Hengstje is gebracht vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Hengstje is gebracht vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 18:39

Vandaag is Naughty Doll aangekomen in Fluitenberg! Haha!

Was ook wel een beetje een verrassing voor me, want ik heb hem dan welliswaar gehuurt voor dit dekseizoen, maar in het echt had ik hem nog nooit gezien...... Bloos Ik had alleen maar verhalen van hem gehoord en foto's van zijn veulens gezien, maar het hengstje zelf kende ik niet.

Nou, het is absoluut een leuke hengst! Hij lijkt heel veel op zijn vader, wat in mijn ogen een behoorlijk pluspunt is, zijn vlekken zijn silver dapple/bruin, al met al in geen geval een tegenvaller! Ben er heel blij mee dat ik de kans heb dit hengstje te huren voor dit jaar!

Evien lijkt zelfs al een klein beetje "hengstig" te worden, ik weet helemaal niet of dit mogelijk is, maar als enigste merrie staat ze steeds aan de draad naar naughty doll te lonken, terwijl voor de andere merries het "nieuwtje" er alweer af is...

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 19:40

Wat leuk dat je naughty doll voor een jaar hebt, ik hoop dat jou merrie goed met hem zal kunne omgaan. En treks anders een paar foto's van naughty doll want ben heel nieuwsierig *LOL*

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 19:44

Hey leuk zeg, heb je er een foto van?? Lijkt me wel leuk om hem ff te zien Knipoog

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:11

Hij staat in ieder geval op de site van Stal Zegwaard, mocht je even willen spieken.
Maar nieuwe foto´s zijn altijd leuk! (hint Haha! )
Ik heb Naughty één keer op de keuring gezien, wat bij mij is blijven hangen is dat hij echt superdunne pootjes heeft... sorry benen. Knipoog
Een mooi slank paardje in ieder geval.
Trouwens als je een hengst bij je merries krijgt worden ze vaak spontaan hengstig. Tja je moet toch ook wel reageren met een leuke man in de buurt hé! Knipoog

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 22:17

Naughty Doll is echt heel hoogbenig en luxe, echt een mooi hengstje!
Hij was vanavond helemaal kleddernat van het zweet door zijn geren in het weiland, kleine druktemaker.... Cool
Hij is nog niet helemaal door zijn wintervacht heen, maar zo gauw hij er echt mooi uitziet en goed verhaart is maak ik zeker foto's, sowieso voor op mijn site, en dan zal ik ze hier ook wel plaatsen...... Knipoog

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 bezoekers