[VD]luna kan de capriole.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

[VD]luna kan de capriole.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 23:13

of iets dat daar op lijkt!!!!

Ze kon dus al stijgeren en nu geeft ze der nog een bok achteraan!!
Echt heel cool is dat!!
Zal binnekort wel proberen een foto te maken!



HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND


JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:52

Wauwy !! knap zeg ! ja ik wil wel een foto daar van zien ! Lovers veel suc6 dr mee !

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:35

wat is capriole precies?
Ik ben neit zo goed in die VD thermen,
dus jullie zullen nog veel van dit soort 'domme' vragen tegen komen Knipoog

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 23:05

Dan gaat het paard steigeren en terwijl hij op z'm achterbenen staat, zet hij af en bokt in de lucht. dus 4 benen in de lucht.
Als ik het goed heb hoor Verward

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 23:13

odis schreef:
Dan gaat het paard steigeren en terwijl hij op z'm achterbenen staat, zet hij af en bokt in de lucht. dus 4 benen in de lucht.
Als ik het goed heb hoor Verward

Jawel hoor je hebt het goed. Alleen is het allemaal best wel moeilijk uit leggen zo, maar hier een foto van

Afbeelding
Afbeelding

Enne luna_cockieik ben benieuwd naar de foto's Haha!

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:19

zo 'kickuh foto's!!! karley (fjord) kan ook de capriole... alleen niet zo heel erg hoog hoor...en ze doet het alleen als ik der opzit...ze geeft egt een hele vage rare sprong erachteraan!! whahahah

Tjelle mijn allerliefste fjordje!!

Karley ik zal je nooit vergeten!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 22:36

dat doet tobias onder het zadel! hihaaaaaaaaa
maar dat is niet aangeleerd helaas!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 23:34

Goh........ origineel .........

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:21

Debo schreef:
Goh........ origineel .........

Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:12

Sjuimpje"]
[quote="Debo schreef:
Goh........ origineel .........

Verward
[/quote]


t valt me op dat als ik ry iets leer dat dan meteen alles na gedaan word... vandaar....

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:18

Debora, doe nou niet zo...
Wij zeggen toch ook niet van jou dat je alles zo nodig na moet doen van Scherps of van Goa of van de Hoge School? Gun een ander nu ook het genoegen. Misschien was ze er al mee bezig het aan te leren voordat ze ook maar ooit van bokt gehoord had.

Ik vind het heel knap Luna . Ik hoop dat ik Lucien ooit zover krijgt, dat hij zoiets wil doen. Meneer is nl liever lui dan moe. Krijgen we er binnenkort ook nog foto's van te zien?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:18

Debo: Iedereen is vrij om dingen over te nemen. Dat je het niet leuk vind (omdat je dan niet meer apart bent wat je in mijn ogen toch al niet was maar oke) kan ik begrijpen maar dan moet je het niet op bokt zetten!

Dus graag of een normale, positieve reactie of hou gewoon je mond Lips are sealed

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:18

Oh ja, je moet natuurlijk niet de kaas van je brood laten eten hè? Frusty

Je laat je eigen wel kennen zeg, als je het allemaal voor jezelf wilt houden moet je hier geen foto's meer plaatsen of topics erover maken.
Je weet dat dit de consquentie is.

Ik vind dat je nogal 'van je paard bent gevallen' (om het maar even toepasselijk te houden),
wat jij doet is echt niet uniek, er zijn veel boeken en artikelen over te vinden.
Zou even lekker wezen, als ik morgen besluit om mijn paard wat te laten aandribbelen ben ik ook een naäper omdat jij voor een tijdje terug foto's hebt geplaatst van een 'piafferende' fjord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:24

Ach mensen wat kan mij het nou schelen wat jullie van mij denken...
Ik vind het gewoon jammer dat ik niet 1 dingetje meer voor mezelf kan houden.... Beetje banketstaaf niet... Ach en ze komen eer vanzelf achter dat t stom is om te leren als ze een mep van die achterbenen te pakken hebben... hier moet je dus wel goed weten waar je mee bezig bent... Maar ind ik zeg niets meer en foto's van ry die zijn kunsten vertoond ook niet nee... vind het erg jammer dat alles "gejat"word...

