Wat ontzettend zonde aan de drugs.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Wat ontzettend zonde aan de drugs.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 22:27

Ik ken een jongen van de manege die zit helemaal onder de drugs. Huilen Echt zo erg, want volgens mij zijn de helft van zijn hersenen echt al weg. Hij zat vanmiddag bij ons in de bus helemaal onder de pillen.
Hij zat ook maar: Vliegen met het tapijt naar Allah. Zo jij heb mooie ogen Frusty
Echt zo erg vind ik dat om te zien eerst was het zo'n toffe jongen kon goed rijden, best slim. En wat voor toekomt heeft hij nou nog maar 15 jaar is hij.
Ik moest er soms wel hard om lachen omdat het echt helemaal nergens op slaat wat hij zegt, maar zal wel door de drugs komen. Zijn vriend die ik ook goed kon (zelf nog mee gezoent) zit ook onder de pillen, en zo zijn ze op de fiets gestapt en hij ligt nu in het ziekenhuis.
Als die ene jongen een proef moet rijden is hij wel weer redelijk normaal, waar gaat dit heen zeg.


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:37

Wat zonde zeg!! Kun je niks doen? Stiekem zn ouders bellen, of iets anders?
Iemand moet het weten hoor!!
Succes!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 22:39

Zijn ouders weten het al hij loopt bij een psygiater. Ik zei ik stop er nou mee is slecht voor je. Zeg tie ik heb dit uur nog niet geblowd hoor. Lips are sealed

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 16:41

Hij is aan het afkikken hij heeft al een week geen drugs genomen, dat merk je ook wel. Maar hij is nog steeds niet helemaal normaal Scheve mond Volgens mij zijn de helft van de hersens al weg ofzo....

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:44

Jammer dat hij aan de drugs is. Ik ga daarom ook proberen nooit eens een jointje ofzo te gebruiken (mijn vader zou daar geen problemen mee hebben trouwens) Want ik bne bang dat ik het lekker vind en er niet eer van af kan blijvemn.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 16:57

Ja daar moet je echt vanaf blijven hoor! Hoe stoer doen zo mis kan lopen he? En dat het gewoon legaal is snap ik ook niet echt Verward

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 18:02

Tja jammer is dat he, maarja als ie al zelfs bij een psygiater loopt dan kan je er zelf niet zo veel aan doen denk ik. Maar ik weet hoe erg het is om zo iemand helemaal te zien af takelen.. akelig..

"What we call human nature, is actually human habit.."


niva6

Berichten: 49
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:18

ik heb er ook een op school rond lopen... hij blowt tussen elke les en in elke pauze er is niet veel aan te doen geloofik, ik bedoel je kan weinig uitrichten in je eentje, of je zou anoniem naar je mentor of rector kunnen gaan

tis echt zonde, ik ken die jonge alleen maar als hij stoned is, niet dat ik zelf nooit blow Schijnheilig , maar zo erg is het bij mij ook weer niet dat je je zonder wiet niet gelukkig kan voelen

niva Extreme duivel

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:22

Stoere gastjes... jammer hoor. Scheve mond

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:26

Ten eerste..van 1 jointje ben je echt niet meteen verslaafd hoor, net zoals je dat niet bent van 1 sigaret of 1 pilsje.

Ik heb zelf nooit drugs gebruikt, heb een junk in de familie en heb dus het voorbeeld gezien van hoe het niet moet.

Waarom zou soft drugs niet verkocht mogen worden en alcohol wel?

Kijk begrijp me niet verkeerd maar iedereen heeft het er altijd over dat het niet normaal is en bla bla bla, maar ondertussen zuipen die lui zich elk weekend lazarus..
Krijg je net zo'n lekker gevoel van als van drugs, maar alcohol mag wel?

En tja ik kan geen medelijden hebben met drugs/alcohol verslaafden..ze doen het zichzelf aan..

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:55

Geen joint hoor, goor dat het is Misselijk Ik heb het één keer geprobeerd en dat was zo'n beruchte 1 keer nooit meer ervaring Scheve mond
Wel zonde hoor, ik kan me nog steeds niet indenken waarom iemand naar drugs zou grijpen...of je nou problemen hebt of niet!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, YandexBot en 12 bezoekers