Geweld en uitgaan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Geweld en uitgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 20:33

Citaat:
Ik hoor rare verhalen over het afgelopen weekend.
Plassen bloed en met bloed doordrenkte kledingstukken achter de Oosterkerk, knokpartijen in en rond de pon, en wat mij nog het meest verbaasd is dat Be Quickers een uitsmijter in het ziekenhuis hebben geslagen. Hahaha, net goed, als het die Vette vogelverschrikker maar is. Maar dat Be Quickers dit hebben gedaan lijkt mij héél stug. Wie verteld mij es wat meer over het afgelopen weekend?


ok even ter uitleg... ik woon vlak bij dokkum en ga dus bijna elke zaterdag uit in de pon... altijd reuze gezellig, en ken er veel mensen...

Nu gaat het bij ons vaak tussen de 'boeren' en de dokkumers... de 'boeren' zijn dan ook vaak beneden te vinden, terwijl de dokkumers boven uit hun dak gaan. de 'boeren' zijn soms best wel snel op hun teentjes getrapt (vooral met drank op) en gaan dan ruzie zoeken, je kunt niks meer goed doen, en slaan er zo op los... er zijn dus ook een aantal dokkumers die er wat van kunnen (uitsmijters het ziekenhuis in slaan bv)

de oosterkerk is dus een kerk in dokkum, er schijnt daar dus behoorlijk te zijn gevochten... ook mijn moeder liep er zondag langs en kwam met het verhaal thuis van een doordrenkt t-shirt en een grote plas bloed... en ook de voetballende gozertjes van bequick kunnen zeker niet echt goed over drank... ik bedoel waar halen ze het lef vandaan om een uitsmijter, die er voor mijn idee toch is om de lastige persoontjes buiten te zetten, het ziekenhuis in te slaan?

Ik kan daar de komende tijd dus ook niet lekker uitgaan, toch het gevoel dat ik steeds op mn hoede moet zijn, terwijl ik hier anders geen last van had...

waar moet het toch heen...

sorry voor het vage verhaal, maar dit moest ik even kwijt, en ben benieuwd wat jullie hier nou eigenlijk van vinden...

[edit:BartVB]Titel veranderd, groetjes verwijderd[/edit]

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...


Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:46

Oe jakkes Ragna, dat klinkt niet echt heel fijn. Volgens Jaap was het wel erg gezellig geweest afgelopen zaterdag Verward

Heb je zelf die knokpartij gezien, of begon die nog niet eens in de Pon?

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 20:49

haha nee klink idd niet erg lekker nee! vond ik ook toen ik het hoorde... naar mijn mening was het ook zeer gezellig, maar ik was al vrij vroeg naar huis ivm werk zondags (en dat beroerde uur dat er bij kwam) maar ik hoorde dus gister van mn moeke dat ze dat bloed had gezien enzo... ik ben zo geschrokken, een hele poos liggen piekeren enzo... maar verder hoorde ik er ook niks over. er staat niks in de krant, op tv niks...
niks aan te doen, maar t zit me niet lekker...
sick minded people die dit soort dingen flikken!

groetjes!

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:15

Wel apart dat er en niks in de krant en niks op tv of zo staat... Zo krijg je de praatjes wel de wereld in... Ik kan er verder weinig over zeggn ken het verhaal niet, maar dat er verder niks over in de krant staat is wel apart???!!!?? komt misschien morgen nog

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 21:17

nou praatjes krijg je niet denk ik... het wordt allemaal al bevestigd door stadsgenoten. mijn moeder heeft die plas bloed en dat t-shirt gezien. en de rest van het personeel bevestigd dat die jongen het ziekenhuis is ingeslagen...
maar ja dat er dan niks in de krant staat vind ik ook behoorlijk vaag

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:06

kom in den haag wonen veel veiliger om uit te gaan in ene criminele stad als deze Lachen echt waar merk het nu weer dat ik echt blij ben dat we dat soort dingen hier niet hebben, al hoewel, nee bij ons worden ze alleen neer geschoten en lek geprikt bij snackbars Lachen

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-03 17:58

haha naja verder valt het hier gelukkig wat mee Haha! maar ja... dit soort dingen verwacht je toch juist niet van een stad waar bijna nooit wat ergs gebeurd?

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Amber_, fleurtjeuh, GoogleAdsense, kimmetje26, Lau07, limagirl, Poety, purny, Rupser, ryukapple, Sanet, Sellyxx en 143 bezoekers