Gestopt met stage

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Gestopt met stage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 18:36

Ik liep bijna 3 maanden bij een bedrijf waar ze o.a. websites maken. Had er absoluut niet naar mijn zin, en na een voorval via de email was ik het toch zat. Had gisteren een e-mail (zo gaat dat in de ICT) gestuurd dat ik zou stoppen. Vandaag kreeg ik te horen dat ik mijn week niet hoefde vol te maken en gelijk kon gaan. Jammer dat het niet ging, anders had ik die drie maanden nog wel uitgezongen.. Wel een opluchting. Donderdag een gesprek voor een andere stage plek. Hopen dat deze wel bevalt.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:45

Dat gaat nogal makkelijk dan. Op de school waar ik gezeten heb was de gouden regel "einde stage = einde opleiding". Nou ja, ik hoop dat de volgende plek wel bevalt.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:45

Danijelle schreef:
Had gisteren een e-mail (zo gaat dat in de ICT) gestuurd dat ik zou stoppen.


Ken het verhaal verder niet, jammer voor je dat je het niet af hebt kunnen maken, volgende keer beter. Maar dit (quote) heb ik nog nooit gehoord, lijkt me toch ook niet helemaal normaal... Verward

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 18:56

Je stopt niet zo snel met een stage hoor. Mijn begeleider wist ervan. Eerst zou ik proberen om het af te maken, maar het ging gewoon niet. Ik had stress, had geen goede begeleiding, had nog steeds geen stage opdracht.. Stage bedrijf is gewoon niet je van het..

En tja, dat van e-mailen, hem kon je alleen maar bereiken via e-mail. Tja, dan ook maar zo zeggen (in brief vorm) dat ik ging stoppen..

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:58

Heb je geen stagebegeleider? Die hoort je te helpen hoor met dit soort dingen! Een week of 2 a 3 na het begin van je stage heb je meestal een evaluatie met je begeleider op je stageplek en je begeleider vanuit school en dan kun je de knelpunten ook bespreken of stoppen als je er niet uit komt zonder dat je gelijk heel veel tijd kwijt bent. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen met stages tot nu toe. Krijg je wel studiepunten voor dat wat je tot nu toe gedaan hebt?
Je moet er ook wel zelf bovenop zitten natuurlijk he! Niet te afwachtend! 'Eis' dat je wat leert, daar is je stage tenslotte voor.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:26

Groot gelijk dat je dan bent gestopt. Ga lekker opzoek naar een stage waar je wel begeleid wordt! Daar is je stage voor... en begeleider die alleen contact met je heeft via e-mail... ik zou er niet aan moeten denken... (ik heb gelukkig een super stage)
Succes er mee in ieder geval