Stoere plietsie ponie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Stoere plietsie ponie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-03 15:22

Het is echt jammer dat ik geen foto's gemaakt heb maar het was echt zo stoer:
we hadden een stuk knalblauwzeil over van het leggen van de vloer, mooi slootje (2 bij 0.80 ofzo), dus ik met tallie in de longeerbak, ik denk daar kan ik haar eens mooi aan laten wennen.....
ik kreeg niet eens de kans om dat ding op de grond te leggen! plastic, daar zit toch eten in? erop staan, eroverheen, om dr nek, op dr rug en als soort van tikkertje (ik rennend met dat ding wapperend achter me aan, en dan probeerde ze erop te staan), niks was te gek . toeschouwers stelde al voor om een cursus te geven, anderen wilde het ook proberen, ik werd voor emile voest uitgemaakt, het was echt zo lachen!
Op het laats had ik een overkapping gemaakt met behulp van 2 menselijke standaards, nou dat was dan toch wel een beetje raar en kostte wel 3 minuten voordat ze achter me aan eronderdoor liep. en toen moest ik wel stoppen, want er waren wat toekijkende volwassen paarden die helemaal aan het flippen waren, de watjes! Haha!


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:42

echt cool dat jou paard dat allemaal durft hoor!! En ei zal ook veel vertrouwen in jou hebben
Hehe die andere paarden waren zeker helemaal door het dollen heen.

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:04

aaah wat gaaf!!!!!
Leuk paardje enne volgende x foto`s??!?!?!! Knipoog

kisz lauraa

Stop Wishing, Start Doing

LBroekhuizen Fotografie https://www.facebook.com/LBroekhuizenFotografie/

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 21:18

jahhh, ik wil de foto's ook wel zien Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, Blacky94, criollo_yess, GoogleAdsense, Icelandshet, Koekie73, Ladyson, Lalladidoo, Lizenlotte, Maaike_Ma, Moraira, pjer, Salinah, SANEX, stal_HD, Xrachelle, XxMariellexX en 130 bezoekers