stackers, stacks, stack?? iemand ervaring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

stackers, stacks, stack?? iemand ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:53

de laatste tijd hoor je steeds meer over deze 'afslank'pillen. iemand ervaring mee?

x yvon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:38

Geen ervaring, wel al het een en ander over gehoord, dat ze verkeerd werken en redelijk gevaarlijk zijn.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:53

Heb op tv een programma er over gezien. Je krijgt er hartkloppingen van. De bijwerkingen schijnen nogal heftig te zijn en ook is volkomen onduidelijk hoeveel werkzame stof er in 1 capsule zit (schijnt nogal te wisselen).
Niet aan beginnen dus!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:59

de naam is Stack. Je hebt Stack II en stack 5. De eerste is het heftigst. Er zit oa Ma Huang in, dat is een natuurlijk efedrine en dat goedje is niet best. Er zit ook nog iets van chroom in, waardoor je hongergevoel minder wordt.
Het is niet aan te raden. Je wordt er nerveus van, voelt je hart harder gaan en het hongergevoel gaat zeker wel weg, maar dat is niet echt gezond. Je moet toch blijven eten, vind ik. Het is het snoepen wat je moet laten....
Niet aan te raden dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 14:31

als je bij google stack intikt, vind je ontzettend veel info!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 08:31

Stackers hebben bewezen te werken, alleen voel je je er gewoon onduit kl0te bij. Je krijgt id hartkloppingen maar ik geloof ook dat het blijvende schade aan het 1 of ander kan aanrichten.
Ik heb ze zelf nooit gebruikt, het is net wat Tyrza zegt, ik moet het snoepen laten...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 08:33

Of het waar is weet ik niet maar er schijnt ook speed in te zitten.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 09:58

Dat is de efedrine. Efedrine zit ook in speed. Ma Huang is de natuurlijke tegenhanger hiervan.
Dacht je nu echt dat er speed in zou zitten? Denk je dat ze dat dan zomaar in een reformhuis zouden mogen verkopen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 18:14

Ik beken; ik heb ze een tijdje geleden gebruikt. Was in de tentamenweek, had heel erg last van een winterdip en heb ze een week gebruikt. Met als gevolg dat ik super kon leren en 's ochtends zonder moeite om half 6 naast mijn bed stond. Kon alleen moeilijk slapen en ongeveer twee uurtjes na gebruik kreeg je inderdaad heel licht last van hartkloppingen. Had ook helemaal geen honger, maar kon wel zonder moeite gewoon eten.

Ben er na die week dus direct mee gekapt, ook al zeggen ze dat het ongevaarlijk is. Nu waren degene die ik had erg sterk, waarschijnlijk heb je bij een lichtere pil alleen maar voordelen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 20:44

hoeveel heb je er toen op een dag genomen, Akke?

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 09:21

Ik heb er eentje genomen vorige week, maar kreeg zo een ombestemd gevoel in mijn buik dat ik meteen gestopt ben ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 13:33

Ik gebruikte er toen 1 per dag. Ben er ook niet echt van afgevallen ofzo. Was eigenlijk echt alleen voor die tentamens goed te maken!

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:40

Stack 2 van die knalgroene pillen heb ik ook ong. 2 weken gebruikt. had ze via mijn broer gekregen omdat ik wilde kijken of je er van zou afvallen.(hij gebruikte ze vaak tijdens uitgaan, het is een soort van partydrug geworden).
Ik raad het echt iedereen af hoor! ik kreeg er hartkloppingen van, je gaat er van trillen, en krijgt ontzettende dorst. Het versnelt dus ook je stofwisseling.
Wat akke zegt klopt wel: je blijft er(voor je gevoel)alert mee. door de mahuang die erin zit blijf je wakker.
Ik heb in ieder geval die hele pot in de prullenbak gegooit.