?
[img]../upload/161/20-05_bok2.jpg[/img]

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 21:33

Hahahaha,die foto hierboven is mooi man!
Jouw paard kan hoog bokken.
Ej Lovely,misschien moet je het is bij een ander
proberen die wel een scanner heb,heb ik ook gedaan Schijnheilig beetje slijmen helpt vaak wel :


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, chinnie, Clmr, Geertema, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Groetje, Ilayla, jaap_2005, Julia_, knockout1, La_Lune, Ruai, Unicorn79 en 142 bezoekers