leuk, terug komen van vakantie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 15:27

ik kom terug van een heerlijke vakantie,
ik ga natuurlijk meteen naar Sya om te kijken hoe het met haar gaat. (want ik lag lekker op het strand krijg ik n smsje van m'n vriend dta haar sokken geknipt zijn)

ik zal het van begin afaan vertellen.
ik loop naar Sya in de wei ze zag er vreselijk uit niet normaal meer de onderhals waar ik n half jaar over gedaan heb om m weg te krijgen zat er weer hellemaal. de sokken waren wel n stuk korter maar niet geknipt ik denk dat ze het zelf gedaan heeft.

ik ga naar mijn stal om sya te wassen en poetsen doe ik mijn kast open is mijn longeerlijn weg (gejat uit mijn kast) mijn shampoo op mijn poets kist kapot Boos! mijn longeerzweep kapot Boos! (die niet van mij blijkt te zijn maar van n meisje die ze waar schijnlijk omgewisseld heeft en nu op n andere stal staat). wil ik later gaan wandelen en omdat Sya nog al fris was wou ik mijn hoofdstel omdoen is mijn hoofslel weg, gewoon uit mijn kast gejat! ik ben des duivels Boos! . kijk ik later goed naar mijn stot is mijn kast gewoon open gebroken. Frusty

vandaag ging mijn zus Sya rijden wand ik merkte aan haar gedrag er iets niet goed zat. Merilyn zei dat ze nog nooit op zo'n slechte pony heeft gereden Sya mijn lieve Sya is gewoon helemaal de $#%&*!+~ in gereden.

wat blijkt het meisje dat Sya de eerste twee weken zou rijden kan dus helemaal niet zo goed rijden als dat ik dacht. het meisje dat leontien (de hoefbevangen pony die mijn zus gekocht heeft) zou doen is dus gewoon op Sya gaan rijden en heeft haar zusjen en nog n paar anderen er gewoon op gezet ZONDER mijn toestemmig Boos! .

dat zelfde meisje heeft ook de hoefbevangen pony van mijn zus in de bak gegooit (zegt zij teminste) terwijl de eigenaar van de stallen zegt dat ze haar flink op heeft zitten jagen tijdens het longeren terwijl mijn zus heeft gezegt tegen haar dat leontien absoluut niet opgejaagd mag worden laatstaan longeren.

dat meisje ontkent alles terwijl ik van meerdere mensen heb gehoord dat ze het wel gedaan heeft.

ik ben zo kwaad mijn lieve tinker is de @#$%&*_!~ ingereden en er is iemand geweest die mijn spullen gejat heeft.

maar voor de rest ik heb n heele leuke vakantie gehad.

gr. thirza

_________________
ik ben voor je gevallen
gevallen op de straat
ik zag je mooie ogen
<I> maar de stoep te laat </I>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thirza op 2001-07-26 16:28 ]</font>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:30

He balen Thir nou de volgende keer help ik je wel hoor ??

Dit is gewoon te gek voor worden arme dieren.

Ik spraak je zus al en die was NIEt vrolijk Haha! .

Geef haar maar snel een dikke knuf van me Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:32

jeetje, daar sta je dan...
Ik ving gister al het een en ander op via de tel, maar dat het zo erg zou zijn.....
Heb je enig idee wie je spullen heeft? Kan je aangifte toen?
Naja, leuke thuiskomst in iedergeval, not... Boos!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:32

Dit is dus de reden dat ik dus nooit anderen op mijn paard laat rijden als ik op vakantie ben.
Ik op vakantei betekent paard ook met vakantie.
1 week of 2 weken maakt niks uit.
De laatste 2 jaar heb ik het dus oz gedaan, paard lekker op de wei, iemand die hem een beetje in de gaten houd en als er wat is kunnen ze de vearts bellen.
Conditie bouw je wel weer op en die gras buik is met een week of 3 wel weer weg.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 15:35

ik heb ook gezegt dat Sya de laatste twee weken vakantie moest heben van mij maar dat meisje was er gewoon op gaan zitten.

ik weet niet of ik aangifte kan doe zo ja dan doe ik het. ik heb wel n iedee maar ja zeker weet je het nooit.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:36

Ik wilde dat het zo was dat Sya niet gereden was, maar helaas was mijn pony die ik heb gered omdat ze hoefbevangen was niet toe aan een vakantie op het land. Dan had ik haar beter meteen naar de worstenfabriek kunnen sturen ik was dus genoodzaakt iemand te zoeken die mijn lieve pony'tje zou doen. Thirza kwam toen met het "goede" idee een n(nu dus niet meer) vriendin van haar Leontine te verzorgen. Helaas is dit dus zo uitgepakt.

