Denk je onschuldig te kunnen bokken op stage

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Denk je onschuldig te kunnen bokken op stage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 15:08

Maar nee hoor. M'n stage begeleider zal d'r niets van zeggen, dat is het probleem niet. Maar staat in eens m'n stage coordinator van school achter me om te kijken hoe het gaat!!!!!!!!!!!!! *SCHRIK*
Klik, klik, klik (dat waren bokt, cu2 en MSN heel snel afsluiten). Ik kijk om, lacht onschuldig en doe als of ik heel hard aan het werk was. En....... het werkte! Ik heb overal voldoende's en goedjes voor. M'n stage begeleider vind dat we het geweldig doen hier. En m'n stage coordinator(waar ik hier voor ook les van gehad heeft) trekt mij altijd en overal bij voor(ik ben een van de weinige meiden op een ICT opleiding).
Ik was ben wel blij dat hij dit onverwachts deed. Dan maak ik me d'r tenminste niet zenuwachtig over. M'n stage coordinator zou dus alleen komen kijken maar heeft het eerste deel van m'n stage ook meteen beoordeeld.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:14

Zo zie je maar weer: een beetje nixen in werktijd moet kunnen als je je werk goed doet Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 16:08

Hmmm, mijn dag bestaat uit:
-bokken
-pauze houden
-kring gesprekken in de klassen volgen
-helpen met gym lessen
Dan zijn de dagen bijna om en heb ik alleen computers gezien om te bokken en m'n e-mail te checken. Ik baal d'r wel een beetje van dat ik d'r zo weinig van leer, maar zo lang ik er een voldoende voor haal hoor je mij niet klagen hoor Knipoog .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 23:27

Ciska toch... Tong uitsteken
Op school (en stage) hoor je hard te werken
Dat doe ik toch ook niet, op school nixen.. Schijnheilig Tong uitsteken
Hey nieuw smily Ach gut coool!

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, x_spekkie_x en 71 bezoekers