Mananzo staat te koop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:22


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:49

hmmm dat is idd van gisteren!!!

als zij denkt dat dit een oplossing is moet ze het vooral zo doen.. hoop echt voor de ponys dat ze dan niet Wéér aan een andere begint, sorry gerdien maar als dit nu al de 4de pony is die niet goed is, lijkt het mij niet weer aan de pony te liggen... Lips are sealed

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:59

Ik was ook bang geworden van mijn paard met rijden, maar de rest ging allemaal hardstikke goed, wegdoen was dan geen optie voor mij.
Ik heb nu goede begeleiding tijdens het rijden en het gaat al steeds beter. Wat ik bijvoorbeeld deed als ik dacht dat er misschien wat zou gaan gebeuren, was stoppen met ademen en verkrampen. Nu roept zij regelmatig dat ik door moet ademen en ontspannen. Zij maakt mij bewust van wat ik met mijn eigen lichaam uithaal waardoor het paard zich weer gaat spannen. En ik kan nu mijn paard rijden alleen op zit, want aan de mond zitten mag absoluut niet, daar bouw ik nl. het eerst spanning op.
Succes ermee!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 22:13

Gerdien, ik zit op dit moment met hetzelfde probleem, verkopen of niet? Alleen ben ik niet bang voor mijn paard, als dat zo zou zijn zou ik een andere oplossing zoeken oa begeleiding..