vraagje: Showavond Bathmen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lady_xxx

Berichten: 37
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Deventer

vraagje: Showavond Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 18:59

eey
kep een vraagje
ik had gelezen in de krant dat er in Bathmen donderdag avond aankomende een showavond te paard is
nou zijn ze zo slim geweest er niet bij te zetten van hoe laat tot hoe laat die avond duurt
ik wil er namenlijk wel even gaan kijken maar jah gaat een beetje moeilijk als ik geen tijd weet *LOL* Party!!
wie kan mij helpen??
groetjes kissiez mij Party!!

My Sweet Horsie...El Rashit.
>Foto's in mijn PRO<
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1831136#1831136



Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:13

http://www.paardensportbathmen.nl/

Hier staat alles.....

19.30 - 22.30 uur
Familieavond met spectaculaire snelheidsonderdelen
EIGEN LEDEN VULLEN SHOWAVOND BATHMEN TE PAARD

Spectaculaire shownummers voor breed publiek aantrekkelijk


Leden van ponyclub De Molenruiters en Landelijke Rijvereniging (LR) Bathmen e.o. verzorgen zelf bijna alle shows op de bonte showavond van Bathmen te Paard op donderdag 27 maart. De acts in het showprogramma variëren van snelheidsraces met paarden en motoren tot een kür op muziek. Volgens LR-voorzitter Jo van Keulen is de showavond, die gratis toegankelijk is, ook voor mensen die niet zo veel met paarden hebben het bezoeken meer dan waard.


Bathmen te Paard is een vijfdaags paardensportevenement van Landelijke Rijvereniging (LR) Bathmen e.o. en ponyclub De Molenruiters. Het evenement wordt dit jaar gehouden van dinsdag 25 tot en met zaterdag 29 maart. Kenmerkend voor Bathmen te Paard is dat de organisatie de toeschouwers kwaliteit biedt door in Bathmen de hoogste niveau’s van bijna alle segmenten van de paardensport te laten zien. Daarvoor komen topruiters en –menners uit het hele land, en ook het buitenland naar Bathmen.


Eigen leden


Het is dan ook bijzonder dat het programma van de showavond op donderdag 27 maart grotendeels met leden van ponyclub en rijvereniging wordt ingevuld. “Ook hier geldt dat het kwaliteitsniveau hoog is” vertelt Jo van Keulen, voorzitter van LR Bathmen e.o.. “Verschillende groepjes leden zijn voor de diverse programma-onderdelen al maanden aan het oefenen.” Volgens Van Keulen is bewust gekozen voor een grotere inbreng van eigen leden in het programma van Bathmen te Paard. “Dat heeft alles te maken met de betrokkenheid van leden. Zij willen ook wel eens voor een groot publiek laten zien wat ze in hun mars hebben.” De afgelopen jaren waren tijdens showavonden bij Bathmen te Paard diverse acts van ‘buiten’ te zien. “Diverse leden van rijvereniging en ponyclub raakten daardoor geïnspireerd om zelf een shownummer in elkaar te zetten. “Door dat wat te stimuleren is het nu gelukt om een compleet showprogramma vanuit de eigen verenigingen te brengen.”



Toegang gratis


De showavond op donderdag 27 maart is gratis toegankelijk. Voorzitter Van Keulen stelt dat er bewust voor gekozen is om met een vrije toegang de drempel tot het bezoeken van de showavond zo laag mogelijk te maken. “We verwachten dat er veel familie, buren, vrienden en kennissen van onze leden naar de showavond komen. We willen deze mensen graag de gelegenheid bieden om te laten zien wat onze leden in hun mars hebben.”


De voorzitter van de LR verwacht dat een breed publiek zijn weg naar de showavond zal weten te vinden. “De showavond van Bathmen te Paard is zeer de moeite waard. Ook mensen die niet zeer betrokken zijn bij de paardensport, zullen hier beslist aan hun trekken komen.
We bieden voor elk wat wils, voor jong en oud.”


Showprogramma


Het programma van de showavond op donderdag 27 maart ziet er als volgt uit:


- 19.30 uur: openingsact


- Carrousel paarden en pony’s


- Tally Ho (snelheidswedstrijd) met paarden en pony’s


- Muzikaal shownummer


- Z-kür op muziek viertal paarden.


PAUZE (met oogstrelende pauze-invulling)


- Springclinic


- Snelheidsrace motoren + paarden en pony’s


- Ringsteek-competitie (aangespannen)


- Relaisspringen met bizondere duo’s


Het programma van de showavond eindigt om 22.30 uur.

lady_xxx

Berichten: 37
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 19:43

eey heel erg bedankt!!

My Sweet Horsie...El Rashit.
>Foto's in mijn PRO<
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1831136#1831136


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jadero, SemrushBot, Trendiction en 44 bezoekers