Yippie!!! Ze buigt op 2 handen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Yippie!!! Ze buigt op 2 handen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 21:49

Hihi, ik ben de blijheid zelve vandaag Haha!

Ik ging vandaag rijden, en ze was lekker rustig, en goed voorwaarts en aan het been enzo, kortom: ze had een perfecte dag Haha!

Lekker stappen....

En dan losrijden Haha! . Normaal ben ik daar niet tevreden over, maar vandaag ging het erg goed! De slangenvoltes waren mooi, de grote voltes, gewoon alle figuren!
En hoe kwam dat?

Çandy buigt eindelijk ook op rechts i.p.v alleen op links!
Eerst 'draaide' ze alleen op links 'om mijn been heen' tijdens de wendingen en figuren, maar vandaag dus ook op de rechterhand!
Ik ben begonnen door van A naar C van hand te veranderen, zodat ik genoeg tijd had om haar weer goed recht te stellen, voordat ze weer rond moest. Toen dat allemaal goed ging, ben ik van E naar B gaan van had veranderen, dat ging na een tijdje ook super, en daarna op de volte van hand veranderen (da's een aardig grote afstand voor een shet). En dat ging ook goed!!!*

Mijn instructrice stond erbij te kijken en die zei: ,, Ik heb haar zelden zó goed zien lopen! Maar dat komt natuurlijk door mijn lessen Tong uitsteken " Hahaha!

Ik merk wel het verschil sinds ik met slof rijd. Vroeger was ze heel gespannen met rijden, en liep ze constand te kijken hoe blauw of bewolkt de lucht eruit zag Ach gut Maar nu is ze ontspannen, en loopt ze mooi aan de teugel, ook met een hele losse, of zonder slofteugel, gebruikt ze haar rug goed, houd ze de achterhand er bij, en loopt ze niet op de voorhand.
Wat ik ook merk, is als ze aan de teugel loopt, dan flappen heel de tijd die oortjes op en neer. Dat is zo'n schattig gezicht Lovers
Dus nu is ik weer helemaal blij Lachen

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 03:53

nou leuk hoor voor je, dat heeft je altijd zo een ontzettend goed gevoel he als het eens perfect is gegaan en je paardje een engeltje was Schijnheilig Schijnheilig > ga zo verder hoor!!!!!!!!!! *LOL* *LOL*

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 11:09

nou dat geegt iniedergeval zekerheid hè.'
hopen dat het ook vaker zo goed gaat.