Jahaaaa!!! Ik heb hem, ik heb er eentje!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Jahaaaa!!! Ik heb hem, ik heb er eentje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 15:44

En wel een nieuw zadel! Een JC Saphir Pling
Hij ligt echt prachtig en ik heb niet alleen een nieuw zadel gekregen, ik heb er ook direct een heel ander paard bij!

Isolda liep echt veel lekkerder, alhoewel ze een beetje moest wennen. De eerste passen in draf waren wat onwennig omdat ze eindelijk haar schouder fatsoenlijk kon bewegen. En dat bleek, mijn zus zei dat ze opeens veel meer haar voorbenen kwijt kon naar voren. Ik gaf een hulp en ze schrok er zelf een beetje van en reageerde veel sneller. Dat had ik ook aleens gevoeld met het zadel van Nimber, dus ikwas bijzonder tevreden!

Ik kreeg ook nog een complimentje van de verkoopster dat Isolda mooi kon lopen en dat heeft ze schijnbaar gehoord, want toen ik haar de wei in gooide gaf ze nog even een mooi showtje weg, mijn mooie meid!! Lovers
Gelukkig maar, want ze had zich niet al te geliefd gemaakt bij de verkoopster, Isolda ging weer eens tekeer als een dolle stier. (bijna nog erger als die keer met Nimber en Cody)
Ze vond die vrouw eng, met haar rare zadels. Mijn zus hield haar vast, dus ik heb haar maar even overgenomen. Daar werd ze al rustier van, zodat we in ieder geval kondenkijken of die zadels überhaupt pasten *LOL*
Met veel pijn en moeite opgestapt, gereden, zadel uitgekozen en toen de verkoopster en mijn zus de wei uit waren was het voorbij met de drukte.
Het is dus wel duidelijk, Isolda houd niet van andere mensen Haha!

Dus nu ben ik in bezit van een prachtig, gloedjenieuw dressuurzadel. Ik ga zo nog even echt rijden, met een beetje mazzel gaat vriendlief mee om foto's te maken.
Volgende week krijg ik nog mijn chocoladebruine dekje met cremekleurige bies Pling en a-symmetrische stijgbeugels omt e proberen. (ik rij nu altijd met scheve blokjes)

Dus, ik ga nu nog een vreugdedansje rond mijn nieuwe zadel doen en ga hem daarna nog even proberen


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 15:48

jantina schreef:
En wel een nieuw zadel! Een JC Saphir Pling
Hij ligt echt prachtig en ik heb niet alleen een nieuw zadel gekregen, ik heb er ook direct een heel ander paard bij!


Fijn is dat hè? Knipoog

Ik ken het. Toen ik Laiser een jaartje of anderhalf een ander zadel op legde ging hij veel fijner lopen.

Veel plezier met je zadel!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 16:04

Ha! Ik was al benieuwd!
Een JC dus, Aldira had er ook eentje, heerlijk zadel!
Heb je nu een gloedjenieuwe of een tweedehands? Nieuw denk ik?
De JC Saphir, ik heb er zowaar een plaatje van gevonden
[img]http://www.sattlereikoch.at/images/medium/wir_fó3.jpg[/img]
Fijne wrongen!
Dus Isolda was wat aan het draken. Ik vond het toen met Nimber wel meevallen, ze draakte meer toen ze de kudde bokkers op bezoek had en vliegvrij op zich gespoten kreeg Haha!
Maar gefeliciteerd joh! Kan je Isolda's dressuurcapaciteiten eens echt uitproberen! Lachen En waarom is het shabrakje vertraagd? *LOL*
Veel plezier ermee.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 16:26

Ja dat is hem! Alleen lijkt het dat de voorkant van het zweetblad ietsje ronder loopt, maar dat kan ik me verbeelden.
Het dekje had ze niet! Ze had ze besteld, maar ze waren nog niet binnen. Ze wilde me notabene een babyblauwe aansmeren Haha, er kan veel, maar DAT kan echt niet Haha!
Ze had ook nog een zwarte en een groene, maar met een beetje mazzel heb ik volgende week dus een choco-bruine


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 16:29

Gefeliciteerd!!!! Ziet er goed uit!!

Dus nu nog ff vlechten met naald en draad, slibjas aan en jij kunt naar het strand Tong uitsteken

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 16:44

Idd Naz, ziet er erg goed uit Haha! Mooi zadel ook. Een choco-bruin dekje is ook erg leuk Haha!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 16:52

Gefelciteerd! Hopelijk heb je er veel plezier mee.
Heb je er wel een garantiebewijs bij?Als het goed is krijg je bij JC zadels een jaar garantie op de boom.
Houd die en de aankoopbon wel bij de hand dat je 'm niet kwijt raakt.

Als ik Orbaldo kom brengen dan wil ik 'm wel life zien!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 18:57

Ik heb ook een JC Saphir. Ben ook errug heppie mee!
Hopelijk heb je er net zo veel plezier van!

Huisje, boompje, beestje...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:06

Wat goed zeg, kun je lekker gaan dressuurmutsen Haha!. Veel plezier met je zadel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:15

Tjonge wilde Isolde niet eens een nieuw zadel, je bent een draak of je bent niet he Extreme duivel
Ben benieuwd naar de foto´s met het nieuwe zadel in de eb en vloedbak.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:10

Hartstikke gaaf ! Nu gaat het echt wat worden met jullie twee Haha! !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 21:18

Ja het garantiebewijs krijg ik volgende week samen met dat supermooie dekje Knipoog
Ik geloof dat ze vertelde dat er vijf jaar opzat, maar die spulletjes had ze niet bij zich. Maar goed, heb hem ook nog niet betaald Haha!
Heb er net even mee gereden (foto's zet ik zo op ITP) en hij zit als een huis. Na een half uurtje kreeg ik wel een beetje spierpijn in mijn "ruiterspier", maar ik geloof dat mijn beugels ook 1 gaatje langer mogen. Moet nog even wennen aan dat dressuurgevoel *LOL*

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 08:19

Wat fijn joh, eindelijk weer eens lekker rijden! Ook fijn voor je paard, dat ie toch nog eens weer de schouder vrij heeft...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 08:48

Fijn is dat hè, als je eindelijk een fijn zadel hebt! Ik heb een tijdje alleen een vzh zadel gehad, maar was erg blij om weer een dressuurzadel te bezitten, je zit dan toch beter hoor. En je paard heeft inderdaad meer schoudervrijheid en dat merk je...

Veel rijplezier dus!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ARCTN, joyce83, lukka63, onpaard, Pellelilly, rien10, sterregoud, Suor, vierhoef en 9 bezoekers