nieuwe stal & opluchting na een week onderzoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 14:57

Vanmorgen heb ik Nescio opgehaald uit Wassenaar. Hij heeft sinds mandag in de kliniek gestaan omdat hij weer niet helemaal fris was. Ik was erg bang dat zijn oude probleem terug zou zijn gekomen, maar het bleek uiteindelijk erg mee te vallen. Ze hebben een heel aantal onderzoeken gedaan, omdat hij wat problemen liet zien met het bandapparaat rond de ondervoet en kogel. Gelukkig bleek het nergens gescheurd of zo! Lachen Lachen Pfiiieuw!!! Erg opgelucht daarover. Hij krijgt nu een aantal weken rust en dan mag ik heel langzaam weer beginnen.

En ik ben met ingang van vandaag naar een andere stal verhuisd. Het boterde al langer niet zo heel erg tussen mij en de eigenaar, en waar ik nu heenga zijn de omstandigheden voor mijn blessuregevoelige paardje nog beter. Ik sta nu op een stal aan de andere kant van het dorp. Een grote pensionstal, met voornamelijk sportgerichte ruiters, joepie! (mensen die net zo denken als ik!! Haha!) Ze hebben een 20x60 binnen- en buitenbaan, stapmolen, goede spoelplaatsen etc. Al het stalwerk wordt gedaan, dat heeft ook voordelen. Ik kan er weer lekker tegenaan straks! Party!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:26

Inderdaad een opluchting dat er niks gescheurd is!
Hopelijk komt het allemaal goed met hem. Hoe is het trouwens met de andere paardjes?
Heel veel plezier in de nieuwe stal. Echt wel handig dat er meerdere mensen zoals jij denken daar!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:43

nou heerlijk voor je zeg!zeker een pak van je hart!en nu helemaal nu je weet dat je paardje gelukkig te genzezen is!veel plezier op je nieuwe stal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 15:46

Ik was echt zooooo blij toen ik dat nieuws hoorde vrijdag na de scan! Het vermoeden was er al eerder, maar toen was het ook bevestigd. Toen ik vanmorgen in de vrachtwagen naar huis reed, met Nescio weer lekker achterin, was dat holle gevoel pas echt weg. I'm walking on sunshine!! Cool

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:20

i'm heppie met je mee! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:51

Gelukkig maar zeg, ik kan me een beetje voorstellen wat voor opluchting dat moet zijn. Voor mij zijn de retourtjes Wassenaar ook nog niet zo lang geleden Scheve mond\
En gelukkig dat je nu een stal hebt gevonden waar je je wat meer op je plaats voelt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 17:22

Hee, fijn dat je horsebeest weer terug is! En goed te horen dat het allemaal lijkt mee te vallen. Hoop dat je snel weer in het zadel zit!

Zijn de andere paardjes trouwens ook verhuisd naar die andere stal of zijn ze op de oude gebleven? Doen ze hier niet moeilijk als je na elf uur 's avonds vanuit Verweggistan het terrein op komt karren *grin* ?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 23:00

Vroeg er dus bij dat vorige topic al naar...domdomdom, maar nu weet ik het.

gelukkig maar!! Party!! Party!!

Zijn ze al een beetje ' thuis' in hun nieuwe stal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:25

Fantastisch nieuws hoor!

Heel veel plezier op je nieuwe stal!!