Goede pensionnen in Amsterdam?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Goede pensionnen in Amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 12:20

Hallo,

een kennis van mij zoekt een goed pension (voor de mens) in Amsterdam.

Weten jullie of die er zijn en hebben jullie ook evt. telefoonnummers, siteadressen enz. voor me?

Alvast bedankt!

Groetjes Chantal
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 25-03-03 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:27

In Amsterdam zelf is er niet veel wel omgeving Amsterdam.

Ik sta nu sinds 1 maart bij Taams Stables in Oostzaan/'t Twiske en daar ben ik erg tevreden over. Ze gaan erg professioneel met de paarden om. Binnenbak en buitenbak van 20x60 m, stapmolen, losgooibak, longeerkraal, overdekte spuitplaats, solarium, wordt gemest etc., prima uitrijmogelijkheden.

Ik heb bij Wennekers gestaan in Aalsmeer (Amsterdamse bos) en dat is op zich ook een goede stal maar ik vond het veel te druk voor mijn paard en voor mijzelf, er staan 240 paarden. Je kunt kijken op www.stalwennekers.nl Het is maar net wat je zelf zoekt (faciliteiten) binnenbak of neem je genoegen met alleen buitenbak. Ik heb voor een luxe stal gekozen omdat ik als ik uit mij werk kom niet graag 's avonds in de regen rij. Voor mij zijn de uitrijmogelijkheden ook erg belangrijk. Het Amsterdamse bos en 't Twiske zijn fantastisch om buiten te rijden.

Succes ermee!
Groetjes

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:32

Pension als in "pensionstalling voor een paard" of pension als in "simpel hotel voor een mens"?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:37

Margreet schreef:
Pension als in "pensionstalling voor een paard" of pension als in "simpel hotel voor een mens"?


Haha! Ja inderdaad *LOL* Ik ging er meteen van uit dat het om een paardenpensionstalling ging Verward

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 12:39

Oeps, dat had ik er even bij moeten zeggen natuurlijk. Clown

Het is voor de mens. Haha!

Maarre Anne Omie dan weten we gelijk waar een paard goed gestald kan worden in de omgeving van Amsterdam, dus toch bedankt!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:42

chantal1 schreef:
Oeps, dat had ik er even bij moeten zeggen natuurlijk. Clown

Het is voor de mens. Haha!

Maarre Anne Omie dan weten we gelijk waar een paard goed gestald kan worden in de omgeving van Amsterdam, dus toch bedankt!


*LOL*

Kijk anders even in de kpn telefoongids op hotels zoeken Verward

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 12:45

Daar heb ik ook al aan gedacht maar dan heb je eigenlijk geen objectieve mening. Heb ook al wat gezocht op i-net maar dan weet je ook niet echt of het wel wat is.
Ze wou ook graag een pension, ik zelf zat al te denken aan een Bilderberghotel of oid. Dan weet je meestal wel wat je hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:21

Chantal, in welk deel van Amsterdam het liefst? Je kunt ook goed logeren in de Arena, wat vroeger de sleep inn was. Het is niet luxe, maar schijnt wel gezellig te zijn.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 19:27

Goh, dat weet ik eigenlijk niet. Van wat ik begreep zou ze het wel in heel Amsterdam zien zitten. Ze komt uit het buitenland en heeft het daar eigenlijk verder niet over gehad.
Een goed verzorgd pension zocht ze, luxe hoefde eigenlijk niet.
Heb je daar toevallig een internet site of gewoon adres van?
Ik heb op google gezocht maar veel wijzer werd ik daar niet van...