Gezocht Informatie Rousseau

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Gezocht Informatie Rousseau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 12:27

hallo Allemaal,

Ik heb heel internet afgestruind maar vind weinig informatie over deze hengst. Foto's en stambomen heb ik zat gevonden, maar ben benieuwd of iemand mij informatie kan geven over zijn karakter , nakomelingen etc.

Alvast bedankt
groetjes
franny

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:31

Ik hoor dat Rousseau (staat hier in de buurt ter dekking bij Piet Kuipers in Nederwetten en er loopt hier al veel nafok van rond) bloederige types fokt. Wat karakter betreft, moet je zijn bij Nicolette van Lierop in someren, zij heeft Rousseau namelijk onder het zadel.

Verder heeft hij alleen nog jonge nazaten waar het karakter nog van moet blijken.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:51


Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:36

Ik heb hem 2x irl mogen aanschouwen en ik vind hem echt geweldig. De 1e ker was bij Nicolette van Lierop op stal toen we Osmium(die is ook van Ferro) gingen bekijken omdat Dien daar op dat moment drachtig van was. De 2e keer was vorig jaar op Stallion Zwolle, ik vond hem daar echt opvallen door z'n beweging. Ik heb me verder niet echt verdiept in KWPN'ers dus meer details kan ik niet geven.

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:49

Toevallig heb ik net mijn merrie naar Piet Kuipers gebracht.
Ik had het met zijn vrouw over karakters van hengsten en zij zei dat Rousseau zo'n ontzettende koele hengst is. Een super karakter heeft hij volgens haar, absoluut niet snel onder de indruk van iets.