Zo, ik kan weer met een doel trainen :D KEURING

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Zo, ik kan weer met een doel trainen :D KEURING

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 21:01

Vanavond nog even bij de e-pony geweest waar ik dus ook nog wel op rij(rij verder nog een paar paarden). Die e-pony is dus eigenlijk een fokmerrie en wedstrijden rijden zit er niet in. Maar dit jaar is ze gust, het NRPS heeft de keuringen gratis gemaakt en dus vond de eigenaar dat ik haar maar moet gaan rijden in de zadelrubriek Haha!
Dus ik moet nu met een doel gaan trainen Haha! Niet dat ik anders neit serieus rijd, maar nu heb ik echt wat om naar toe te werken. Ik rij gewoon door zoals ik altijd doe, maar het buikje moet weer strak worden Haha!
Verder dus ngo een 3-jarige klaar te maken voro de keuring. Die heb ik net voor het eerst een bit ingehad en aan de longe gehad.

Zijn jullie al bezig voor keuringen?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:59

Ik ben nog niet begonnen, omdat ik dan midden in mijn stage zit Verdrietig Er is vorig jaar het nodige misgegaan bij het stamboek en ze proberen wat voor me te regelen Knipoog De enige keuring waar ik heen kan is Vrouwenpolder en dat ligt wel een heel eind bij Den Helder vandaan... Schijnheilig

En op dit moment kan ik weinig doen ook...Het beestje staat bij de hengst Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 09:29

Lisa gaat gewoon als dikke fokmerrie met veulen Haha!
Ilindra hebben we niet laten dekken dus die blijft gewoon thuis.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:48

ik ga beginnen met het trainen voor de keuring in Tolbert (welsh keuring, 21 juni).. nog tips voor me? (bijvoorbeeld hoe ik ook het buikje van mijn pony STRAK krijg Haha! )

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:08

Ik ben met Viking al begonnen voor de keuring op 26 juli in Dordrecht,aangezien hij nu zo aan het puberen is,ben ik er nu al mee bezig!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 16:10

Ik ga binnenkort ook oefenen voor de keuring in Sevenum. Word mijn eerste keuring.

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:48

Dit weekend ga ik naar Belgie waar Christine Jamar een clinic geeft over het voorbrengen van Arabische volboeds op de keuringen. Dus na dit weekend ga ik eens kijken of ik Shadwan ook een beetje netjes op kan stellen. 24 mei in Bunschoten gaat hij zijn debuut maken bij de jaarling hengstjes.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:13

bloemkooltje schreef:
ik ga beginnen met het trainen voor de keuring in Tolbert (welsh keuring, 21 juni).. nog tips voor me? (bijvoorbeeld hoe ik ook het buikje van mijn pony STRAK krijg Haha! )


Buikje trekt wel weer bij als je lekker gaat trainen *LOL* Je kunt eventueel wat longewerk doen, maar mijn voorbrenger geeft als tip om vooral heel veel te stappen aan de hand.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:34

Ik rij mijn merrie's het hele jaar al door.
Dus die zijn in super conditie, nu maar hopen dat dat in de zomer ook zo blijft *LOL*( 1 die groeit al als ze een grasprietje ziet Haha! )

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:55

Wij gaan dit jaar denk ook wel met de keuring met Welshen..Ik wil ook graag met Dusty onder het zadel op de NRPS Keuring..maar mn vader ziet dat niet zo zitten!!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:15

Met Nicoline ben ik ook al weer (enigszins onbewust dan Haha!) bezig voor de keuring.
Spieren soepel krijgen, mooi ontspannen lopen. Ben benieuwd of haar gangen er op vooruit gaan als ze straks weer 100 % soepel is Lachen