AEG espresso apparaat? wie heeft die?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

AEG espresso apparaat? wie heeft die?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:45

We hebben namelijk gisteren bij de keukenboer een showroommodel als kadootje meegekregen. Helemaal nieuw, nooit gebruikt maar geen gebruiksaanwijzing meer.
Het gaat om de Cafamosa van AEG:
Afbeelding

Weet iemand hier hoe hij werkt of heeft iemand misschien een kopietje van gebruiksaanwijzing?

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:51


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:10


Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 23:18

www.aeg.nl werkt wel en dan even doorklikken, dan kom je er wel! Wel een leuk kadootje, hadden jullie ook een keuken uitgezocht, of nog niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 10:44

Jet schreef:
www.aeg.nl werkt wel en dan even doorklikken, dan kom je er wel! Wel een leuk kadootje, hadden jullie ook een keuken uitgezocht, of nog niet?

Inderdaad vandaag doet hij het wel. Ik denk dat er gisteren een storing was? Ik heb het gisteren geprobeerd en mijn vriend vanuit zijn werk ook, we kwamen er beide niet op Verward

Ik ga gauw eens kijken!

We hebben er ook een keuken gekocht, ik denk niet dat we anders dit apparaat hadden meegekregen Knipoog Maar het is wel een leuke extraatje Vingers aflikken

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:20

Dat is zeker wel leuk, hopen dat het allemaal goed gaat met je keuken en met je apparaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 07:58

Ik heb tot nu toe nog geen gebruiksaanwijzing kunnen vinden helaas. Ik ga AEG maar een mailtje sturen en anders een winkel in de buurt zoeken waar ze dit soort apparaten hebben. Ik begin er onderhand wel erg veel trek in te krijgen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 09:22

Ik heb intussen een handleiding gevonden:
http://www.capresso.com/pdf/c1000.pdf

Wel van een ander merk maar het apparaat is identiek aan die van ons. Ben benieuwd! Wie durft er te komen proeven Haha!?