Nieuwe rijbroek, welk merk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Nieuwe rijbroek, welk merk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 23:21

Kentucky, anky of pikeur?

welk merk vinden jullie t beste en waarom?
Laatst bijgewerkt door Faline op 30-03-03 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 00:06


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 14:37

Anky Haha! Daar had ik er ééntje van gekocht. Zat lekker maar was weer 'ns te groot Boos!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 18:49

geen van bijde! ik heb Georg Shumacher en die vind ik het fijnst (maar ja, wie ben ik?)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:04

Ik heb nu een Eurostar Corsica. Die vind ik opzich erg fijn rijden.
Die pikeur heb ik vaker gepast bij de ruiterzaak maar die hadden totaal geen pasvorm (veel te breed!) en ze zaten als een pyjamabroek Verward
Die andere heb ik geen ervaring mee...

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:08

Ik ga mee met Feetje. Ik heb 2 Eurostars Corsica. Zitten goed, lekker warm (krijg anders altijd een hele koude kont Bloos ). Prijs ook niet al te hoog, blijven behoorlijk goed in de was (geen erge krimp of kleurverlies). Ik ben er erg tevreden over Lachen

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 20:24

Ik heb nu een eurostar maar die vind ik juist helemaal niet lekker zitten (nou helemaal niet is wat overdreven) maar ze zijn een beetje stug en stijf. En duurdere merken dan eurostar heb ik nog niet geprobeerd dus of ze ook beter zijn weet ik niet , dus daarom jullie advies over pikeur, anky of kentucky.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:26

Van eurostar heb je verschillende modellen Lachen
Ik vind toevallig de Corsica een erg fijne broek (is een vrij dikke broek met grove rib). Kan zijn dat jij een ander model hebt.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:34

cavallo, ik heb er op equitanba een gekocht en ben helemaal verkocht. een lichtblauwe met donkerblauw (kunst)lederenzitvlak. En verder heb ik allemaal eurostar, echt zuper broeken ook, sommige heb ik al 5 jaar . ik heb op equitana ook nog een eurostar gehaald, geloof husar, ook met zsitvlak. Hij zat met passen lekker, maar heb hem verder nog niet aangehad, wil deze nog even nieuw houden. Maar het zitvlak van die cavallo is echt super.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:01

En ik ben weer helemaal weg van Pikeur, met bandplooi.
Ik vind ze echt erg lekker zitten, goede kwaliteit. En goedkoper dan Anky en Kentucky.

Het is maar net wat je zelf lekker vind zitten.

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:33

Ik draag Pikeur, Kentucky en Cavallo
die van Anky heb ik nog nooit geprobeerd.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:36

Ik vind die van Eurostar echt super fijn. Het is een beetje een bamdplooi broek. Finale heet het model volgens mij.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:31

Ik heb Pikeur, Eurostar en Kentucky. Die Kentucky is uit het jaar nul en er is nog steeds niets aan kapot. Dat kan ik van die Pikeur en Eurostar niet zeggen, daar gaan de stiksels al van kapot bij m'n knieën.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 23:49

Cavallo...mmm...heerlijk zo ene met kunstlederen zitvlakken...ehm ja ik vind het echt geweldige rijbroeken...Haha! ben verslaafd aan mijn rijbroeken..ik heb er zoveel maar die ene .... hahahaha.. neej als ik jou was zou ik gewoon eens wat rijbroeken gaan passen..Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 13:10

xxappiexx schreef:
geen van bijde! ik heb Georg Shumacher en die vind ik het fijnst (maar ja, wie ben ik?)


die heb ik ook eentje! een grijze bandplooi met steekzakken, zit echt super!!

verder heb ik vorige week een nieuwe Pikeur gekocht, een hele leuke bandplooi broek ook met steekzakken, een blauw geruite met aan de binnenkant van je been&je kont blauw leer, echt een hele fijne broek!
heb hele lange&smalle benen en pikeur zit super!! George Shumacher is zelfs nog een beetje langer!

maar heb ook ' simpele' rijbroeken, van eurostar, die zijn ook wel fijn, maar mn nieuwe pikeur is de allerfijnste!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:09

Ik heb altijd bij Pikeur gezworen. Maar vorig jaar heb ik een cadeaubon voor m'n verjaardag gekregen van een paardenshop, waar ze dus geen Pikeur verkochten. Ik heb toen een Eurostar gekocht en uiteindelijk vind ik dat die 2 merken allebei te vergelijken zijn qua kwaliteit. Of dat is toch mijn mening. Met Anky en Kentucky heb ik geen ervaring, hoewel ik wel 's een Anky-broek wil proberen!