Vervelende avond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 10:43

Wat een nare avond was het maandagavond! Eerst belde iemand uit het bestuur dat de springles niet doorgaat. Tot 26 maart geen les… Kwam ik ’s avonds bij Muzefee, heeft ze weer een dik been. Ik heb haar toch wel opgezadeld (been is vaak dik en door het rijden wordt het juist beter…) en ik ben heel veel stapoefeningen en wat drafoefeningen gaan doen. Na het afzadelen en benen afspuiten ging ik even naar binnen. Toen we net zaten ging de telefoon. Anneke nam op en aan haar manier van praten hoorde ik dat er iets niet helemaal in orde was. Bleek dat haar zoon het had uitgemaakt met zijn vriendin. Had die meid vier vrienden op hem afgestuurd die hem helemaal in elkaar geslagen hebben. Ze hebben hem zelfs met zijn stereotoren op zijn hoofd geslagen! En zijn hele huis is overhoop gehaald. En de politie kan er niets aan doen! Hij was helemaal overstuur en zat bloedend en kreunend van de pijn aan de telefoon.
Toen ik later in mijn auto stapte, zag ik op mijn telefoon dat ik een paar gemiste gesprekken had. Het was steeds het nummer van mijn ouders, dus ik dacht meteen dat er wat aan de hand was. Omdat ik toch in de buurt van het huis van mijn ouders was, ben ik er even langs gegaan. Mijn moeder zat alleen in de kamer. Ze vertelde dat mijn vader in het ziekenhuis lag. Hij had een acute blindedarmontsteking en lag op Intensive Care. Toen ik dinsdagochtend nog even belde, bleek dat ze hem ’s avonds geopereerd hadden en dat hij nu weer gewoon op zaal ligt.
Ik ben toch enorm geschrokken omdat hij al twee keer een hartinfarct gehad heeft ook al meerdere keren aan zijn hart geopereerd is.


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 10:46

Pff, nou jij hebt het ook wel weer even gehad denk ik!

Ellende komt nooit alleen, altijd in drie keer zeggen ze...

Sterkte! Mieke


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 10:54

Poe hee, dat is schrikken allemaal! Beterschap met je vader, gelukkig maar dat hij meteen geopereerd kon worden.
Hoe is het nu met Muzefee en haar dikke been?
Wat hebben mensen soms toch rare ideen, wie doet dat nou, je vriend in elkaar laten timmeren omdat hij het uitmaakt? Raar.
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 10:56

Sterkte, het zit jou niet echt mee he.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 11:51

Heel veel sterkte

Maar na regen komt zonnenschijn. Daar moet je aan blijven denken.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 12:11

jeetje. Pech komt nooit alleen zeggen ze. Nu maar hopen dat je voorlopig alleen maar leuke berichten krijgt.

Sterkte en beterschap voor je vader gewenst..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 13:16

jeetje sterkte zeg!
hoest nu met die jongen? en met je vader?
ene hoezo kan de politie niets doen hij weet toch wie die gasten op 'm af hebben gestuurd?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 16:06

Hoi Kitty, jeetje wat een rotdag is dat geweest, alles tegelijk..... Hoe is het nu met je vader? Beterschap gewenst voor hem, en een knuffel voor jezelf. Hou je taai, Sonja.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 18:31

Met mijn vader is het nu weer stabiel. Gisteren is hij heel veel aan het overgeven geweest. Vanavond gaan we even heen, ik zie dan wel hoe het met hem gaat...
De zoon van Anneke had een paar wonden die gehecht moesten worden. Ik ga ervan uit dat hij nog wel stappen onderneemt. Je kunt toch niet ongestraft iemand mishandelen hoop ik.
Gisteren heb ik nog even op Muzefee gereden. Haar pootje wordt alweer wat dunner... Haar been wordt ook driemaaldaags afgespoten.

Ik vertel morgen nog even hoe het met mijn vader is...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 18:55

Gelukkig dat het met allemaal weer wat beter lijkt te gaan. Maar wel een schrik, zeg, en dan alles op 1 avond. Woon je alleen? Of heb jee een man of een vriend die je steun geeft? LIjkt me namelijk doodengg om in zo'n situatie alleen thuis te moeten zitten...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 10:38

Ik heb een hele lieve vriend waar ik even een tijdje bij heb zitten snikken...
Hoorde ik dus gisteren in het ziekenhuis dat als mijn vader ook maar iets later naar de dokter was gegaan, dat hij het dan waarschijnlijk helemaal niet gered had...
Hij lag daar ook zo zielig met al die slangetjes in zijn neus en in zijn armen... dat vind ik er altijd zo eng uit zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:06

Gelukkig maar dat het weer aardig gaat met je vader. Hopelijk knapt hij nu snel op en dan lekker naar huis toe mag om aan te sterken want in zo'n ziekenhuis liggen is ook niet alles.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 23:50

Hoi Kitty, nou gelukkig maar dat het weer wat beter met je vader gaat. En fijn dat je in ieder geval even lekker je hart kunt luchten bij je vriend, effe een potje huilen lucht altijd wel lekker op na zo'n rotsituatie. Hou je taai, Sonja.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 18:14

Bedankt allemaal. Ze zeggen altijd dat Internet erg onpersoonlijk is, maar bij Bokt vind ik dat juist niet! Ik heb er voor mijn gevoel een heleboel vrienden en vriendinnen bij.

Nogmaals bedankt!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 18:54

That's what we're here for! Meid sterkte, kop op en dan gaat binnenkort ook voor jou de zon weer schijnen. Knuffel voor je vader, Muzefee en voor die vriend van je.

Pling Knuf Mayo Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie