En dan nu de grote vraag: WAAR IS SADDAM???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

En dan nu de grote vraag: WAAR IS SADDAM???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 16:41

Wie heeft enig idee waar die gast zich verborgen houdt???

Ik denk dat hij ergens onder de grond zit op grote diepte, zodat hij ook veilig is voor de aanslagen en niemand hem kan vinden. Het schijnt zelfs dat hij een hele ondergrondse stad heeft laten bouwen Verward

Maar ik weet het niet Clown Een van jullie enig idee???


Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:47

Ik weet wel dat hij een stuk of 5 ( misschien wel meer) dubbelgangers rond heeft lopen..
Verder heb ik geen idee waar hij zit..
Hij zal idd wel ergens veilig zitten, en dan is onder de grond meestal wel het veiligste.. maar waar? Dat weet waarschijnlijk niemand..
Dat van die ondergrondse stad? Geen idee, lijkt me vrij onwaarschijnlijk.. maar je wat je tegenwoordig allemaal kan!




Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 18:27

In een bunker onder Bagdad.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:45

Ze zeggen dat hij ondegedoken zit diep onder de grond (50 meter ofzo).

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 23:09

Men zegt idnerdaad dat ie 5 dubbelgangers heeft. En ook dat ie een bunker inder de grond heb laten bouwen.

Euh,...?? Tsjah,...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:44

Hij heeft toch ergens een bunker. Alleen weten ze niet waar. Er bestaat een kopie van die bunker (ik weet ff niet meer waar). Die is vorige week op tv geweest. Daar kunnen een hele hoop mensen een jaar overleven. Dus..... die zien we voorlopig ook nog niet.

FatherB

Berichten: 31
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:29

Hij heeft 7 dubbelgangers (zelf met plastische chirurgie op hem laten lijken, cia weet ook niet meer wie de echt is LOL Haha! )

ik denk dat ie ergens bij een gezin is, of ergens net buiten bagdad. Of in zwaar bevolkt gebied (gewoon huisje) dat neit gebombardeerd wordt. In 1991 zeiden ze dat ie gewoon door bagdad rondreed in een melk-vrachtwagen. Niet zo stom, want wie gaat die nou bombarderen Haha!. Lijkt me dommer om juist in een bunker of gebouw van de staat te gaan, want daarvan weet je gewoon dat die aangevallen worden.
Ik zelf ben van mening dat ze hem niet te pakken zullen krijgen... net als osama...

Dazed and confused Verward

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 17:16

zit vast en zeker met die andere lafbek van een bin laden ergens onder de grond net als wormen maar of ze die 2 haarballen te pakken krijgen weet ik niet die 2 lafbekken kunnen goed verstoppertje spelen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:50

in het buitenland hahaha

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:57

Waarschijnlijk zit hij gezellig samen met Bin Laden en spelletje bluf poker te spelen ergens verstopt onder de grond Verward

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:59

het zou toch helemaal top zijn als blijkt dat hij al jaren dood is. hihi staan die amerikanen dan voor ...

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 15:00

en wie is er dan na de eerste bombardementen op het paleis op een brancard weggedragen?


Ze laten vaak genoeg beelden van Saddam zien, maar niemand kan zeggen van wanneer die beelden zijn. Zou me niets verbazen als hij er erger aan toe is dan de Irakezen de wereld willen laten zien....als hij dan nog leeft...

Je suis Charlie.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 07:59

Waarschijnlijk is hij gister (of is het nou weer eergister) omgekomen door een bombardement, wat ze zeggen/denken op het nieuws, maar nog niet bevestigd is.

Maar ze zeiden ook al dat Saddam bij de 1e aanval al om het leven gekomen was.
Zoals Cassidy zegt, ik denk ook dat de Irakezen de schijn ophouden hoor, ik geloof niks van al die 'live' of net opgenomen videobanden. Dan zit hij daar zo rustig in zijn stoeltje zijn verhaal te vertellen, erg vaag.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:10

Die is gewoon met heel veel geld naar een klein eilandje ergens bij een warm land in de buurt, en geniet van zijn poen. Zit ondertussen TV te kijken, en lacht zich dood om de amerikanen.. Dit zou me iig niet verbazen!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:21

Ik denk dat hij in een bomvrije kelder zit ergens in de bergen,of.... in het buitenland Verward
Mischien is hij allang dood *hoop,hoop*

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:22

Vreselijke man,
ik hoop dat zijn hele teroristengroep opgerolt word

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:06

als die amn slim is, gaat hij gewoon ergens in een dorpje zitten. Waar de soldaten denken: daar zit hij toch niet. Ze zullen zo'n klein dorpje nie gauw platbombarderen...dus ik denk dat hij dat maybe ook wel doet.

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:10

Ik denk dat-ie op de thee is bij Osama Bin Laden }>

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:15

Die staat relaxed te golfen ergens op de antillen Lachen

Die mafkees gaat toch echt niet wachten in Bagdad of hij aub een bom op zijn kop mag hebben Verward

Die is al lang geleden vertrokken en zit zich ergens krom te lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:26

Zijn ego is te groot om te vluchten, dat heeft hij niet gedaan denk ik. Verwacht eerder dat hij ergens in Bagdad zit, of inderdaad al jaren dood of zo is!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie