Een nieuw huis en een hoop sh*t

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Een nieuw huis en een hoop sh*t

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 19:37

Eindelijk was het dan zover. Sjaak zou naar zijn nieuwe stalletje gaan. De eerste verassing was er al gelijk toen ik opstond. Mijn moeder kwam even vertellen dat deze week voor de tweede keer de ruit in de auto was ingeslagen en deze keer hebben ze wel de radio meegejat Boos! .
Maar ja het peerd moest toch verhuisd worden dus groot materieel uitgerukt (een bus en auto met trailer en aanhangwagen) en vrolijk op weg naar stal (wel koud met dat kapotte raam Boos! )

Gauw alle spulletjes ingeladen en toen het grote monster reisklaar gemaakt. En hij was zo nerveus, maar daar zal ik wel aan meegeholpen hebben want ik was ook niet echt rustig Knipoog . toen de trailer in.... Ik heb drie keer met hem boven op de mesthoop gestaan (en die is zo'n 2 meter hoog) omdat die sch**tbok de trailer niet in wilde en uitgevonden had dat hij via de mest hoop kon ontsnappen. Boos! Boos! En ik was toen zo kwaad....... dat ik hem eerst ben gaan longeren en toen weer opnieuw proberen. (en we blijven kalm Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed ) Na wat frutten aan zijn benen en een beetje paaien met een wortel stond hij er binnen een paar tellen op. Eindelijk op weg naar zijn nieuwe huis, maar niet voordat ik de mesthoop uit mijn schoenen had verwijderd Haha! . toen kon ik ook weer een beetje lachen en was de hele situatie eigenlijk best komisch. Haha!

Natuurlijk kwam hij drijfnat uit de trailer van de zenuwen, maar met een bak vreten en lekker een middagje buiten spelen was het al gauw goed. Alleen dat schaap bij de buren met dat belletje blijft vreemd Verward

Gelukkig staat hij nu op zijn nieuwe stekkie ennuh pics volgen nog Knipoog



Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 10:55

Wat een trailer drama!

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Lalladidoo, rien10, savieralover, Slmt9, SusanH, Tijn8 en 77 bezoekers