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:28

Kom op nou Debo, laat je niet zo kennen Scheve mond . Ik vind het heel leuk om foto's van jou er Ry te zien. Maar gun het een ander ook.

Laten we het topic van Luna niet voor deze discussie gaan gebruiken. Als dit verder uitgepraat moet worden openen we wel een nieuw topic.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:31

Debo; je moet er juist trots op zijn dat mensen jou en je pony na willen doen Lachen Blijkt dus dat je een "goed voorbeeld" bent voor sommigen...

So don't worry and be happy.... Lachen het gaat er toch om dat jij plezier hebt in je pony en niet wat anderen doen: probeer je dan daar ook niet druk om te maken...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:34

Debo schreef:
Ach mensen wat kan mij het nou schelen wat jullie van mij denken...
Ik vind het gewoon jammer dat ik niet 1 dingetje meer voor mezelf kan houden.... Beetje banketstaaflig niet... Ach en ze komen eer vanzelf achter dat t stom is om te leren als ze een mep van die achterbenen te pakken hebben... hier moet je dus wel goed weten waar je mee bezig bent... Maar ind ik zeg niets meer en foto's van ry die zijn kunsten vertoond ook niet nee... vind het erg jammer dat alles "gejat"word...

Het IS niet van jou!!!
Wanneer dringt dat nou eens door, je hebt het ook maar 'gejat' van een ander. En als je haar dan nog een paar tips geeft waardoor het veiliger wordt, nu ben je helemaal slecht bezig.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:37

Sjuimpje"]
[quote="Debo schreef:
Ach mensen wat kan mij het nou schelen wat jullie van mij denken...
Ik vind het gewoon jammer dat ik niet 1 dingetje meer voor mezelf kan houden.... Beetje banketstaaflig niet... Ach en ze komen eer vanzelf achter dat t stom is om te leren als ze een mep van die achterbenen te pakken hebben... hier moet je dus wel goed weten waar je mee bezig bent... Maar ind ik zeg niets meer en foto's van ry die zijn kunsten vertoond ook niet nee... vind het erg jammer dat alles "gejat"word...

Het IS niet van jou!!!
Wanneer dringt dat nou eens door, je hebt het ook maar 'gejat' van een ander. En als je haar dan nog een paar tips geeft waardoor het veiliger wordt, nu ben je helemaal slecht bezig.
[/quote]

nee joh t is ind niet van mij....... maar wel de eerste fjord in nederland die t kon .... what ever... ik ga hier ook niet langer over in discussie..
Gelukkig zijn er hier ook mensen die weten dat ik een heel normaal ( nouja beetje gestoord) persoon ben.. die niets kwaads in zin heeft en echt niet bang is dat het "kaas van mijn brood word geten" ik vind het gewoon onverandwoord kindergedrag.. en nee ik geef geen tips van hoe het veiliger kan... als ze het zo graag hun paard willen leren hebben ze ook de consequenties maar te nemen..

en ja ik ben heelllllllllllllll slecht Extreme duivel Frusty

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:42

O ja, dus nu moet Luna haar Fjord maar verkopen en een ander ras terugkopen, zodat ze niet de tweede fjord van Nederland heeft die dit kunstje kan . Maar de eerste was je al lang niet meer. Die capriole heb ik al veel eerder gezien bij een tinker uit Goa. Dus ik begrijp niet waarom je niet je eigen trucjes bedenkt en alles zonodig na moet apen van anderen.

Debo, post alsjeblieft niks meer in dit soort topics als je je niet in kunt houden. Je reakties hebben op deze manier nl geen toegevoegde waarde.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:13

Ik zie echt niet in waarom je jezelf zo kunt ergeren aan iemand die hetzelfde doet als jij!
Jij bent ook maar een simpel persoontje wat iets leert aan haar perdje en dat zou een ander niet mogen?! Verward
En waarom denk je dat dit iets van jou is?! 100den andere paarden kunnen dit al veeeel langer en ik weet ook bijna zeker dat er meer fjorden zijn die dit kunnen.
Het is super dat Rydar dit kan maar geen wonder en al helemaal niet zo dat alleen rydar dat zou kunnen... Ik vind er niet zoveel aan maar anders had Pinky het vast ook gekunt.

