1 april - grappen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

1 april - grappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 14:38

Hebben jullie nog goeie (kantoor) grappen verzonnen voor 1 april?

Wij gaan bij de andere afdeling (die dragen veel stropdassen en maken milieuvergunningaanvragen) waarschijnlijk een 'serieuze' aanvraag doen voor een milieuvergunning voor het plaatsen van een stropdassenshredder Haha! *LOL*

:evaw:


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:55

Zullen ze dat niet snel door hebben denk je Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:57

Bij mij op mijn werk hebben ze blaadjes neergehangen dat ze 2e hands laptops verkopen (net nieuw) blijkt ook een 1 april grap te zijn Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 14:58

Jawel maar dat geeft niet. We 'broeden' nog op een andere maar het moet ook weer niet té serieus want als dalijk blijkt dat die directeur echt dacht dat hij een nieuwe opdrachtgever had en dat wij dat dan verzonnen hebben, dan krijgt hij echt een hartverzakking. (is nogal een apart mannetje waarbij je niet al te veel kan uitvreten Verdrietig)

:evaw:

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:10

Kijk je veter zit los *LOL* haha

Uhm ik zou het eigenlijk niet weten, volgens mij moet je wel een goede hebben als je wilt dat ze er intrappen.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:14

Ik heb ooit eens op het gemeentehuis waar ik toen werkte een memo geschreven over het nieuwe antirookbeleid Haha!
Op 1 april in de postvakjes gedaan met als mededeling dat er vanaf 1 mei niet meer gerookt mocht worden in het gemeentehuis, ook niet meer op de werkkamers zelf.
Op het plein voor het gemeentehuis stond een carillon, in het memo had ik gezet dat er onder het carillon een rookgelegenheid zou worden ingericht en dat daar maximaal 2 keer per dag een sigaret gerookt kon worden. Men moest dan echter wel uit- en inklokken (gemeentehuis werkte met prikklok).

Er is de hele dag verschrikkelijk gefoeterd, mensen van allerlei afdelingen kwamen bij elkaar om te overleggen. OR werd gebeld om te vragen of zij er mee ingestemd hadden.
Kortom het was een heel groot succes Haha! Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 15:16

Da's wel een hele strakke actie irene! Ik zou bijna zeggen: "Jammer dat hier niemand rookt". Knipoog)

:evaw:

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:23

Is er niet iets wat bij jullie heel veel gebruikt wordt?
Ik weet dat bij een vriendin van mij ze een soortgelijk iets gedaan hebben over die gele post-its. Die werden daar door iedereen gebruikt en daar werd in een intern schrijven meegedeeld dat vanaf 1 mei het gebruik verboden was, tenzij je een maandelijkse vergoeding (in te houden op het salaris) betaalde Haha!

Of iets over koffie of thee wat niet meer gratis is, of een koffie-apparaat wat verplaatst wordt zodat mensen ineens een heel eind moeten lopen, dat soort dingen doet het altijd wel goed.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 15:26

Tja bij ons staat er altijd snoep bij het koffie apparaat gratis. Dat gingen ze vervangen voor fruit. Zou een goeie grap zijn; het is alleen wel serieus Scheve mond

:evaw:

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:48

Doorzichtig plastic op de wcbril doen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:52

¡!Ellen!¡ schreef:
Doorzichtig plastic op de wcbril doen


*LOL* Nep drol naast de plee (van ontbijt koek Vingers aflikken )

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:08

Ik weet zo gauw niet zoiets zoals hier al is genoemd zoals dat roken gaan verbieden ofzo, maar mijn vader vertelde over vroeger dat een keer een man met schaft bij hun aan de tafel zat en die ging ff flink aan zijn bilnaad krabben. Toen hij zijn hand uit zijn broek haalde rolde er zo een bruin stuk de tafel op. Haha! Had die man gewoon van ontbijt koek gemaakt, paar haartjes uit ze arm getrokken .. haha, zie die gezichten al voor me. *LOL*

"What we call human nature, is actually human habit.."

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 17:45

Ik ben gelukkig op 1 april vrij. Party!! Kan ik ook niet zo gauw in de maling genomen worden Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 17:58

Welke dag is het eigelijk 1 april? gewoon doordeweeks?

