loenermark (nu weet ik waarvoor ik mn RB heb)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

loenermark (nu weet ik waarvoor ik mn RB heb)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 18:16

Ik wilde al heel lang een keer de loenermark in. het ligt echt om de hoek (20 minuten stappen), maarja ik ken de omgeving niet dus wilde ike r een hele middag voor uit trekken. stelde het ook al een paar keer uit want mijn vertrouwde bosje was net zover en dat ken ik op mn duimpje (niet zo heel moeilijk). Vandaag dus eindelijk mn gele kaartjes aan t hoofdstel gefriemeld (wat een gedoe) en vertrokken. ze stond al erg snel weer stil omdat ze het tikken hoorde van een stroomkastje enja dan moet je ergens een schok krijgen en kan je dus niet verder. Dit doet ze vaker maar als je even wacht durft ze er vanzelf wel langs. Bij het oversteken van de drukke weg eindeloos staan wachten aangezien ze ook nog wel eens dingen op de grond wil zien (waardoor de voetjes hoog van de grond gaan) en ik echt wilde dat er niets aankwam (als ze opeens stilstaat) dus ze heeft meteen bewezen dat ze ook vrachtwagen mak is. Oversteken ging evrder vrij makkelijk en na een stukje stappen kwamen we bij t hek van de loenermark. ik heb een rondje om de hei gemaakt en jeetje wat was het mooi, de zon scheen het was heerlijk rustig, het rook lekker en ailin had er reuze zin in. De laatste tijd liep het niet zo heel lekker, erg tegen de hand nergens zin in en ik had t ook wel erg druk (ook te weinig tijd om les te nemen dus dat schoot ook niet op). Had ook al besloten om alleen nog maar leuke dingen te gaan doen (freestylen bos, zonder zadel, en maar weinig 'serieus') Maar vandaag was ze echt vrolijk oortjes erop en zelfs toen ze al behoorlijk moe was wilde ze graag nog hard. Op de terugweg wilde ze bij de drukkeweg (ik moet 20 m langs de drukke weg)niet langs een watervalletje wat ik ook volkomen logisch vond, en aan de ene kant verkeer, aan de andere kant een electriciteitkastje en een watervalletje,dat is ook eng. ik ben maar afgestapt want dan durft ze opeens alles wat in noodgevallen natuurlijk wel makkelijk is. Terug opstal nog ff afgesponst en samen besloten dat we veel vaker richting de loenermark gaan ipv een rondje golfbaan.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 19:54

wat zijn dat voor gele kaartjes dan?

wel leuk zo'n gebied vlakbij stal!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 21:34

Klinkt geweldig Marjo!!! Ik ga snel een keertje met je mee, moet ik dan ook avn die gele plaatjes aanvragen??

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 09:48

klinkt super volgens mij was t wel genieten lekker hoor!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 10:00

De Loenermark is idd zo'n prachtig gebied. Ik ga er binnenkort ook weer een keertje rijden. Het is voor mij wel wat verder, maar zeker de moeite waard. *LOL*

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 10:16

lein schreef:
moet ik dan ook van die gele plaatjes aanvragen??


Ja, die kentekenplaten van het ruiterbewijs zijn in de Loenermark ook verplicht. 't is inderdaad een schitterend stuk om te rijden. Heb er vroeger heel veel gereden (reed toen op manege de Dalenk). Sta nu een stukje verder weg en kom er niet meer zo vaak. Maar als ik weer aan het trainen ga voor de endurance ga ik daar ook nog wel eens heen. Je kan er echt super rijden.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:13

Hoe vraag je die kaartjes aan dan?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 17:06

Even mailen naar de SRR, als het goed is hebben ze een site waar t op staat maar ik weet zo even niet meer hoe die site heet. Solly Lachen De plaatjes kosten dacht ik 6 euro

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 17:11

De Loenermark is het allermooiste gebied waar ik ooit een wedstrijd heb gehad! Cool

Doe je 25 mei nog mee, Marjo?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 19:57

twijfel nog, denk neit dat ik ailin voor die tijd in conditie heb, en mn paspoort is nog steeds niet aangevraagd. Eerst nog even een maandje loenermarken en mn paspoort aanvragen voor ik beslis Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:38

Waarvoor heb je die gele kaartjes dan nodig? Dat begrijp ik nog niet helemaal.

* To Belg, or not to Belg *

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:46

het lijkt mij ook een fantastish gebied zo te horen.
waar ligt het (provincie ) ?
meschien kunnen wij er ook een x rijden.
ben blij dat ik nu bezig ben om mijn ruiterbewijs te halen.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 18:49

HEt is een deel van de veluwetrail dus in gelderland de loenermark ligt tussen arnhem en loenen ongeveer.
De loenermark is een van de weinige gebieden waar je ruiterbewijs verplicht is, als je je ruiterbewijs hebt kan je gele plaatjes aanvragen zodat duidelijk zichtbaar is dat je je ruiterbewijs hebt.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 10:29

Wauw dan ga ik echt een keertje met je mee! ik heb wel mijn ruiterbewijs,nog niet de gele kaartjes maar die vraag ik wel aan als ik een keertje mee ga Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, bonnielau, bribro, ComscoreBot, Condor, frensje, kimwilliam, M1994, NikkiB1991, Pastis, Schrompeltje, senna21, xDaylight, xRoossie95, YandexBot en 119 bezoekers