Baggio leren longeren, een DRAMA!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poosje81
Berichten: 21188
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Baggio leren longeren, een DRAMA!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 12:04

Leonoor fanatiek, Baggio bijna 2, Lovers we gaan starten met longeren. Ik lekker poetsen, touwtje eraan, zweepje mee, assistente mee die zou meelopen in de cirkel. Zij deed het hekje dicht en ik zeg vast tegen Baggio, vooruit, in stap. Gaat die stomme knol gewoon uit zichzelf op de volte om mee heen stappen, aaargh,. Draf en galop gingen vervolgens ook prima, de andere kant was ook geen probleem.
Saai zo'n paard die alles meteen voor je doet, volgens mij heeft hij het staan afkijken bij een ander Haha! Knipoog

Maar ik ben wel verliefd op hem Lovers Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:07

Haha, je zou haast denken dat ie het afgekeken heeft! Als die van mij het eens zo goed oppakken zou over goed anderhalf jaar...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:10

Dat moet inderdaad een hele teleurstelling voor je zijn Haha! . Misschien kan Duncan het eens bij jullie afkijken, want die snapt er nog steeds niet veel van.

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:12

Makkelijk joh! die van mij sleept me door de bak heen als ik het niet afzet met een lintje!!!! Dat is echt NIET handig!!!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 23:10

Haha! Hahaha, dat komt me bekend voor Zo had ik de eerste keer longeren met Fayette ook de halve bak helemaal afgezet met hindernissen en was ik op alles voorbereid (helaas geen helper maar vooruit). Had het boekje van Lammert Haanstra zeer grondig bestudeerd en was er dus helemaal klaar voor (voor het gevecht wel te verstaan). Wat bleek? Na even heen en weer gedraai van Fayette (ja maar vrouwtje eerst moest ik altijd naast je lopen en nu moet ik opeens weg Verward Verward) en een klein tikje van de zweep bij haar achterbenen liep mevrouw netjes haar rondjes in stap en draf links- en rechtsom...... Echt saai zo'n paard Haha! Bij de tweede keer longeren had ze de commando's stap, draf en hooo (= een versnelling lager) al door. Het blijven superbeessies he, die Tinkers van ons Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 11:56

Haha, geweldig!!!!!!!!! Den was zeker niet zo makkelijk in het begin. Ik heb vaak genoeg op m'n knieen gelegen. Toen heb ik hem een half jaar niet gelongeerd en deed hij het in eens aan een halstertje zonder ook verder maar 1x te trekken.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:38

Met Shakyra hebben we het 1 keer geprobeerd een paar weken terug.. alleen mevrouw begreep er niks van Haha!
Geef mij ook maar zo'n tinkerdie het meteen begrijpt Knipoog

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:08

Zo ging het met mijn Welsh K ook, zelfs alle commando's begreep hij meteen perfect maar hij staat dan ook altijd naast de bak te kijken als ik Parcival longeer Knipoog

Ik vind het wel handig hoor, zulke paarden. Parcival nam de eerste keer het rit aan en trok drie lagen breed stroomlint meters met zich mee. Na vijf minuten longeren was ik twee uur omheining aan het repareren Scheve mond

Poosje81
Berichten: 21188
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 20:40

Hij fokt het vast ook wel door hoor
whahahahaa

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:57

haha ben je al bij de bibliotheek geweest ? Haha!