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 18:56

Bij mij op school kwam vandaag een docent bij een andere docent binnen: "Heb je het gehoord van de nieuwe bezuinigingen? We moeten voortaan gaan betalen voor de koffie en thee. We krijgen drie consumpties per dag en de rest moeten we zelf betalen. 30 ct oer kop".

De anderen: "nou, dan neem ik mijn eigen jerrycan wel mee" en "Ik neem wel een waterkoker en theezakjes mee. Die bezuinigingen, houdt het nu nooit op en bla bla.." Een hoop gemopper bij elkaar dus.

En wat blijkt, dinsdag om half twaalf is er uitleg over de nieuwe regeling...


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 20:47

Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek voor een stageplaats dus laat ik maar geen gekke dingen uit gaan halen Knipoog

Die van dat roken en de post-its is trouwens super

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:01

De school van mijn dochter had een paar jaar geleden opeens ochtendgymnastiek op het schoolplein ingesteld. Voortaan moesten alle kinderen een kwartier eerder hiervoor komen. Natuurlijk ging dit per 1 april in Haha!
Veel ouders hadden het niet door en kwamen al mopperend op school aan waar de geluidsinstallatie naar buiten was gehaald en de leerkrachten al bezig waren met hun oefeningen.

Zelf hebben we, samen met de weekkrant hier, een keer een grap met een duobak uitgehaald. Mijn man had een stang gemaakt waarmee de duobak aan de fiets gemaakt kon worden en zo kon iedereen voortaan zijn eigen duobak milieubewust naar de stort brengen. Dat scheelde ook een hoop kosten voor de gemeente.
Het artikel stond op de voorpagina van de krant en zaterdag 1 april zou er een demonstratie gegeven worden in de winkelstraat.
De verontwaardiging was uiteraard groot want een aardig aantal Weertenaren zag zichzelf al fietsen met hun duobak achter zich aan tot hun grote ellende.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:47

Wij hebben een keer bij de leraren een krijtje tussen de bordewisser gestopt en toen waren ze aan het vegen en het hele bord zag wit van t krijt Haha!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48205
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:52

bij mijn oma een aantal jaren geleden had ik een keer alle keukenkastjes leeggehaald en alles in de gangkast gedaan... Haha!

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 01:52

De leukste grap bij ons op het werk ooit (helaas geen 1 april, gewoon een melige bui Knipoog ) was het opnieuw omkabelen van de printers en telefoons. Je moet er wel een bevriende collega met wat bevoegdheden voor hebben, maar niets is leuker dan printjes uit een totaal andere printer te zien komen en mensen 4x hetzelfde nr te laten draaien om telkens bij de verkeerde persoon uit te komen Haha!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 10:10

Wij hebben een paar jaar geleden bij Lindo (schimmel) hair-extensions (roze en blauw) in zijn manen gedaan. Cees wilde ´s middags een buitenrit maken en toen hij op stal aankwam, zag hij natuurlijk Lindo´s nieuwe haardracht. Wij zeiden dat we het hadden geverfd en dat het het na tien keer wassen zou verdwijnen. Nu is Cees nogal ijdel aangaande het uiterlijk van zijn paard tijdens buitenritten...
Hij voelde nog eens aan de manen en zie toen: ´jullie houden me voor de gek, het is er na een keer wassen uit´. Uiteindelijk is hij toch maar die buitenrit gaan maken, inclusief hair-extensions. Toen hij terugkwam hebben we het tegen hem gezegd. Was een zeer geslaagde grap, vooral omdat later bleek dat zijn vrouw tegen hem had gezegd dat het 1 april was toen hij richting stal vertrok Haha!

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:09

wij hebben op 1 april examen frans Huilen 4 uur nog wel....
wij Haha! neeee! dat moet een 1 april grap zijn...
niet dus Verward

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, aniek_joefy, Annuuuhh, bebble, Black_Moon, brennie85, Daphx93, Desty, DieL_Zor, esmee1233, Flip, GaitMonster, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, linoleum, SemrushBot, SjakieXX, Typhoon, VuurVleugels en 59 bezoekers