Occasiondealers omg Limburg

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Occasiondealers omg Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 23:04

En het liefst omgeving Venlo. Iemand die iets voor me weet wat ook nog betrouwbaar en betaalbaar is? Ik ben op zoek naar een simpelautootje, voor eigenlijk maximaal rond de 1000 euro. Heb al leuke autootjes gezien bij een occasiondealer in de buurt van Den Bosch, maar ik hoopte dat ik er hier in de buurt ook nog wat kon vinden. Iemand suggesties of links voor mij?



Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 07:06


voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 09:23

Roy,
Ik heb binnenkort een ford fiesta te koop staan. 5 deurs, heeft bijna 6 gereden. Er moet wel wat aan deze auto opgeknapt worden hoor, maar verder is het een prima auto. (en goedkoop !)

Hij staat wel in Zaandam maar denk niet dat ophalen of brengen en zo zo'n probleem is. Lachen

Laat maar iets weten als je interesse hebt.

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 10:35

Hier in Limburg liggen de prijzen van auto's gemiddeld iets hoger dan in het westen van het land. Raar maar waar. Schijnt ook al heel lang zo te zijn.

Een adres heb ik ook niet voor je maar ik zal het in de gaten houden.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131849
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:25

www.bovag.nl
Het complete aanbod van alle Bovag-garages in de buurt is op deze site te vinden.
Omdat er geen Bovag garantie zit op een auto uit de prijsklasse van ca. 1000 euro, kan het zo zijn dat deze auto's niet op de site staan.
Maar elke dealer/garage heeft wel wat auto's in de lagere prijsklasse staan, dus een telefoontje doet vast wonderen, zo heb je in elk geval wat adressen in de buurt.
Veel succes met je zoektocht !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, Birgit__, Cerosa, DieL_Zor, L_Flo, Paardennamen, purny, spookyskippy, TessaxQuincy, Zoolgangster en 58 bezoekers