Last van mijn rug...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Last van mijn rug...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 12:42

Ik heb altijd al snel last van mijn rug gehad, maar de laatste maanden is het niet normaal meer. Vooral met doorzitten en de galop heb ik moeite. Dit omdat ik echt onwijs gespannen zit, en ik hobbel alle kanten op, zo vervelend, ook voor het paard. Als ik in de galop heb gereden en ik stap van het paard af, dan heb ik de volgende dag helemaal mijn schouders vast zitten, iemand tips?
Het is nu namelijk zo erg dat ik waarschijnlijk van het weekend niet kan rijden, en het is nog wel zulk lekker weer *HUIL*

---CARPE DIEM---


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 17:04

Gewoon lekker niet doorzitten maar lichtrijden in de draf. Dat scheelt vaak al de helft. En in de galop goed ontspannen Lachen
sterkte iig met je rug

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 17:13

Veel sterkte en zoals maaike zegt gewoon gaan lichtrijden. En ik weet niet of het helpt maar als je zonder beugels gaat rijden zit ik meestal meer ontspannen anders stuiter ik der af, kun je misschine ook proberen en anders niet galoperen en lichtrijden inplaats van doorzitten kun je toch nog rijden.

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 17:19

Jaah ik ken het helemaal!! Naja.. ik stuiter opzich niet zo erg, maar last van mn rug heb ik ook altijd. Ik loop nu ook bij een fysiotherapeut. Dat werkt wel. Misschien moet jij dat ook doen?
En als je met dit lekkere weer wilt buitenrijden, gewoon lichtrijden en in galop in de verlichte zit.

*geen onderschrift*

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 17:28

He Clien!
Komt wel goed joh, ik rijd hem lekker los voor je, dat hij z'n rug ontspant en dan ga jij lekker lichtrijden in draf. Galop komt nog wel. Scheelt echt een hele hoop. Als je dit weekend nog last heb, netzo erg als nu, niet gaan rijden en even gedult hebben.
Het mooie weer is nog lang niet voorbij joh. Veel sterkte en ik bel je nog!
groetjes!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo


Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 18:16

Ooow mensen bedankt allemaal en ut gaat ook wel goed komen, hoorde net van iemand dat de zonnebank ook wonderen kan doen!!! Benk gelijk mooi gekleurt!! Cool

---CARPE DIEM---


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _TaraM, Rainer en 108 bezoekers