De datum is bekend !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

De datum is bekend !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 12:07

Eindelijk bericht gehad uit de usa,
de paardjes gaan vanaf 20 april in quarataine en ze worden 22 mei
's morgens op schiphol verwacht........

Het komt elke keer een klein beetje dichterbij!

De laatste weken was het allemaal zo "leeg", je weet dat je in de usa bent geweest, je hebt daar paardjes gekocht, maar op een bepaald moment krijg je een vreemd gevoel van " was het nou echt of heb ik het me allemaal verbeeld??"............ En toevallig kreeg ik net een mailtje van Lisa met allemaal verhalen over Thriller, en de dames, en gelijk daar achteraan kwam de email van de isolatie farm met de vluchtdatum!
Het is nu weer "net echt"........ Knipoog hahhha

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 12:08

gefeliciteerd!!! Spannend hoor

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 12:35

Oei, oei wat wordt dat spannend voor je! De tijd kan niet snel genoeg om zijn lijkt mij.

Is alles "thuis" al in orde voor ze of moet je nog een hoop werk verrichten? Ik weet niet hoe je ze gaat huisvesten, stal of in het land. Hoeveel komen er precies?

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 12:40

Dus nu wordt het aftellen geblazen.
hopelijk vliegt de tijd en komen ze veilig in ons tulpenlandje aan.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 12:52

Wowie, spannend zeg! Lijkt me idd moeilijk als je zo lang moet wachten en niet echt contact hebt... Dan lijkt het vast of het helemaal nooit heeft plaats gevonden!

Maar nu kan je tenminste gaan aftellen! Veel plezier ermee!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 13:07

Nou, het was idd net alsof ik het allemaal heb "gedroomt", maar nu met de emails van de fokster en de datum is het allemaal weer echt........
22 mei duurt best nog wel lang en ik ben zo nieuwsgierig Tegen de tijd dat ze hier zijn zullen ze wel helemaal door de haren heen zijn, ook weer spannend, want wat zie je dan? Zijn ze echt allemaal zo als je je had voorgesteld, enz enz.......... Kortom, allemaal "errug spannend" !

Thuis is bijna alles klaar, er worden nog een paar hekken gemaakt en dan houden we ze in een loopstal met uitloop naar de paddock. Dit zal zo blijven, er zijn 6 boxen, die wil ik gebruiken voor de showdieren en voor de merries die moeten veulenen, voor de rest lopen ze zoveel mogelijk vrij met mogelijkheid tot schuilen.
Dit heb ik in amerika gezien, zelf hartje winter gaat dat heel erg goed, de dieren zijn veel beter in conditie/bespiering door het houden in de kudde ipv op stal, weinig gezondheidsproblemen, veel sociaal kontakt, dat zijn voor mij de beweegredenen om het zo te gaan doen.
Er komen er 6, 1 hengstje en 5 merries.

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 13:35

Tjee, wat een geweldig vooruitzicht is dat zeg! Aftellen en genieten zou ikzeggen, wel heel speciaal hoor als ze komen!


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 14:13

Lijkt me echt leuk voor je!!
En nu maar zitten aftellen als de paardjes er zien moet je zeker een paar foto's trekken he Knipoog Maar ja dat duurt nog ff. Wel leuke hoe je dat allemaal gaat doen enz met die stallen en de wei.

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:07

Spannend!!
En idd een heel leuk vooruitzicht... Komt er niet verschrikkelijk veel bij kijken als je paarden uit Amerika moet laten overkomen (buiten quarantaine dan)?

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 17:26

Je moet wel veel dingen regelen, maar als je kontakt hebt met de juiste mensen valt het eigenlijk ook wel mee..... Het belangrijkst is als je dingen goed op elkaar afstemt, bv het transport van de farm naar de isolatie, wanneer je daarmee in de problemen komt en het komt niet goed uit, gaat je hele isolatie niet door, tenminste niet op dat tijdstip...... Dat komt allemaal nog wel vrij precies ivm de usda controles enzo.
Maar ik moet wel zeggen dat het me eigenlijk is meegevallen, tuurlijk komt er veel bij kijken, bloedtesten, papierwinkels, maar het meeste hebben we allemaal afgewikkelt toen we nog in amerika waren, dus dat is nu allemaal klaar....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:06

Nou dan leef ik toch een beetje met je mee tot 22 mei, want dan is Angel uitgerekend! Haha!
En ik kan ook al niet meer wachten.... Knipoog
Maar spannend hoor! Nog niet tegen problemen aangelopen nu de oorlog is begonnen?

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 22:07

Spannend hoor! Ik ben ook erg benieuwd naar je paardjes. Als ze d'r zijn willen wel wel foto's hoor!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 22:14

Tot nu toe zijn er gelukkig nog geen problemen ivm de oorlog,
volgens Wout (van de isolatie-farm) zullen die waarschijnlijk ook niet
komen tenzij amerika bv weer aangevallen wordt, zoals 11 sept.

Maar laten we dat maar niet hopen, niet alleen vanwege de paardjes natuurlijk, maar vanwege alle ellende, er is momenteel al weer meer dan genoeg ellende in de wereld........ Scheve mond

Het is allemaal wel spannend aan het worden hoor, vanalles tegelijk momenteel, Naugthy Doll net aangekomen, Mika drachig, paardjes verwacht in mei.....Ben er helemaal "nerveus" van...... Haha!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers