iedereen is ziek!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

iedereen is ziek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 02:29

valt het jullie ook op hoeveel mensen er wel niet ziek zijn de laatste tijd
Griepvirus hier, buikgriepvirus daar....iedereen heeft het er over dat de helft van de collega's op hun werk plat op bed liggen...zelf ben ik net hersteld van een virus waar je misselijk Misselijk van wordt..bleh....
half nederland ligt plat!
of lijkt dat maar zo.. Verward

Ik weet alleen dat ik niets weet.
Socrates


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 02:47

Klopt, hier ook!
Bij mij op mijn werk duurt het nu al 2 maanden, eerst krijgen we allemaal een heerlijke buikgriep en dan ben je daar net vanaf, net weer een week aan het werk en dan krijg je dus de volle laag met de gewone griep (die overigens wel 2 weken kan duren....) Bah, echt niet fijn hoor!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 10:02

Ik dacht dat ik het na 2 griepaanvallen en een oorontsteking wel had gehad Lips are sealed Nu zit ik hier wéér met een vastzittende hoest en pijn in mijn lijf! Ik baal als een stekker, dit past helemaal niet bij dat mooie lenteweer

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:43

Ik ben d'r net weer een beetje. Ben nog aan het herstellen van m'n 3e keel onsteking in 5 weken. Vorige week was bij ons thuis iedereen ziek.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:52

heb nog nergens last van gehad..behalve een klein beetje keelpijn, maar dat was 1 dag..
Ik wordt meestal ziek als iedereen al lang en breed is geweest..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:01

in deze omgeving is het ook raak! Ik heb mijn moeder nog nooit zo ziek gezien! Ze is nu al 4 weken aan het kwakkelen.
Daarom slik ik preventief extra vitamine C, echinacea, chlorella en multi vitamine (handig hoor, een vriendje die bij een homeopatisch bedrijf werkt...)

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:27

Hier idem dito! Ben zelf sinds een paar dagen terug ah werk, maar ben 3 weken fameus ziek geweest, & de eerste week had ik dan nog vakantie & zat ik zeer oncomfortabel in een jeugdherberg in Polen. Thuis verder uitgeziekt, 1 dag komen werken, & dan opnieuw geveld door een nieuwe infectie vd luchtwegen & weer een kleine week mijn bed ingemoeten. Mijn collega's z de laatste weken ook één vr één gevallen als vliegen. Alleen mijn vriend, die slaapt gewoon bij mij, heeft me in Polen heel de tijd moeten verplegen, & is nog steeds kerngezond :-S


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:28

Het zijn hardnekkige griepvirussen, de laatste tijd....

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:39

JA! ik heb ook echt alles gehad!
Begon toen ziek te worden en nam echt alles over.. zo is het al 4maanden Verdrietig
Ik heb nu ook nog eens pfeiffer Boos!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 15:17

Klopt hier ook!!!
Ik heb zelf nu een beetje griep. MAar ik heb ook erge last van mij verkoudheid, astma en keelpijn. Hopelijk gaat het gouw weer gezond allemaal !!!!!!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 16:36

Ik ben nu weer ziek, hardstikke verkouden.
Ben 2 weken terug ook zo erg ziek geweest, koorts en verkouden.
Daarna ging het wel beter,en ben ik weer naarschool gegaan.
En nu ben ik weer ziek.
Achteraf dus niet helemaal beter geweest denk ik.

Brabantse Fries ;)

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 12:40

Ik ook...vanaf vorige week donderdagmiddag. Begon met zere keel..lucht in maag/slijm..koorts (de rillingen) en daarna ECHT ziek! Misselijk, niks eten wel over willen geven, s'morgens/s'avonds in de 39C koorts, malen (in je hoofd), overal pijn (botten en spieren), zwak, hoesten.....
Omdat ik zolang koorts had is huisarts geweest, gecheckt of ik nog andere bacterie had..kan niks doen: paracetamol slikken!
Gaat het dinsdag ietsie beter..krijgt mijn vriend last van zijn keel enz.. Woensdagmiddag lag hij op bed, 40.2C en s'avonds 41C!!. Frusty
Dus liep ik buiten met de hond te zwalken! Verdrietig
Nu beiden nog ziek...rustig aan..is een erg vreemde griep deze! Niet fijn!
Hopelijk krijgen jullie het niet.....

