Heerlijke buitenrit gemaakt met Judibo.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Heerlijke buitenrit gemaakt met Judibo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 19:46

Ik heb gistermorgen een heerlijke buitenrit gemaakt met Judibo(Judith)
We hebben de paarden thuis gezadeld en zijn van daaruit vertrokken richting het bos.
Aangezien Judith haar haflinger(Donja) nog beleerd wordt onder het zadel kon die niet mee.
Maar we mochten de haf van de pensioneigenaar mee nemen.
En ik ging natuurlijk op mijn eigen haf mee. Knipoog
De paarden zaten eerst wat pissig naar elkaar te kijken,af en toe proberen om te happen Schijnheilig maar toen we eenmaal een ren gallopje hadden getrokken waren ze poeslief hoor,ze hadden het zo naar hun zin dat ze hun haat/liefde verhouding even vergeten waren Haha!
We hebben echt super genoten,heerlijk weer, de paarden waren braaf en we hebben een paar keer flink geraced.
Wat normaal gesproken helemaal niet mijn rijstijl is Schijnheilig
Vraag Joyce B maar.
Maar ik ben bang dat ik de smaak van rengallopjes nu toch wel te pakken heb hoor,vooral als Minco er zo'n zin in heeft,dat is toch echt wel kicken Haha!
We zijn in totaal zo'n 4 uren weggeweest,we waren aan het einde van de rit ook echt uitgeblust Gaaaap
De paarden waren nog zo fris als wat,die hadden het hele stuk volgens mij nog wel een keertje willen over doen.
Nou ik dus niet want ik heb mijn kont echt stuk gereden Frusty Verward
Al met al is het zeker weer voor herhaling vatbaar Ik zou dus vanmorgen met iemand anders van stal nog even een blok om rijden,daar had ik dus ook echt vet veel zin in.
Totdat ik Minco uit zijn box haalde,mijn arme haf is dus zo kreupel als maar kan Verdrietig
Ik heb zo'n vermoeden dat ie gisteren tijdens de rengallop net even te fanatiek is geweest en dat ie nu een spier heeft verrekt Verward
Ik hoop maar dat dat het is want ik kan echt helemaal niks vinden aan zijn been Lips are sealed
Morgen maar weer even kijken hoe hij loopt,ik hoop dat het dan en stuk beter gaat.
En dan maar even wat rustigger rijden Ach gut


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 20:13

Tja, jammer genoeg kon ik niet met Donja mee, maar ja, geduld wordt altijd beloont! Volgend jaar kan het vast wel.
Het was idd erg leuk. Alie bleef maar vragen: Nog een stukje???? En dan zat Minco alweer in galop.....
Helaas kon Cindy (haf waar ik op reed), de galop van Minco niet bijbenen, ws. vanwege haar beetje dikke buik (en nee, er zit geen veulen in). We moeten dus maar wat vaker oefenen Haha!.

Minco was vanmiddag trouwens weer aan het klo*en, dus hopelijk valt het mee.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 22:37

Scheelt dat Cindy iig VOORuit wilde lopen, dat kan ook anders namelijk Haha!

Hopelijk knapt Minco snel op!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 10:17

lekker hoor

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 17:20

Inderdaad, Cindy in rengalop!!! Daar is Jose vast wel jaloers op Knipoog
Ik durf die ritten nog niet aan, zeker niet zonder ijzers (of hoefschoenen!!! ) Toch trekt die kant van het bos nog wel, misschien komen we BJ dan ook nog eens tegen *LOL*

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 18:01

joyce B schreef:
Inderdaad, Cindy in rengalop!!! Daar is Jose vast wel jaloers op Knipoog
Ik durf die ritten nog niet aan, zeker niet zonder ijzers (of hoefschoenen!!! ) Toch trekt die kant van het bos nog wel, misschien komen we BJ dan ook nog eens tegen *LOL*


Ja cindy had echt dikke lol,wij trouwens ook hoor Haha!
Minco liep vandaag gelukkig ook al weer een stuk beter dan gistermorgen.
Ga het morgen middag maar even rustig aan proberen Knipoog
Maar eeh als we naar het bos gaan dan hoef ik BJ toch echt niet tegen te komen hoor,wil het wel gezellig houden Schijnheilig Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Ptl4ever, Sica en 33 bezoekers