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:36

Thir gelukkig heeft Sya zelf niet (gewond of zo).

jammer dat het zo gegaan is volgende niet meer dus he ?? Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 16:00

nee Sya heeft niks maar ik kan er niet meer op rijden.

ik ga morgen aangiften doen mijn vriend gaat dan mee, ik heb foto's als bewijs dat de spullen van mij zijn.

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 16:46

Oh, wat kan ik me goed voorstellen hoe erg jij moet balen zeg, ik zit hier plaatsvervangend te koken van woede Boos! Boos!
Nog niet eens zo zeer om die spullen, da's natuurlijk erg maar het zijn spullen. Nee, dat ze de gore moed hebben gehad om zo'n paardje zo te verk...poedersuikeren Boos!
Wat is er met rijden precies allemaal verknald? Hoe dan ook, er zal waarschijnlijk een hoop werk in gaan zitten om dat weer goed te krijgen, heel veel suc6!!

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 16:50

Ik ging erop zitten, omdat Thirza haar gedrag alarmerend vond. Tevens is spontaan een enorme onderhals ontstaan terwijl ze net lekker nageeflijk over de rug toen we weg gingen.

Toen ik mijn been aanlegde (teugels nog lekker lang) gooide ze haar hoofd zo ontzettend hoog in de lucht (bloedneus gevaar) en hield der hoofd daar. Dus ik been deraan. na ongeveer 28 X omhoog te zijn gegaan toch maar ff kijken wat er zou zijn. Geen mondprobleem ofzo. Na ongeveer 40 minuten kloten liep ze pas lekker over de rug, maar ze was werkelijk de eerste 30 minuten verandert in een onstuurbaar monster dat gewoon tegen de hekken opliep. Ze heeft trouwens geen last van haar rug.

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 17:51

jeeeeeeeeeeeeeetje! Ik zou ook heeeeeeeeeeeeel woest zijn! Ik zou die griet heeeel erg de waarheid vertellen.
Is je slot open gebroken en niemand heeft gezien hoe of wat? aangifte doen.
OOOhhh ik zou zo iemand echt wat aangedaan hebben eerlijk waar en dan je spullen ook nog eens weg.
das idd de reden waarom ik nooit lodewijk laat rijden als ik er niet ben.
Als ik weg ben zijn er 3 personen die op 'm letten wbt wondjes enzo.
mijn nichtje,Anouk en Janneke ze hebben en een sleutel van m'n kast en weten precies wat ik wel en niet wil.
Echt mensen die ik goed vertrouw gelukkig heb ik ooknog een stal waar de controle erg groot is .

Hoop voor je dat de schade te herstellen is arm paard

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 20:35

aaah ik zou als je aangifte gaat doen ook dat meisje waarvan je het van andere heb gehoord aangeven beetje hard, maar zo is het leven
datalles gejat is , niet te geloven ik ben hier zelf zelfs nog kwaad van Boos! Extreme duivel maar waarom kan je neit meer op Sya rijden? ZO ERRRUG NAAR DE KLOTE GEREDEN?!! nou ik maak strenge afspraken met mijn vriendin volgend jaar en ook al gaat 1 ding verkeerd, dan mag ze het noooit meer doen!!!!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 20:50

Ze durft niet zo goed op Sya te rijden als ze 80 % van de rijtijd tegen de hekken oploopt omdat ze niet meer te sturen is.

Ik rij haar nu en hoop het gauw opgelost te hebben. Beetje bijgezet longeren en rustig aan doen en alles komt weer goed, maar je kan het vergelijken met een paard waar voor het eerst een zadel opligt en niet kan sturen. Erg vervelend.

