Meeting op Duindigt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Meeting op Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 17:34

Voor alle mensen bedoeld die gewoon eens een heerlijk dagje uit willen en lekker naar de prachtige jaguars onder de paarden te kijken, en wie meer te weten wil komen over de draf- en ren sport, probeer ik zondaag a.s., of een dag dat het meerdere mensen schikt, een meeting te organiseren.
hierbij is een meeting met de paarden van Davies uiteraard inbegrepen, en verder ene hoop gezelligheid, ik ben hier alleen niet zo goed in, dus ik zoek ene mede organisator als er genoeg animo voor is.
dus roep maar wie er zin in heeft.

een dagje op de renbaan kan heel erg leerzaam zijn, ook voor mensen die het allemaal geen bal aan vinden die sport, en de mensen die het altijd maar zielig vinden, dus kom allemaal gewoon gezellig langs en maken we er een lekker dagje van Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:52

Ja lijkt me leuk
Pb Haagsemeid ens Knipoog

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:52

Heej, ik ben altijd van de partij als het om duindigt gaat!
Hopelijk komen er veel mensen, want veel mensen vinden dravers en renpaardjes het einde!

Ik moet nog ff kijken of ik zondag kan (en of het mooi weer is) maar anders ben ik opzeker van de partij...

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 18:20

anders plannen we een andere dag enzo kan altijd
er zijn ook heel veel mensen en die vinden het zielig enzo, en die hebben zoiets van awww zielige beesten, dus kunnen ze er veel van opsteken leuk hoor zo een dagje koersdag

Dehtje

Berichten: 395
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 18:31

Lijkt me gaaf!! Weet niks van renpaarden of de sport op zich, maar zou graag een keer willen kijken! Erg leuk, kan alleen zelf aankomende zondag niet, dus hou me aanbevolen voor een andere dag!!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 09:52

Het lijkt mij ook super gaaf. Vooral omdat mijn paardje daar ook getraind is zou ik best wel eens een kijkje willen nemen. En als volbloed liefhebber natuurlijk ook. Hehe..

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 10:56

Hmm lijkt mij inderdaad ook wel erg leuk.
Ik hoop alleen Revanza dan nog te hebben, anders heb ik niks meer met draffies. Deze maand gaan we naar De Raaphorst om te kijken wat we nog kunnen doen, als we nog wat kunnen doen voel ik er ook nog wat voor om zelfs met mijn draffie via Meyendel te komen (bezweet!!)

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 20:53

Hé cool, denk alleen dat als ik er ben ik heel graag zou willen dat ik met Baduh de baan op mocht. De laatste keer was niet zo'n succes want de renbaan was een modderpoel waardoor ie elke keer het gras op jumpte. Schaam schaam. Kan ik gelijk vragen of ik nog een keertje mag met mijn ex-renner!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 08:50

zow wordt een gezellige dag, ik kan voor zover elke koersdag op zondag, dus kan desnoods ook wel heel veel meetings houden

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:47

Nu nog een datum en weten of Revanza mee kan.. btw Bubbles, Revanza kan in galop ook heel erg hard terwijl het een dravers is... wedstrijdje? Tong uitsteken

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 19:59

iedereen mag elke zondag langs komen, is altijd hele leuk, en 10 jaar geleden was het prop vol, mensen zijn nu helemaal gek op dressuur etc. en dat heeft alle mensen van de renbaan weg gelokt. het moet gewoon weer even opkomen en gezellig worden, dus als iedereen eens even zin heeft om rensport na deze meeting te promoten gewoon op maneges vertellen dat ze daarheen moeten komen omdat het super gezellig is etc.
nou voorlopig wacht ik nog op antwoord hieronder even laten weten of je er zeker weten zin in hebt kan ik lijstje maken en dan als ik datum etc. weet om uitnodigingen te sturen

Dehtje

Berichten: 395
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:06

Ik hou me nog steeds aanbevolen!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 15:21

wil niemand anders meer?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 18:29

Ja me vriend Knipoog die komt dan ook mee, ik moet nog ff kijken of ik zondag kom en anders kom ik volgende week zondag