En dan lig je in de sh*t BLUNDER

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

En dan lig je in de sh*t BLUNDER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 21:12

Vandaag was de staleigenaar de mesthoop aan het leeghalen en het op een grote berg op z'n land aan het storten. Ik moest net m'n kruiwagen legen (was Darmoors stal aan het uitmesten) toen hij naar het weiland was. Er lag nog heel veel strond enzo rond het overige van de mesthoop en de staleigenares was dat allemaal een beetje bij elkaar aan het vegen. Dus ik kom daar met m'n kruiwagen, maak ik toch een schuiver *LOL* Lag ik daar letterlijk in de sh*t Haha! *LOL* Dus de staleigenares kwam gelijk aanlopen en vragen of het wel ging met me *LOL*
Ik zo helemaal lachend: "Jahoor, ik heb me niet pijn gedaan, ik ben gewoon een oen Haha! "
Dus zij: "Pas maar op, anders lopen er straks twee mensen thuis met krukken *LOL* "
Thuis kwam ik er achter dat ik nog een schaafwond had, maar die doet ook niet zeer. Ook was ik wel blij dat er voor de rest niemand op dat moment liep *LOL*Het zijn ook altijd dezelfde mensen die dit hebben hè Haha!

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:15

Haha,dat had ik best willen zien! Haha!
Gelukkig dat je je verder geen pijn hebt gedaan.

Gelukkig maar dat iedereen die met paarden om gaat automatisch tegen tetanus ge-ent wordt. Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:42

Fotootje ? Knipoog Haha!
'k Had het graag willen zien hoor, er is geen leuker vermaak dan leedvermaak Haha!
Beterschap met je schaafwond !

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 17:53

Oscar schreef:
Fotootje ? Knipoog Haha!
'k Had het graag willen zien hoor, er is geen leuker vermaak dan leedvermaak Haha!
Beterschap met je schaafwond !


M'n digi lag binnen in stal Haha! Maar ik kan zo moeilijk eerst opstaan om me digi te pakken, dan vragen aan de staleigenares of ze een foto wil maken en dan weer terug gaan liggen. Is namelijk een beetje vreemd *LOL* Haha!

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 18:44

Nou, gelukkig heb je er niets aan over gehouden! (behalve een lekker luchtje Haha! )
Vraag me ineens af of ik wel tegen tetanus ben in-geent Verward Effe tsjekke!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:24

wij moeten onze kruiwagen eerst op een mestplank brengen en ik ben toen een x vab de plank met kriuwagen enz. gepl*rd.
nou je raadt het inderdaad al ..........ikke vies.
mijn pony stond al raar te kijken echt zo van: mens wat heb jij nou weer gedaan ? Haha!
vet grappig.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 21:54

Ik weet nog wel een paar jaar geleden toen ik nog elke dag op de manege was dat we een keer een jonge zo beu waren dat we hem op den duur in de mesthoop hadden geduwt *LOL* Maar het was toen ze verdiende loon; hij was namelijk altijd je spullen aan het verstoppen als je ze net nodig had Lips are sealed

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pasje03 en 109 bezoekers