vrij pijnlijke sport

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-01 22:05

daar ben k de afgelopen week wel weer achtergekomen...
vorige week schopte n paard tegen mn hand aan... 4 zeer pijnlijke vingers..
zondag van n paard afgevallen grote blauwe plek op mn been
vandaag moest k even n paard vast houden die begon te steigeren en trok de teugels uit mn handen dus had ik leerschaafjes... (zo noem k t maar.. gewoon je vel heel licht opengehaald door de teugels...)

maar ach de liefde voor de paarden blijft stukken groter als deze kleine ongelukjes!!!

..... leeg .....


Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 22:21

wie heeft ook ooit gezegd dat paardrijden GEEN pijnlijke sport is, niemand toch ? Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 10:45

Oef, ik had zaterdag ook zoiets. Moest de achterhoeven van een knettergekke pony uitkrabben. Baf, zo een trap in m'n knieholte. Zeer pijnlijk, wens je niemand toe. Die plek heeft nu alle kleuren van de regenboog.

Vorige week woensdag komt de veearts inenten. Moest ik er eentje vasthouden die het niet bepaald leuk vond. Dat beest neemt dus ineens een sprong naar voren, langs de bakrand, mijn hele vinger zat vol met splinters en een hele snee erin. Ik heb er nu nog last van.

Maarja, je moet maar wat over hebben voor je hobby.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 18:28

ik was nog vergeten dat ik ook nog gebeten ben...
in mn arm..
ik moest n paard opzadelen..
ik had 'm wel vaker opgezadeld nix aan de hand..
ik maak de singel vast *ham* niet diep ofzo...
maar je zag wel n randje...
(en bedankt!!!!)

..... leeg .....

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 18:45

Ja daar kan ik helaas over meepraten, ik viel afgelopen zaterdag HEEL hard af Haha! en mijn tenen zijn talloze keren onder een paardenvoet beland, ben een keer of 3 gebeten en 2x getrapt Clown

Wat we toch niet allemaal over hebben voor die (leuke) sport Schijnheilig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 19:16

wow miseryfox lekker pijnlijk, ahw en inkeke en de rest: jaah zo ken ik er nog 1 dat sheba er van door ging, wam lag zo op de grond en ik had mijn laarzen en cap al uit, hoefde ik dat niet meer te doen ( Verward ) en van ik ging een keer naar de wc en toen draaide ik me om en toen lag helen naast expensive hij schrok ofzo ( Verward ) en evenlater lag ik onder expensive ( ik bleef haken aan het hek Frusty ) met zijn achterhoeven gezellig op mijn been (auw).. en daisy ging een keer in de les onder de galop bokken viel ik zo bam tegen de bakrand aan en meteen even zandhappen en katinka die nog een keer een flinke schop gaf in me maag.
jaja heeeele leuke sport wat wij nog allemaal meemaken he!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 20:56

Ach ik heb een keertje een heel paard bovenop mij gehad struikelde na een oxer over een gat ofzo. Ik heb er niet veel over kunnen vertellen heb even een tijdje boven de aarde gezweefd ofzo. Errug vervelend. Verder wel eens een klap van mijn oude pony gehad. spier van mijn bovenbeen voor 80 % doorgescheurd = lastig lopen. heb nog steeds een leuke deuk in mijn poot (is al 7 jaar geleden gebeurd). En een schop gehad van een ander paardje van mij op mijn andere been. resultaat: tijdje slecht kunnen lopen en 3 keurige putten boven mekaar. Zeer sierlijk, maar nog steeds niet genezen van het paardenvirus.

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 07:18

Inderdaad een pijnlijke sport af en toe!
Hoewel het de laatste keer dat ik dat merkte iets minder was:
Paard ging met volle gewicht op mijn voet staan, en dan bedoel ik niet alleen mijn tenen Haha! ...
Dus ik ben zooooo dankbaar dat het geen Shire was *LOL* !


Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 13:47

Ja inderdaad nogal pijnlijk daar weet ik alles van ik loop al 8 weken met gips rond mijn rechterhand en mijn pinnen zijn er net uit,ik heb vansinds dus ook niet meer kunnen rijden Huilen ,dat is het gevolg als je van een paard valt en hij dan op je hand gaat staan) Boos!

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 14:33

ach je wilt niet weten hoe mijn been er nu uitziet.
Ben vorige week met paard en al uitgegleden en ik lag er dus half onder.
Het is nu blauw,geel,paars enz enz van kleur.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 16:38

Eén van mijn voortanden is voor de helft nep. Mijn toenmalige verzorg- en rijdpaard kon altijd zo heerlijk lomp met haar hoofd opzij en omhoog beuken. Zomaar tegen mijn voortanden aan. Oeps, tand gebroken.
Omdat de tandarts eerst wilde zien of de (halve) tand die er nog in zat het zou redden, moest ik zes (!!!) weken met een half voortandje rondlopen. Ik was net een groot uitgevallen baby met een nog niet volgroeid gebitje. Na zes weken is er een halve neptand bij aan geknutseld en nu ziet het er wel weer aardig uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney, sterregoud en 39 bezoekers