Je eigen droommanege...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Je eigen droommanege...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 23:49

Zie ik vandaag in de supermarkt zo'n nieuwe spaarserie: spaar je eigen droommanege. Elke aflevering bestaat uit een vrij simpel boekje en een onderdeel van een box met zadelkamer, met eigenlijk wel een hoop geinige dingen: poetskistje met mini-inhoud, dekentjes, zadel, longeersetje, boxwanden, kastje met potjes en flesjes, stalgereedschapjes enz. enz.Lachen

Waarom was dat er nou niet toen ik klein was !?!?!? Toen was ik al blij als ik een schrift met een paard erop kon kopen, tegenwoordig is er van alles voor pennymeisjes....

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 23:51

Whahahaha toevallig zagen wij die reclame voorbij komen, zegt Ed... Heeee kijk nou, je eigen droommanege en dan zooo goedkoop Bloos en wij Piropo maar voor zoveel geld stallen Haha!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 23:56

Haha ja die reclame zie ik ook vaak op tv, paardenfan! Tong uitsteken
Spaar alles bij elkaar voor jouw paard, Lucky Haha!
O was ik maar weer 10 Lovers

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 23:58

Ik kijk heel weinig TV (geen tijd voor door al dat Bokken Haha! ) dus ik zag het vandaag voor het eerst.
Inderdaad, was ik maar weer 10, kon ik vast uuuuuuuuren Lucky poetsen en eten geven...

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 00:04

Promptertje toen wij 10 waren moesten we onze fantasie de vrije loop laten. Hoeveel hoofdstelletjes ik vroeger gemaakt heb van veters is niet op 1 hand te tellen. En schabrakjes en dekentjes knipte ik ook zelf van oude stof.
En dan was idd uuuuuren zoet met mijn knuffelbeestjes ....

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 00:07

Ja, inderdaad Fitz, ik had zo'n plastic paard en daar had ik ook zelf een hoofdstel en zadel voor gemaakt, van restjes leer, en ook dekentjes.
Goh, was ik helemaal vergeten, ik zie me nog zitten.... Bedankt voor het terughalen van deze herinnering Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 01:03

wat zijn mijn ouders blij dat ik uit huis ben en geen 10 meer ben (wedden Haha! Haha!)

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 01:05

Ik zag in de winkel alleen maar een lege doos staan met 'droommanege' erop, kon me er al geen voorstelling van maken hoe het er uit moest zien Haha! .

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 02:36

Ik heb er vandaag mee in mijn handen gestaan, maar klein probleem, allebei mijn dochters willen de droommanege wel hebben en deel een is goedkoop maar er komen vast nog 30 dure delen achteraan Boos!

Ik heb gezegd dat ik er nog even over na moest denken en het probleem is dat ik geen zin heb om iets dubbel te kopen maar ook de een niet iets wil geven wat de ander ook zo graag wil, alhoewel de oudste meer aan het tijdschrift zal hebben dan de jongste.
Dat tijdschrift vond ik trouwens niet veel bijzonders en van het stalletje kon ik niet ondenken wat voor materiaal het was. Als het karton is vind ik het niet waard maar als het hout is wordt het anders.

Hellup, wat moet ik nou?

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:31

Het is van hout percy Haha!

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:37

Ik vond het ook al geweldig! Wou het bijna meenemen. ( hoezo ik ben al 19 Haha! Schijnheilig )

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 10:08

Fitzroy schreef:
Promptertje toen wij 10 waren moesten we onze fantasie de vrije loop laten. Hoeveel hoofdstelletjes ik vroeger gemaakt heb van veters is niet op 1 hand te tellen. En schabrakjes en dekentjes knipte ik ook zelf van oude stof.
En dan was idd uuuuuren zoet met mijn knuffelbeestjes ....

Hindernissen, stallen, bandages, van alles maakte ik voor mijn speelpaarden. Voor gegarandeerd uren speelplezier!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 10:12

Ik had een Barbie springpaard met beweegbare benen, een Barbie Arabische Hengst met wit/roos/grijze manen Haha! en een Barbie veulen (palomino) ...Ik nam de breinaalden en maakte wollen dekens Haha!
(ja wij leerden haken en breien op de basisschool *LOL* )

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 10:20

orri schreef:
Ik had een Barbie springpaard met beweegbare benen, een Barbie Arabische Hengst met wit/roos/grijze manen Haha! en een Barbie veulen (palomino) ...Ik nam de breinaalden en maakte wollen dekens Haha!
(ja wij leerden haken en breien op de basisschool *LOL* )


Hihi, mijn Barbiespeelpaard had/heeft een prothese. Per ongeluk heeft hij een val gemaakt van de zoldertrap HOPLA naar beneden en heeft zijn (ik meen) rechtervoorbeen tot de knie moeten missen. Mijn liever papa heeft met houtsnijwerk een nieuw pijp en hoef gemaakt en deze vastgelijmd aan Paardje. Ook had hij van mijn vader een Romeinse strijdwagen gekregen (ook van houtsnijwerk) waar ik uuuuuuuuren mee kon spelen.

Hij ligt nog steeds in een doos op zolder, kon er maar geen afstand van nemen. Ik moet nog zachtjes lachen als ik aan mijn uren speelplezier met Paardlief denk....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 10:30

Hahahahahaha... ehm, die met beweegbare benen lag eens onder mijn dekbed, daar ging iemand op zitten (knie gebroken)... Huilen

Sindsdien was zij met pensioen, met veulen aan de zij...
en ducktape om het voorbeen Haha!

Cooooool... deed mijn papa maar houtsnijwerk Knipoog
die doet verzekeringen Haha! (Ferrari etc.)

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:00


Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:06

zucht...... ik ben nog 3 maanden alleen, ik zou natuurlijk stiekem kunnen beginnen aan mijn droom manege en dan opbergen als Peter weer thuis is. Als hij op oefening is, weer te voorschijn halen...... Clown Tong uitsteken Schijnheilig

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 11:21

Jaaaaaaah, moet je doen Tigger, mag ik dan eens bij je komen spelen? Dan neem ik mijn Breyer-draver (met mini-sulky en tuig) mee! (Heb ik echt! Haha!)

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 11:27

Kijk, is-ie niet geweldig? Ik denk alleen niet dat hij in de box van Lucky past...

Afbeelding

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:27

MM...ik wil er ook een...Haha! wat is dat tot in de details gemaakt zeg....mm..

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:28

hihi ik heb ze gespaard tot mijn 13e hihihi ik heb 167 paarden en wel 20 boxjes, met kleine hooinetjes enzo...leuk he Haha! hihihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:29

Dat was ook mein iedee... zei al..."goh als ik nu klein was geweest" wat had ik dat graag willen hebben!... wahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:29

Okkie1 schreef:
hihi ik heb ze gespaard tot mijn 13e hihihi ik heb 167 paarden en wel 20 boxjes, met kleine hooinetjes enzo...leuk he Haha! hihihi


ben niet de enige met die tik dus heb ook ong 100 barbie en model paardjes liggen wahaha

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:32

hihihi, ze stonden eerst in de logeerkamer geloof me de hele kamer stond er vol mee Haha! en ze hadden allemaal een eigen naam en karakter Haha! van een stukje lijntjespapier in een dialijstje had ik naambordjes gemaakt met de hoeveelheid voer etc. erop..Haha! wat een mooie goeie ouwe tijd Knipoog

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 12:43

Net bij het boodschappen doen zag ik hem ook liggen,kon het niet laten heb hem voor mijn dochter meegenomen,leuk al die kleine poetsspulletjes Schijnheilig