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 12:49

Klinkt zoals de griep van mijn moeder.... Hou er maar rekening mee dat je herstel nog wel een paar weken zal duren....
Ze heeft nu nog steeds last van haar rug en is snel moe als gevolg van die griep. Zij kreeg ook alleen maar Paracetamol...

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 12:56

Wanneer was zij ziek...met koorts? (slik! Scheve mond)

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:01

Hierbij meld ik mij ook aan Haha!....pff zeg ik ben nu al 3 dagen thuis. En voel me bar gebroerd. Ben vreselijk moe en nergens heb ik zin in. Maar het gaat nu al stukken beter. Heb lekker kunnen slapen en lekker op mijn gemak naar de paardje geweest. Maandag ga ik er weer fris tegen aan.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:02

een week of 5 geleden nu...
Maar ja, zij is natuurlijk wel wat ouder dan jij, he?
Had ook hoge koorts, kon niet op haar benen staan en ging zelfs ijlen! Ze kon zich naderhand bepaalde dingen niet meer herinneren (zelfs niet dat ze naar de dokter is geweest). Eten deed ze nauwelijks en elke hoest die ze deed, deed pijn aan haar rug. Ze mag nog steeds niet naar een fysio, voordat men zeker weet dat het niet aan de griep ligt. Ze moest nog 4 weken wachten tot de griep zo'n beetje over was van de dokter. Volgende week gaat ze er weer naartoe, hopelijk is de pijn dan over. Zo niet, dan ligt het toch aan wat anders. Haar bloed en urine is nagekeken en het was geen virus. Wel een lichte infectie, dat kan van de virusinfectie dus zijn...

Sterkte met je! Zonde om met dat lekkere weer thuis te moeten blijven....

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:47

*meldt zich*


(buikgriep)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:51

Beterschap iedereen.
Ik ben op het moment (gelukkig) niet ziek. Hopen dat dat zo blijft.

Geen onderschrift.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:58

Hopelijk is het niet via Bokt te verspreiden... Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:02

Denk het niet hoor, Tyrza. Zover zijn ze nog niet dat dat kan. Haha!

Geen onderschrift.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:12

Ja hier nog zo'n ziele piet Huilen

Al een paar dagen hoofdpijn, misselijk. Maar giseter was het ontzettend erg. Als ik liep werd ik super duizelig, mijn neus liep als een trein Tong uitsteken, ik had het spaans benauwd en ontzettend pijn in mijn oor en keel. Had toen ook maar de hele dag aleen medicijnen gegeten.
Vandaag ik het al een stuk beter hoewel ik net na het beschuitje wel misselijk werd. Scheve mond Dus het zal nog wel een tijdje duren, maar wat voelde ik me klote gisteren zeg!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:14

Een collega van mij is "lekker" naar Hong Kong. Sars virusjes vangen Boos! Hij zit in 't nederlands rugby team en omdat veel landen afgezegd hadden (ivm virus) mocht nederland naar 't tournooi. Ze zijn nog gegaan ook. We hebben vast een paar warnings op de deur van zijn kamer geplakt Haha!

:evaw:

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:22

Sjimmy schreef:
Een collega van mij is "lekker" naar Hong Kong. Sars virusjes vangen Boos! Hij zit in 't nederlands rugby team en omdat veel landen afgezegd hadden (ivm virus) mocht nederland naar 't tournooi. Ze zijn nog gegaan ook. We hebben vast een paar warnings op de deur van zijn kamer geplakt Haha!


Ik zou de mondkapjes maar vast klaarleggen!!! Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:31

Oh wij hebben ivm bodemsaneringen van die 'gas' maskers, die zal ik meteen even op zijn bureau leggen Haha! *LOL*

:evaw:

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:37

Bij ons is ook iedereen ziek! Op school waren er vorige week maar 16 van de 25 en ik zelf heb ook al 2 maanden griep, en het wil maar niet over gaan! Frusty

"What we call human nature, is actually human habit.."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Amazonbot, colette40, FCSA, Googlebot, KarinW86, Laarvv, roosjenat, ttranch, zenith1977 en 181 bezoekers