drukke paardendag!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

drukke paardendag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 19:05

eeeej iedereen,
vandaag was het lekker een drukke paardendag!
Vingers aflikken Cool
sochtens half 10 ging ik naar Kalief om te rijden, toen ik bijna klaar was met poetsen kwam briede (JollyHumpy hier op bokt) even naar de stal om alles ff klaar te maken enzo, want haar paardje Jolly zou die middag naar de stal komen waar Kalief ook staat. Na een uurtje ging Briede weer weg om Jolly beweging te geven en daarna zou ze naar de nieuwe plek komen.
in de tussentijd, heb ik op Kalief gereden, het ging heel erg goed! alleen aan het begin iets minder, maar het ging op het laatst echt Super Goed!!!!!!!!!!!!
daarna had Annelies nog ff op Kalief gereden.
Toen we met Kalief klaar waren, ging ik door naar de Veensteeg bij Briede. Annerose (Ladytje hier op bokt) was er ook.
Briede was nog aan het rijden, en het was ondertussen al rond 1 uur, (wat ging de tijd snel zeg!!!!).
dus ik ging eerst nog ff naar huis om wat te eten.
nadat Jolly en de rest van de paarden daar waren ingeënt, reden we met Jolly (en AL haar spullen.... ) naar de nieuwe stal (de stal heeft nog geen naam, want hij is pas net opgericht. Kalief staat er sins het hele begin).
Jolly was voor haar doen super rustig !
na ff op stal te hebben gestaan, hadden we dr buiten gezet.
dat ging ook super, GoldenLady (=ander paardje) stond bij haar in de wei het dat ging echt super!!!!! Kwijl Schijnheilig Verward
nou, na nog ff heen en weer gefietst te hebben, zijn we naar huis gegaan.
Ik heb over 2 weken m'n ruiterbewijs, en heb net het boek gekregen.
Dus daarna heb ik voor m'n ruiterbewijs geleerd!!! Haha!

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:02

Hoi veer !! Ja Jolly was heel erg braaf ! Ik had dat niet verwacht !!!
I\Het rijden voor de laatste keer in de bak gin ook heel goed !! voral voor dag na een les ! ( spierpijn !! Schijnheilig heheh !!!!) ze leert snelll Lovers leuk dat het zo goed ging met Kaatje l\jammer dat ik er niet bij was dat stuk.....

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 11:17

jeeeeh nu roos er nog bij en dan ikkuh dr bij!!!!!!!!

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 11:18

jaa echt suuuuuper!!!