''de mensen van de paardenrenbaan'' ned 1

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

''de mensen van de paardenrenbaan'' ned 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 18:36

een programma wat vanavond voor het eerst te zien is! op ned 1 rond half 11
misschien dat jullie het leuk vinden, ik ga wel ff kijken denk ik. als ik terug van les kom!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:12

Jaa, leuk! Ik ga zeker kijken!! Ben benieuwd!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:52

Ik ook, vond die mensen vreselijk aardig toen ik er met Baduh was. Viel me super mee! Dacht echt dat het Gooise plebs waren, hihi.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:05

Waarom wordt er altijd zoveel aandacht aan paardrennen besteed en zo weinig aan western of zelfs dressuur? Alleen omdat er geld inzit?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:50

XoNo schreef:
Waarom wordt er altijd zoveel aandacht aan paardrennen besteed en zo weinig aan western of zelfs dressuur? Alleen omdat er geld inzit?


Geld???? Is tegenwoordig niet echt van toepassing. Zijn vaak genoeg plannen om duindigt te sluiten enzo.
Ben wel met je eens dat er weinig western en dressuur is, helaas. Maar verder is er bijna nooit aandacht voor rennen/draverijen. Ik zie het tenminste nooit. Misschien 1 of 2 keer op rtl5 bij belangrijke, grote koersen.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:25

hee, goed dat je het zegt! Lachen Ik ga ook eventjes kijken in me bed... Als het niet intressant is val ik vanzelf wel in slaap Knipoog

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:28

XoNo schreef:
Waarom wordt er altijd zoveel aandacht aan paardrennen besteed en zo weinig aan western of zelfs dressuur? Alleen omdat er geld inzit?


Hee, op welke zenders zie jij dat dan? Want dan ga ik daar ook naar kijken, ik zie verdorie praktisch nooit draverijen op TV Knipoog Maar het wordt vast een leuk programma, trainer Willem vd Pijl die in de serie voorkomt is een hele aardige man, Rain logeert altijd bij hem als wij op vakantie zijn

Maar western zie ik ook nooit op TV...

Extremely rare and Beyond Compare

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:29

Ik zag zondag dacht ik nog dresseur op studio sport Lachen

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 00:26

Jaa, ik heb het net gezien! Echt een geweldig programma, vind het erg interressant, ik hoor juist bijna niks over deze paardenrennen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 10:36

wel jammer dat het weer zo laat uitgezonden werd. Ik heb ook gekeken. Die gewichten die ze moeten hanteren! Dat meisje woog met 54 kilo eigenlijk al te veel, ideaal was 48. Ze hielden hun lichaam ook goed bij maar ze at niet altijd even goed. Hoe doen die mannelijke jockeys dat toch, zo licht zijn? Dat zijn vast hele kleine mennekes. Ik vond soms dat de documentaire te veel bezig was met onzin. Ik had graag meer willen zien over de paarden i.p.v. flauw gezever in de keuken.

De hond is de betere mens


abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 11:57

XoNo schreef:
Waarom wordt er altijd zoveel aandacht aan paardrennen besteed en zo weinig aan western of zelfs dressuur? Alleen omdat er geld inzit?


Geld? Waar...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:01

Vond het best een ouwe troep daar Haha! Had me er een veel sjiekere boel bij voorgesteld.
Volgende week weer kijken

:evaw:

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:19

Desiree schreef:
Ik vond soms dat de documentaire te veel bezig was met onzin. Ik had graag meer willen zien over de paarden i.p.v. flauw gezever in de keuken.


Mee eens.. heb amper een paard gezien Vind sowieso dat er te weinig paardensport e.d. op de Nederlandse tv is.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:33

Desiree schreef:
Ik vond soms dat de documentaire te veel bezig was met onzin. Ik had graag meer willen zien over de paarden i.p.v. flauw gezever in de keuken.

Iid, ik heb het net gekeken omdat ik gister vroeg in m'n bed lag omdat ik (alweer) ziek ben.
Vond het wel leuk om te zien maar zou echt graag meer over de paarden zelf willen zien.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:37

Vond het een erg leuk programma maar schrok me rot van het gewicht van de jockeys! Hoe krijg ik jonge meisjes met eetproblemen? Zo dus Boos!
Vond dat andere meisje (sandra geloof ik) ook erg intressant met haar fysiotherapie voor paarden! Als ik eraan denk zal ik het volgende week maar opnemen. Vriendjelief is dan jarig dus kijken wordt niets.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:35

Sjimmy schreef:
Vond het best een ouwe troep daar Haha! Had me er een veel sjiekere boel bij voorgesteld.
Volgende week weer kijken


