krijg nou wat!!!......:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

krijg nou wat!!!......:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 20:26

we hebben sinds 1,5 week een hondje uit het asiel en het is een heel lief en rustig hondje, maar erg afzijdig...wij dachten dat dat was omdat ze misschien vroeger mishandeld was, maar we hoopte dat onze band nog wel sterker te worden!! maar gisteravond vond ik dat ze een dikke buik had en vanochtend was het echt heel erg, dikke buik, grote tepels en wij zijn dus net naar de dieren kliniek geweest in den bosch en ja hoor, ze is drachtig van een groot nest, van ongeveer 6 a 7 weken al oud, dus nog 2 a 3 weken en er komen van die kleine frummeltjes!!.....Haha!:D ik helemaal blij.... *LOL* *LOL* ik ben zo benieuwd wat voor pupjes eruit komen, we weten namelijk niet wat de vader is want ze is een zwervertje geweest, zelf is ze een jack russell x boeren fox....ik ben zo blij....Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 20:39

haha,wat een verrassing zeg!
Dan denk je dat je 1 hond koopt...
Maar wel leuk,hopelijk gaar het allemaal goed.
Straks is er een Sint Bernard op geweest...Knipoog

FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 20:42

ja zoiets haalde wij ons ookal in ons hoofd en een kennis van ons zei....dadelijk heeft er een hangbuikzwijn opgezeten....Haha! Haha!

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:14

haha wat cool! Wel spannend inderdaag wat er uit gaat komen. Zo koop je een hond en krijg je er een paar gratis bij Knipoog

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:57

Haha, wat grappig. Tja, je weet maar nooit wat erop gezeten heeft! Knipoog Maar afwachten he! Laat je het ons wel effe weten?

FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 07:51

tuurlijk, ik houd jullie en de rest (die het wel weten) van bokt op de hoogte!! we zien wel wat eruit komt!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:20

Wat leuk! En spannend wat voor puppies eruit gaan komen... Hadden ze bij het asiel niks aan haar gemerkt?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:25

vonden je ouders het ook net zo leuk als jij??? Haha!
wel spanennd inderdaad als je niet weet wat het gaat worden

FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 09:36

Linda250"]
Wat leuk! En spannend wat voor puppies eruit gaan komen... Hadden ze bij het asiel niks aan haar gemerkt?
[/quote]

nee, ze is eigenlijk pas sinds een paar dagen echt DIK.....maarja...

[quote="MirageGidran schreef:
vonden je ouders het ook net zo leuk als jij???:D


mijn moeder vind het super leuk en heel spannend, de beste vriendin van mijn moeder die fokt echt, dus mijn moeder vind het heel erg leuk!! mijn vader moet er niet zoveel van weten, maar meestal als hij van die kleine frummels ziet is hij verkocht...Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 11:38

Wat leuk zeg Haha! Dan kom ik wel weer eventjes langs om ze te bewonderen Tong uitsteken IHouden jullie ze ook allemaal ?

KUS Elke

FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 11:39

nee tuurlijk houden we ze neit allemaal!! misschien 1tje!! wil jij er nog eentje elke???:D:D je mag ze inderdaad dan komen bewonderen!! (met de digi, als ik die nog nie heb!!)

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 14:45

Wat leuk, zorg msaar dat ze zich goed thuis voelt bij jullie wanneer het tijd word om te bevallen, want dat maakt de band nog veel sterker Knipoog
Veel geluk, hopen dat het een mooie bevalling word, en het wat 'normale' pups zijn Lachen