Punky gewassen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 17:23

Hallo allemaal!

Nou ik ging vandaag Punky wassen ik dacht lekker fris voor hem (punky is de witte falabella, ja dat tonnetje ja!)
Ik hem nat gemaakt enz enz dus wou ik de shampoo uitspoelen ik had eerst alleen zijn rug goed ingezeept omdat hij veerust heeft (vliegenspul) en das een soort gel alleen toen is hij gaan rollen en zat er dus een hele streep zwart op zijn rug.
Maar fijn dat kreeg ik er niet goed af dus ik maar goed spoelen vond ie schijnbaar niet leuk: draaien, stijgeren bokken enz!
Loopt ie naar mij toe een stuk word ik zijknat door de straal van de slang omdat hij net tegen het uiteinde liep zodat je zon sproeier krijgt Lachen

Even later moest ik ff een spons hebben dus die ging ik halen en zeg tegen iemand spuit hem nog maar ff verder af (manen en staart en de rest van lichaam waren ondertussen al ingezeept Lachen )
Dus dat meisje proberen hij rondjes draaien en vet irritant doen, dus toen kwam ik weer en weer stijgeren enzo toen heb ik hem heel kort vastgezet zodat hij niet kon stijgeren, was ie eindelijk klaar (hoefjes ingevet, oogjes en neusje schoongemaakt en gewassen natuurlijk) laat ik hem los gaat ie rollen Frusty Frusty Frusty maarja, je moet nog wel steeds een zonnebril opdoen als je naar hem wilt kijken hij is wel weer helemaal wit!
Maar het was toch een geslaagde wasbeurt, ondanks ik zelf zijknat was (vond het niet erg hoor was toch bloedheet vandaag hier in Hilversum!)

Groetjes Melissa & Punky

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


``jane

Berichten: 16
Geregistreerd: 22-07-01
Woonplaats: omg. Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 17:27

Haaaaai !!!! Pling

Leuk om te lezen hoe Punky jou ook gelijk effe heeft gewassen hehehe.
Was zeker warm vandaag, heerlijk! Lachen

xxx ``Jane Pling


jolanda
Berichten: 18
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 20:02

haaaai!!! Pling
wat gezelig om te horen.

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:18

das nie erug slim:eerst wassen en dan losgooien!!!!!!
ik word ook altijd helemaal nat, maakt nie uit hoe lief het paard is, ik word toch wel nat!!!maar ja, met dit weer vind ik dat dus echt totaal niet erug!!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 21:35

hoi,

Ja ik kon hem niet op stal zetten, veel te warm!

LOL maar ja ik had lol daar gaat het om!

doei doei!

groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 36 bezoekers