Vraagje over stal Wennekers....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Vraagje over stal Wennekers....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 20:48

Ik vraag me af of het land van Wennekers het hele jaar open is en hoeveel het kost om een paard in de zomer dag en nacht op het land te hebben en hoeveel het kost om een stal te huren in de winter.
Het is misschien een beetje raar geschreven, maar het komt er op neer dat ik graag informatie wil hebben over Wennekers....
Wie kan mij dit vertellen ?

Reach for the stars, so if you fall you land on a cloud


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:57


Jansi

Berichten: 558
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:40


jingle bells, jingle bells


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 15:27

Daar staat aardig wat op en bijvoorbeeld ook het e-mailadres en telefoonnummer van de eigenaar (die vast wel antwoord weet op al je vragen).

Maar ok. Ik heb er een loopstal gehad (zelf uitmesten) voor 170 euro (weet niet of de prijs nog klopt) Het leek toen zo dat alleen een stal huren in de winter in de praktijk niet echt mogelijk was en je dus ook in de zomer je stal moest aanhouden. Maar ik weet niet hoe het nu is, zou gewoon eens bellen.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 15:54

Wat ik weet is dat de prijzen errrug omhoog gegaan zijn. Een nieuwe loopstal (zelf uitmesten) kostte nu iets van 250 euro (heb ik van horen zeggen). Best duur dus. De landjes zijn volgens mij op 2 of 3 maanden na het hele jaar open. In de zomer moet je alleen wel een stal hebben wil je daar ook op een landje mogen staan, dus een stal is voorwaarde voor een landje. Je kan niet alleen voor een landje kiezen in de zomer en dan alleen swinters een stal.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:00

Jeetje wat veel! Sta echt versteld van de prijzen.. helemaal omdat je dan op een soort paardenfabriek staat.

Een landje en een bakje is veel goedkoper bij een boer te vinden, maar goed, ik heb dan ook een aversie tegen Wennekers Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Chevano

Berichten: 2301
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:27

Heb daar jaren geleden gestaan, en als je in nature betaald dan kost het je niks. Ik zou als ik jou was gewoon ff verder zoeken. Die man is niet echt koosjer. Als je alleen voor van de zomer land zoekt dan kan je ook bij ons staan. Dat is op de grens van Amsterdam Noord en . En voor de merrie geld hetzelfde. Ze worden verweid als het gras op is. Dus als je interesse hebt dan mail je maar.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:32

batje schreef:
Jeetje wat veel! Sta echt versteld van de prijzen.. helemaal omdat je dan op een soort paardenfabriek staat.

Een landje en een bakje is veel goedkoper bij een boer te vinden, maar goed, ik heb dan ook een aversie tegen Wennekers Lachen


Helaas valt dat op rij-afstand van het bos wat tegen. Als het nu inderdaad 250 kost is dat wel heel veel idd. Toch heb ik er best goed gestaan. De voorzieningen waren goed. Paardje kwam iig niets tekort.

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 16:49

Bedankt !
Het is idd wel duur.
Chevano, Amsterdam noord is wel een beetje te ver voor mij...

Reach for the stars, so if you fall you land on a cloud

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:32

[quote="Chevano"]Heb daar jaren geleden gestaan, en als je in nature betaald dan kost het je niks.

vraagt zich af wat chevano hier mee bedoelt Schijnheilig

Die man is niet echt koosjer.
nee hij is echt een beetje vaag Verward

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 21:16

Ik vind Wennekes ook niet zo leuk.....juist omdat het zo'n grote stal is, is er maar weinig toezicht en controle op je paardje.....Geef mij maar een wat kleinere stal!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 21:59

ik heb 3 weken op wennekers gestaan toen ik mijn paard kocht.
Het is al een paar jaar geleden hoor.
ik vond het niks, er waren weinig faciliteiten er was toen nog maar 1 kleine binnenbak en dat voor zoveel paarden.
maar ik vind de stalling idd een beetje duur vergeleken met wat je er hebt en met wie je er staat.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 23:00

Eh, ze heben net een gigantische binnenbak neergezet (was afgebrand) volgens mij is hij zeker wel 80 meter lang + tribune... kantine, 40x20 binnebak, nog een buitenbak, en volgens mij zijn ze nu ook een stapmolen aan het aanleggen en dan nog een hele zooi land, een springbak, een drafbaantje daaromheen... Ik zou nou niet echt willen zeggen dat er weinig voorzieningen zijn... maarja, er staan wel ruim 200 paarden.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 23:54

Toen ik er stond was dat er allemaal nog niet, vandaar dat er toen weinig voorzieningen waren.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__ en 38 bezoekers