Waneer kan de strand rit het beste door gaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wanneer kan de stranrit het beste door gaan.

zaterdag 12 april
Geen stemmen
zondag 13 april
4 (22%)
zaterdag 19 april
8 (44%)
Ik kan niet, weet een andere datum (vermelt ff in het topic)
5 (27%)
ik kan alle datum's
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 18


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Waneer kan de strand rit het beste door gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 17:59

We zijn dus vanplan om een strandrit te maken ik Belgie. Als je wil mee gaan zet je naam in dit topic, we zijn tot nu toe van plan om bij de 'de drie vijvers' in De Panne te gaan zodat we daar paarden kunne huren.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 19:30


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 19:31

Tarief
Verhuur van paarden: € 10 per uur
Wandelingen van 1u30, zaterdag en zondag om 10u00, 15u00, 18u00
Wandeling op aanvraag van 3 uur of 4 uur
Wandelingen vanaf 12 jaar, draf, galop en beheersen
Verhuur van stallen: € 10 per dag

Maar zal nog wel eens bellen.

Sannieke

Berichten: 40
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: Dilsen-Stokkem (Limburg, België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:53

ik kan 19 april zékèr niet, de rest zou nog wel kunnen lukken normaal

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 14:22

Ik hoop alleen wel dat we dan een beetje redelijk weer hebben, 13 april is nl. al het volgende weekend, en als ik nu naar buiten kijk is het niet veel soeps....

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:45

maakt mij niet uit, 12 of 13 april, als ik er maar geraak met de trein

(jeeeeeee, dat wil zeggen dat ik mijn toque moet gaan zoeken of wat?? heb dat ding in geen jaaaaaaaaren meer opgehad, waar zou die toch gebleven zijn?)

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:46

weer maakt voor mij niets uit, lange waxjas aan en ik zit lekker droog Haha! (heb zelfs een "regenjas" voor mn pony, ons kan je niet binnenhouden als het regent...)

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 15:51

Oh ja, nog een kleine opmerking, ik denk dat we best een begeleide wandeling aanvragen.

Redenen:
1. die mensen van ginder weten zelf het beste waar je wel en niet mag komen met de paarden (ik heb zelf ook een beetje buitenritervaring in De Panne, wel met een andere manege) en je mag niet zomaar overal komen, zij kennnen ook de beste/leukste routes
2. de begeleiding kent alle paarden en hun nukken en weet dus wat wel en niet kan voor elk dier apart
3. met begeleiding van de manege zelf erbij, sta je net iets steviger in je schoenen als er wat gebeurd met één van de paarden onderweg

en neem dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar vooral omdat nog niet iedereen meerderjarig is, lijkt me dit belangrijk

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:53

Ja inderdaad Leentje.
Maar ik kan zéker 13 april(en 12) niet, want dan ben ik jarig Haha!.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:42

Hmm... ik wil heeeeel graag mee, maar he is al zo snel en ik zit met een studie-deadline!!! laat me alleszins weten wanneer het nu precies doorgaat, dan kan ik altijd nog zien...

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 23:13

ik wilde ook met begeleiding gaan, dat lijkt me veel veiliger

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 09:36

Ik zit met examens na de paasvakantie... Maar ik zal zien als er een datum bekend is of ik kan of niet... (weet nl niet direct een andere datum te bedenken Haha!)

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 09:49

Ik zelf kan allen zondag de 13 april niet

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:18

Ik geloof toch dat er een probleempje gaat ontstaan zo. Er hebben tot nu toe maar 4 mensen gestemd. De helft kan niet op de 13de, de andere helft niet op de 19de (ik incluis)??

Leentje schreef:
weer maakt voor mij niets uit, lange waxjas aan en ik zit lekker droog


Jij wel ja! Knipoog Ik (en misschien nog wel een paar) hebben dat niet en ik had al gemeld dat ik het zonde vind om in totaal 4 uur in de auto te zitten om alleen maar een uurtje te paardrijden.
Misschien dat we de eerste meeting wat "dichter bij huis" moeten doen en dan later in het jaar eens naar het strand?

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 10:30

we kunne de datum ook nog altijd uitstellen voor ein junie als iedereen gedaan heeft met examen's of.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:42

Tessake schreef:
we kunne de datum ook nog altijd uitstellen voor ein junie als iedereen gedaan heeft met examen's of.

Dat lijkt mij eigenlijk wel een goed plan!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:12

Wat ook belangrijk is, is dat we eerst eens effe checken wanneer het die dag eb of vloed is, klinkt misschien stom, maar ik heb ooit eens heel lang uitgekeken naar een strandrit en omdat het vloed was, was het meer een duinrit dan een strandrit... Veel saaier dus!

Voor het eventuele weerprobleem: moet het dan zo vroeg op voorhand geboekt worden? Je kan toch ook gewoon nu een datum in je hoofd houden, kijken wat Sabine en Frank van het weer zeggen in die week, en dan pas boeken?

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:30

Idra schreef:
Voor het eventuele weerprobleem: moet het dan zo vroeg op voorhand geboekt worden? Je kan toch ook gewoon nu een datum in je hoofd houden, kijken wat Sabine en Frank van het weer zeggen in die week, en dan pas boeken?

Lijkt mij dat dat wel moet lukken, blijft alleen het feit dat er in April niet 1 datum is waarop "iedereen" kan. Ik begrijp dat er ook nog examens zijn in Mei? Dan wordt het al gauw Juni Verward
Als we een datum kunnen prikken welke iedereen die mee wilt dan vrij houdt? Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:58

voor de universiteitsstudenten onder ons, begint de blok al in mei
voor de hogeschoolstudenten onder ons, is mei een maand van keihard werken om de laatste projecten afgewerkt te krijgen, en te blokken, want wij hebben geen blok, maar
iedereen heeft in juni examens

uitstellen naar een latere datum, voor mij geen probleem, maar hou er wel rekening mee dat we dan evengoed eens slecht weer kunnen hebben, en dat je in de zomer in De Panne enkel op het strand mag rijden voor 10 uur 's ochtends en na 8 uur 's avonds

Dit brengt me dan meteen op een ander ideetje: in de buurt van die manege weet ik een erg goede camping, kunnen we er dan geen weekendje camperen van maken met zn allen? We kunnen dan een dagje strand doen, een dauwtrip (als dat kan voor die manege) of een zonsondergangtrip, een keer gaan kwistaxen, eventueel een avondje gaan stappen, .... de kusttram komt daar vlakbij, aan het station

hmm, is misschien wel niet zo haalbaar voor de wat jongeren onder ons om toestemming te krijgen van thuis :s

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:02

Hey eerst en vooral: ik ben al eens een paar dagen op "De drie vijvers" geweest, en ik vond het gewoon schitterend!! We hebben echt prachtige wandelingen gemaakt. Hoe het zit met verhuur paarden enzo, geen idee, want ik reed met de paarden van vrienden zonder gids omdat die vrienden zelf al heeeeel lang naar De Panne gingen met de paarden. Wel raad ik jullie in ieder geval een gids aan.
April kan ik zoizo niet, als ik eventueel zou kunnen is het ergens in de zomervakantie, mijn examens zijn trouwens pas eind juni gedaan (en dan nog hangt het ervan af :s) en eh, zou het een bezwaar zijn dat iemand dan al even toch niet meer gereden heeft? (hoewel ik nog steeds hoop binnenkort terug aan de slag te kunnen Knipoog)

Groetjes, en ik vind het best wel een goed idee een meeting in België

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:03

Hi people!

Mmm, zoveel Belgische bokkers, wist ik helemaal niet, ben onder de indruk Knipoog

Had net helemaal zelf [BM][Poll]Bokt meeting in Belgie ontdekt, krijg ik ook nog een pbtje…

Lijkt me wel leuk, als 't een beetje uitkomt (dwz al zeker in't weekend want anders moet ik op mijn werk zitten, & ik moet de komende maanden regelmatig naar't buitenland, dus ik ben echt wel een moeilijk geval om iets mee afgesproken te krijgen), wil ik graag mee ja!