Ja dat vond ik ook! Ik had het me eigenlijk ook wel iets interessanters voorgesteld...En da meisje was graatmager en dan nee ik krijg geen anorexia

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:38

Desiree schreef:
wel jammer dat het weer zo laat uitgezonden werd. Ik heb ook gekeken. Die gewichten die ze moeten hanteren! Dat meisje woog met 54 kilo eigenlijk al te veel, ideaal was 48. Ze hielden hun lichaam ook goed bij maar ze at niet altijd even goed. Hoe doen die mannelijke jockeys dat toch, zo licht zijn? Dat zijn vast hele kleine mennekes. Ik vond soms dat de documentaire te veel bezig was met onzin. Ik had graag meer willen zien over de paarden i.p.v. flauw gezever in de keuken.


Ik ben 1.62, en over de meeste jockeys kan ik makkelijk heen kijken Haha!

Maar ik vond het programma ook wel een hoog GTST-gehalte hebben...

Extremely rare and Beyond Compare

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:40

Citaat:
Waarom wordt er altijd zoveel aandacht aan paardrennen besteed en zo weinig aan western of zelfs dressuur? Alleen omdat er geld inzit?


Kan iemand mij dan vertellen waar dat op tv is? Vorige zomer zijn er wat uitzendingen geweest op RTL5 ( ) Maar Ned.2 vertikt het om er aandacht aan te besteden. Derby, hartstikke belangrijk, uitzenden? Nee, want er moet voetbal uitegezonden worden... Frusty Prijs der Giganten?liever niet.. Er wordt over het algemeen gewoon te weinig tijd op tv besteed aan paardensport....

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:50

Stephanie100"]
[quote="Sjimmy schreef:
Vond het best een ouwe troep daar Haha! Had me er een veel sjiekere boel bij voorgesteld.
Volgende week weer kijken


Ja dat vond ik ook! Ik had het me eigenlijk ook wel iets interessanters voorgesteld...En da meisje was graatmager en dan nee ik krijg geen anorexia
[/quote]

Dat was precies wat ik ook dacht *LOL*
Maar wel weer even kijken volgende week. Er wordt tenminste weer een keer wat uitgezonden over de paardenwereld.

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:53

Het meeste is nog van voor de oorlog geloof ik - en doordat er steeds verhalen de ronde doen dat er platgegooid en opnieuw gebouwd gaat worden (die verhalen hoor ik nu al 20 jaar geloof ik Haha! ) is alle onderhoud gestopt. Heus, er gaat niet zo veel geld om in de draf- en rensport, en van het geld dat binnen komt via het wedden moet ook nog eens een groot deel afgedragen worden aan de KNHS (of vroeger gewoon de hippische sportbonden en diverse stamboeken). Was er maar meer geld mee te verdienen...

Extremely rare and Beyond Compare

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 16:20

promptertje"]
[quote="XoNo schreef:
Waarom wordt er altijd zoveel aandacht aan paardrennen besteed en zo weinig aan western of zelfs dressuur? Alleen omdat er geld inzit?


Hee, op welke zenders zie jij dat dan? Want dan ga ik daar ook naar kijken, ik zie verdorie praktisch nooit draverijen op TV Knipoog Maar het wordt vast een leuk programma, trainer Willem vd Pijl die in de serie voorkomt is een hele aardige man, Rain logeert altijd bij hem als wij op vakantie zijn

Maar western zie ik ook nooit op TV...
[/quote]

Races zie ik in Nederland ook zelden op de tv, daarvoor moet je toch echt bij de BBC zijn. Die zend ze vrij vaak uit. Maar goed, daar leeft die sport ook veel meer. En voor dressuur en springen kan je nog wel eens bij Eurosport terecht. Western rijden heb ik echt nog nooit op tv gezien, geen wedstrijden althans.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 16:58

Ik had het ook gezien, en ik had het me ook wel wat anders voorgsteld, wat sjieker enzo!
wat een ouwe boel daar!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:58

Ik had het ook gezien Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:01

Ik vind ook dat er veelste weinig aandacht wordt besteed aan draverijen, ze zouden heus wel de grote prijzen kunnen laten zien!

22 Januari verwachten we ons kleintje

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:34

Ik vond het net een soap, maar wel leuk om eens te zien *LOL* Ik wist dat jockeys niet zwaar mogen zijn, maar dat het zo extreem was...Die meiden hadden echt de bouw en lengte niet voor 48 kilo hoor
(die mannetjes zijn ook inderdaad meestal mannetjes *LOL* )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lucia88, nafkedemi, winnetou4502, Witje2 en 89 bezoekers