Orienterend vraag mbt veelzijdigheidszadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Orienterend vraag mbt veelzijdigheidszadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 20:00

Tsja... aangezien ik nog niet definitief op zoek ben eerst even een orienterend vraagje (vrijdag eerst op vakantie... daarna wil ik dus wel actief gaan zoeken) Een vriendin van me heeft vandaag (vuurdoop! Haha! ) een paar sprongetjes gemaakt met Escala... maar aangezien dat niet echt super gaat met een westernzadel (onze mening iig) wil ik na mijn vakantie op zoek naar een fatsoenlijk 2ehands veelzijdigheidszadeltje. Party!! Kunnen jullie mij dus misschien vertellen wat voor prijsklasse ik in gedachten moet houden (het zal niet heel vaak gebruikt worden, maar moet wel goed zijn voor mij en mijn meis... maar hoeft denk ik niet perse een leren zadel zijn, kunststof kan misschien ook) voor een betaalbaar, 2ehands veelzijdigheidszadel waar ik af en toe een sprongetje mee kan maken.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:04

Als je niet hecht aan merken oid dan denk ik dat je met 200 euro een heel eind komt.
Je kunt ook kiezen voor een nieuwe Wintec, die zijn ook niet zo duur (precieze prijs weet ik niet)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:41

Tweedehands kan je voor 100 euro al wat hebben. Kijk anders een op marktplaats of zo.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:56

wil je die van mij kopen Haha! ik heb er nog ene liggen zgan...toen reed ik nog niet zo serieus dressuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 00:23

Vikkie, ga eens kijken in Driemond, daar liggen een aantal gebruikte veelzijdigheidszadels.
(end of commercial break)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 09:27

Jasja, probeer mijn Kieffertje maar een keertje na de vakantie. Ik gebruik 'm niet vaak, en jij gaat 'm ook niet vaak gebruiken, dus misschien kunnen we d'r met 1 zadel wel uitkomen Haha! Pas 'm eerst maar een keertje.
Hoe ging het met springen, vond Scaaltje het leuk?