Ben net aan het werk, vorig academiejaar afgestudeerd, er zijn nog wel wat mensen v mijn leeftijd hé??

Moet wel zeggen dt ik niet overloop v enthousiasme wat De Drie Vijvers betreft. Ik ben er nog maar één keer gaan rijden, & dat is al een aantal jaartjes geleden ondertussen, maar 'k had toen een pony met prewalski-look, & ik kon er echt alleen maar opzitten, ik liep altijd een tiental meter achter de rest vd groep, kon dat oerpaardje met de beste wil vd wereld gn 2 passen laten draven, & had bovendien een prullezadelke met een dikke bubbel midden op de zitting :-S & Moet zeggen dt ik de rest vd paarden er ook n super vond uitzien. Is er in Westende geen betere manège?

Afin, als er iets afgesproken is, hoor ik het graag, dan zie ik wel... Heb voor 19 april gestemd, maar eigenlijk moet je met mij geen rekening houden, ik kijk wel gewoon of 't past of niet, & of 't me leuk lijkt wat jullie uiteindelijk gaan doen (want vind 4 uur autorijden ook wel niet zo'n fijne bezigheid op een vrije dag, zeker als't maar vr een uurtje paardrijden is).

Iig tof initiatief!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:03

Ik zou heel graag mee willen,
maar de Panne is wel ver voor mij (woon in Leuven), Frusty
en ik ben nog maar 14,
en mag van m'n ouders dus nog niet alleen met de trein.
Ik graak er dus niet. Boos!
Vind het heel spijtig want zou ook wel eens graag de andere bokkers ontmoeten. Huilen

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:05

Leentje"]
Dit brengt me dan meteen op een ander ideetje: in de buurt van die manege weet ik een erg goede camping, kunnen we er dan geen weekendje camperen van maken met zn allen? We kunnen dan een dagje strand doen, een dauwtrip (als dat kan voor die manege) of een zonsondergangtrip, een keer gaan kwistaxen, eventueel een avondje gaan stappen, .... de kusttram komt daar vlakbij, aan het station
[/quote]
Klinkt voor mij ook heel goed! Dan zal ik wel het e.e.a. moeten regelen want de diertjes thuis moeten wel verzorgd worden. Maarre....wat is kwistaxen? Verward (Woon wel in Belgie, maar ben Nederlandse Haha! )
[quote="Leentje schreef:
hmm, is misschien wel niet zo haalbaar voor de wat jongeren onder ons om toestemming te krijgen van thuis :s

Ik denk dat dat inderdaad een probleem gaat zijn....

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:10

ik kan geen enkele datum, mijn mama zei om het eens overnieuw te doen in de groote vakantie, dus als jullie het nu goed vonden om daar nog eens te gaan met mss nog meer/andere bokkers, dan kan ik wel komen. maar dat is niet voor nu...

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:11

Jola"]
[quote="Leentje"]Dit brengt me dan meteen op een ander ideetje: in de buurt van die manege weet ik een erg goede camping, kunnen we er dan geen weekendje camperen van maken met zn allen? We kunnen dan een dagje strand doen, een dauwtrip (als dat kan voor die manege) of een zonsondergangtrip, een keer gaan kwistaxen, eventueel een avondje gaan stappen, .... de kusttram komt daar vlakbij, aan het station
[/quote]
Klinkt voor mij ook heel goed! Dan zal ik wel het e.e.a. moeten regelen want de diertjes thuis moeten wel verzorgd worden. Maarre....wat is kwistaxen? Verward (Woon wel in Belgie, maar ben Nederlandse Haha! )
[quote="Leentje schreef:
hmm, is misschien wel niet zo haalbaar voor de wat jongeren onder ons om toestemming te krijgen van thuis :s

Ik denk dat dat inderdaad een probleem gaat zijn....
[/quote]

dat vinden m'n ouders zeker niets vor mij ik ben er nog maar 12 hé dus ja het is een probleem om ze te overtuigen!!!