Kzou zeggen, maak je niet zo druk en ga lekker verder met de dingen die je met Rydar deed maar laat mensen die ook iets proberen/willen graag in hun waarde!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 13:59

Jeetje Debo, dit is echt een stomme opmerking zeg!!
Alsof alles van jouw is! Lips are sealed Het valt me op dat als iemand een berichtje plaatst dat z`n paard iets nieuws kan, dat jij dan weer met je opmerkingen klaar staat...misschien een beetje bang dat jij dan niet meer in de spotlights komt? Verward
Ik denk dat er veel meer Fjorden zijn die zoiets kunnen hoor, misschien vinden hun het ook wel niet leuk dat je hun na-aapt! Knipoog

Zeg voortaan alsjeblieft niks als er toch niks zinnigs uitkomt... Scheve mond

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 14:05

mensen mensen wat zijn we weer lekker bezig.. ik heb t natuurlijk weer allemaal gedaan, ik ben de kwade ik doe alles fout.. ik ben niet degene die ruzie gaat schoppen hier..
En ik ben echt niet bang dat ik niet in de spotligts meer kom , want ik heb genoeg grote optredens in mijn agenda staan.. en ik vind t allemaal prima dat jullei je paarden "kunsjes"leren , maar ik bvraag me af of het wel verstandig en goed gedaan word... ik heb medelij met jullie paardjes! sommige van jullei zijn echt zoooooooooooo onverandwoord bezig!!

een paard leer je niet zomaar in 5 minuten de capriole dat is vragen om problemen en een paard maakt deze sprong niet zomaar dit moet je op een goede manier aanleren.. en ik vraag me af of dit overal wel het geval is.. Ja slaan tegen die achterbenen totdat ie bokt en dan een snoepie geven zeler.... sorry maar dat is echt zielig voor t paard! Denk eerst eens na voordat je wat doet en hoe je het gaat doen, doe het niet in een opwellig!
Ik kan je verzekeren dat mensen die dit leren voor de lol er nog veelproblemen mee krijgen...

Pantykous

Berichten: 10479
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 14:40

Nu zijn we volgens mij allemaal offtopic. Dat meidje was harstikke blij dat dr pony dat kan, nou das mooi. Debo vind het misschien iets minder en vat het verkeerd op, nou das jammer. Kun je nix aan doen, want dat gebeurt nou eenmaal, je kunt uit luna dr verhaal nix opmaken over hoelang ze dr al over heeft gedaan om em dat aan te leren en op wat voor manier dus daar kun je nix op aan merken. Zullen we dr gewoon over op houden dit heeft ook geen zin...

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 15:45

Hoi Luna, knap dat je Fjord dat kan hoor! Ieder is vrij om z'n paardje aan te leren wat hij/zij z'n paardje aan wil leren en wat voor paard het ook is.

Debo, leer eens om niet van die lange tenen te hebben, tenslotte begon Rydar ook te piafferen binnen een week nadat je het van Jo gezien had en op Guusje gedaan had... Laat iedereen gewoon in zijn waarde en... er bestaan meer wegen naar Rome, zo ook meerdere trainingsmethoden en... meerdere Fjorden die kunstjes doen...

Mijn pony's zijn niet eigenwijs, ze doen alles op hun eigen wijze :)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 16:20

Naisven schreef:
Debo, leer eens om niet van die lange tenen te hebben, tenslotte begon Rydar ook te piafferen binnen een week nadat je het van Jo gezien had en op Guusje gedaan had...
Dat was ook gelijk mijn eerste gedachte toen ik las dat je volgens Debo niet zomaar even snel zo'n kunstje er in kan proppen.

Ik vind zelf dat je ook wel erg snel je conclusies trekt Debo, hoe weet jij nu hoe dat meisje het heeft aangeleerd?
Als ik heel snle conclusies zou trekken zou ik denken dat Rydar het ook niet op een gezellige manier is aangeleerd omdat hij op onderstaande filmpje nou niet echt een ontspannen indruk maakt:
Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 27 bezoekers