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 21:05

Heel veel sterkte, en Thirza: eerst zou ik die 'vriendin' vragen waar je spullen gebleven zijn, en dat het wel erg vreemd is dat je kast opengebroken is?
Verder zou ik aangifte doen bij de politie, zeker weten!
Succes met het opnieuw 'inrijden' van Sya!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 21:20

ik heb die vriendin gebelt en alles en zij weet echt van niks en ik geloof haar ze is er echt het type niet voor omte liegen.
morgen (vrijdag) ga ik aangifte doen.
mijn zus gaat als het goed is Sya verlopig rijden en ik ga haar alleen maar longeren met bijzet (ik heb nog ergens een afgetrapt longeertouw want mijn goeie is weg)

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 22:23

Vondt het erg balen voor je toen ik het hoorde. Jij doet je best al een jaar. Alles had je netjes voor elkaar. Ga je 3 weken weg en dan dit.
Probeer eerst naar de nieuwe stal van het meisje te gaan die je verdenkt. Naar de politie gaan kun je altijd nog Thirz. Ga maar bij dat meisje dreigen. Ga niet alleen en probeer wel rustig te blijven.
Ik duim voor je, hou me op de hoogte en ik hoor wel over zondag a.s.
Greets en liefs...
Van je vriendelijke oppasser, behalve voor die oliebollander eeeehh sorry shetlander Extreme duivel Extreme duivel

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 07:46

roel ik mag bij dietje niet meer het terrein op maar pris gaat ernu staan zij kan ... wel inde gaten houden als ze dat wil.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 08:04

Thir ik ga het voor je in de gaten houden Verward .

Ene moet ik een longeerlijn voor je meenemen morgen ?? want ik heb er toch 2 .. en een extra longeer zweep heb ik ook. hihi alles jongt inmijn kast en ik heb gewoon veel dubbel.

Ik hoor het wel. Party!! Zodra leys verhuist is kom ik kijken naar Sya en Leontine.

Ene koppie op ik weet zeker dat het goed kotm positief blijven hoor Party!!

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 08:46

Ik vind het heel vervelend voor je, maar die onderhals.... je zegt zelf dat ze 2 weken vakantie moest hebben, dan is dat toch te verwachten, of niet? Nou in ieder geval heel veel succes.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:06

Jeetje dat is echt zwaar klote. Ik zou het verschrikkelijk vinden dat als het net zo goed gaat met Barbiano iemand anders hem verpest. Ik weet niet of ik me in kan houden dan. Je paard verpest spullen gejat!!!! Misselijk

Kan dat echt in drie weken zo'n zware onderhals. Fijn dat Merilyn je helpt maar het zal nog wel even duren voordat alles weer goed is.

Succes ermee en ik hoop dat je de schuldigen te pakken krijgt. Geef ze maar een ongelooflijke schop van me.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:10

lekker zeg, ga met iemand die dat meisje tegen spreekt (dus zegt dat ze het allemaal wel heeft gedaan, opjagen, etc.) naar haar toen en confronteer haar ermee. En dan kijken wat ze doet ..

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 13:41

dat meisje is nu op vakantie maar als ze terug komt gaan we dat zeker doen


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 18:29

Citaat:
Op 2001-07-27 09:46, schreef LindaM:
Ik vind het heel vervelend voor je, maar die onderhals.... je zegt zelf dat ze 2 weken vakantie moest hebben, dan is dat toch te verwachten, of niet? Nou in ieder geval heel veel succes.




Ze is 2 weken lang gereden door iemand. En het was de bedoeling dat daarna 2 weken vakantie houden niet erg was, maar als het meisje die alleen mag wandelen met mijn pony opeens stiekum Sya pakt en erop gaat rijden. Is dat helaas niet te verwachten.

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:26

Sta je op n manege?? Gauw weggaan daar *LOL* Is natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan, maar vin t errug rot 4 je!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:27

Nee ze staat in ons eigen weiland notabene. Gewoon der uitgehaald.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Bretsa, Contemplate, sterregoud, Wijzig123 en 25 bezoekers