Iets heel simpels, maar toch heel mooi

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 14:34

Op een wei langs kant aan de weg tussen breugel en nederwetten staat een belgische merrie. Ze heeft 2 veulentjes, en kleine kwpn-er van Gribaldi en een klein fries veulentje. En daar staan ze heel tevreden met elkaar. Echt heel mooi en apart om te zien.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 14:47

Is dat dan een opvangmerrie ofzo? Of waar zijn de echte moeders van die veulentjes? Zal wel een leuk gezicht zijn denk ik, 3 totaal verschillende paardjes die samen een gezinnetje vormen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 15:09

Die merrie heeft een veulen verloren. En die veulens hebben hun moeder verloren. Er zijn dus 3 paarden dood. Maar met elkaar hebben ze het goed naar de zin.

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:23

Wat een mooi gezicht zal dat zijn! En fijn dat die veulens en die merrie op zo'n manier nog goed geholpen kunnen worden!
Drie zulke verschillende paarden zo leuk bij elkaar Lovers

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 15:49

mooi dat het, ondanks al het verdriet, toch zo kan!!!

Waren mensen maar zo............

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 17:56

idd heel erg mooi!
wij hebben ooit op[ stal een 2 ling gehad 1 veulen stopte vlak na de geboorte al met ademen en het andere veulen ging een paar dagen later dood. bah blij dat ik toen nog niet op stal kwam.
Helaas heeft die merrie veel verdriet gehad want toen was die opvang nog niet geregeld enzo

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 18:00

Wat een lief gezicht zal dat zijn zeg! Kun je er niet eens een foto van maken?? Kunnen wij ook meegenieten van dat 'gezinnetje' Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 18:48

Doet me denken aan een vrouwtje van 34 jr. die op dit moment zit te typen en er ook eentje gaat adopteren *LOL* .
De friese merrie die ik verzorg heeft een veulen, en de andere pony daar ook, dus ik kan me op het moment nog goed vermaken met paardenkindertjes Lovers . Is maar goed ook, want voordat dat babytje uit China komt, duurt nog anderhalf tot twee jaar Gaaaap .
Ondertussen geniet ik van die mooie veulens en probeer ze op te voeden terwijl het eerder omgekeerd gebeurt *LOL* !

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 18:49

wat geweldig..
en ik ben het helemaal met tender eens..
waren mensen maar zo...

..... leeg .....


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 18:58

ja wat goed zeg..
wel mooi maar wat zielig van die andere paarden Verdrietig en bij ons heeft het babypoesje het gered zonder moeder wooow Lachen ben ik blij om!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, gillian, Mark0919, rocky_1995, Vagabondo en 44 bezoekers