wat vinden jullie van deze rijbroek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 17:49

[img]../upload/313/eurostar_(broek).jpg[/img]

Ik val nogal voor 'floere' broeken... (ribbeltjes, als dat woord niet zou bestaan Verward )
De taille is wel hoog, vind ik, maar dat is precies bij alle rijbroeken zo.
Heeft iemand deze broek en wat zijn de ervaringen ermee?
Ik weet wel niet of ik 'dames' of 'kinderen' moet nemen, want ik ben 1m68. Het liefst zou ik blauw hebben ('kobalt'? 'Donkerblauw').
Er hangt wel een prijskaartje aan (toch voor een broek waar ik nog uit groei...) NLG 169.96

De link naar Divosa: http://www.divoza.com/shop/a.visit/3b62 ... anguage/no

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 17:55

Ik heb die broek in het groen, en hij zit echt superfijn!! echt heeeel errug fijn.. tis m'n lievenlings-rijbroek Haha! Ik zou hem echt kopen als ik jou was! In het donkerblauw is hij ook heel mooi!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:05

Ik heb er 2, zitten erg lekker hoor. En ze gaan best lang mee, alleen op het laatst gaan de ribbeltjes eraf. Groet, Ineke A

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:08

Ik moest pasgeleden ook een nieuwe broek en de meeste broeken varieren toch van rond de 170 tot 400 gulden. Kindermaten zijn goedkoper, maar de echte goede broeken van goed stoffen zijn echt duur. Ik heb deze broek trouwens ook gepast. Vond ik niet verkeerd zitten, maar ik houd niet zo van rib.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:24

Ik vind het hele fijne broeken. Ik vind de ijsblauw en donkerblauw het mooist. Maar eigenlijk zijn alle kleuren in die stof mooi hoor.
Als ik jou zo op de foto's heb gezien lijkt het me niet dat jij flinke heupen/dijen hebt dus dan kan je het beste een 176 pakken. Als je lange benen en wel heupen hebt kan je beter een dames lengte maat nemen want de damesmaten vallen vrij kort (de 176 is langer dan de 38).
Ik doe ook best lang met die broeken en ze zitten gewoon heel fijn.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:50

Ik heb zo'n rib ooit eens 2e hands kunnen kopen. Zat op zich vrij goed, maar rekt nauwelijks (en als je zoals mij regelmatig jojoo'd kom je er dus niet altijd even makkelijk in. Verder vond ik hem vrij gauw slijten op de kont. De rib-haartje gaan er dan af... hou je een kale kont over....

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:55

jaa die is heel fijn en ze gaan heel lang mee, ik heb die van mij in het paars en ik heb hem 4 jaar en hij begint nu pas een beetje te slijten....(heb hem ong 3/4 keer in de week aan) Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 16:59

volgens mij heb ik die ook ja, in het donkerblauw. ik vind hem wel lekker zitten, maar ik vind m'n rijbroek met lerenzitvlak toch veel lekkerder!!ik vind dat bedrag niet eens zo heel hoog, ik heb 220 ofzo betaald voor m'n nieuwste, voor die andere weet ik het echt niet meer..

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 18:42

Hoi! Fijn dat jullie het een leuke broek vinden. Ik denk dat ik 'ijsblauw' bedoel, in elk geval zo'n blauw dat als je het scheef bekijkt erg op wit lijkt (hoe leg je dat nu uit Verward ). Is het die die jij bedoelt, Amulet?

Katrien: ik denk dat je gelijk hebt, ik zal een 176 moeten proberen. Party!!

Manon: dat vind ik eigenlijk echt al veel geld. zeker 400 gulden. Toch voor een broek. Ik moet nu toch al om het half jaar nieuwe broeken kopen omdat ik groter word (of krimpen zij??? Clown ) en dan is zo'n dure rijbroek niet echt practisch. Ik denk dat ik mij er zo een aanschaf als ik zeker ben dat ik er niet meer zal uitgroeien.
Kopen jullie soms rijbroeken per post? Ik zal waarschijnlijk wel naar nederland moet 'reizen', want ik moet eerst 10 broeken aan, voor ik de juiste vind Knipoog .