Zo ziet een winaar eruit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Zo ziet een winaar eruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 15:32

Onze lieve Double Spike A.K.A. Spikey heeft zaterdag in Keulen gewonnen en niet zo een klein beetje ook, hier de foto's

Afbeelding
uit de trailer met z'n sokken nog aan even lekker rond wandelen

Afbeelding
om na enige tijd lekker in de paddock te showen en warm te stappen

Afbeelding
Ik ben een showman hou van sensatie, en vooral de dames imponeren(pino houdt niet zo van foto's is wel te zien aan d'r gezicht Haha! )

Afbeelding
Zelfs in het donker ben ik een mooie vent...niet?

Afbeelding
Lekker op tijd gezadelt, tijdens het zadelen lekker in pino's duim gebeten, ze was vergeten dat spijkert altijd ergens in moet bijten met zadelen Lachen

Afbeelding
....geen commentaar op te geven behalve *kwijl kwijl*

Afbeelding
Pino je moet op nummer lopen, dat is iets nieuws daar in Keulen Lachen

Afbeelding
Met Adrie de Vries, lekker ventje hoor Lachen

Afbeelding
Nogmaals met Adrie met wie hij later de koers zou winnen
beetje donker Boos!

Afbeelding
Naar de baan geleiden, om na wat bokjes aan z'n cantertje te beginnen naar de startboxen

Afbeelding
Spikey had liever een giraffe willen zijn, hoefde hij niet zo vreselijk z'n halsje te strekken om zo als eerste over de streep te gaan, hij won uit eindelijk met 3 lengtes was ongeveer 5 seconde na deze foto

Afbeelding
Zo zie je niemand lachen, en dan spontaan iedereen, zo een mooi gezicht, wie die vent rechts is weet ik niet, die besloot achter Pino aan te lopen...ach had ze ook is sjans Lachen

Afbeelding
Afzadelen in de winnaars ring...spikey nu mag je je koppie wel weer rustig laten hangen hoor....van rechts naar links: een Adrie die zeer nodig moest plassen doen, Kevin Davies de trainer van spikey, Pino, en de vriendin van de eigenaar van spikey met zoon

Afbeelding
En nog meer goede kanten van spikey terwijl hij vol trots door de winnaars ring stapt

Afbeelding
En hier wordt hij nog flink uit gestapt tussen het stallen terrein en de parkeer plaats.

Hierna moest hij nog doping controle doen, piesen in een potje, was heel grappig hij wilde niks drinken(emmers zijn te min voor hem, de snob) dus pino zette hem op stal en zei tegen doping man dat hij z'n potje maar beter gelijk eronder kon hangen, ze deed een fluitje en hup daar ging spikey Lachen heel leuk gezicht

Al met al niet voor niets naar keulen gegaan, ook al moesten we alleen maar Quidado ophalen, vreselijk lief beestje dat trouwens Lachen

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 15:36

Onwijze foto's,prachtige volbloed!
Ik heb zelf vroeger een engels volbloed gehad,dus het blijft trekken!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 15:50

ik vind het het echt geweldige paarden, zulke prachtige dieren met wereld karakters
en spikey is een pracht voorbeeld van een mooie bloed Lachen behalve dat ik ze blesje ietwat te breed vind Lachen

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:02

wat een mooi paard hoor!!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 16:04

dank je, zal binnenkort als ik hem weer eens moet voeren wat foto's van hem in rust nemen Lachen

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:12

Wat lijkt me dat verschrikkelijk zitten (eh... staan), die korte beugels.

Verder wel hele mooie foto's!
Wat een heerlijk koppie heeft hij.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 16:15

je went eraan, ik had eerst ook heel erg veel last van m'n knieen toen ik reed met korte beugels(ongeveer 1 of twee gaatjes korter dan spring beugels) maar nu ook niet meer, kan de haflinger zelfs heerlijk 'dressuren' met kortere beugels

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:21

Knap hoor!

Maar ik moet zeggen dat ik hem er vreselijk mager uit vind zien. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik van ronde paarden houd, maar ik vind deze echt gewoon mager.

Maar dat zal er wel bij horen he! Verward

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 16:24

spikey is absoluut niet mager, renpaarden hebben een hogere mooie smalle taille, en het is me uitgelegd dat je het voorstappen in de paddock(zodat het publiek kan kiezen op wie ze gaan wedden) te vergelijken is met een modeshow. als jij over de catwalk moet lopen, zuig je ook je buik nog een beetje extra in en dat doen paarden dus ook, weten gewoon dat het allemaal voor de show is Lachen