Cheyenne is 'baby-mak' !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Cheyenne is 'baby-mak' !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 01:04

Ik was gisteren uitgebreid Yen aan het poetsen Pling en het was erg druk op stal. Allemaal vrienden en familie van de staleigenaren liepen en zaten op het erf van het mooie weer te genieten. Kinderen renden voorbij, 4 kids hielpen Yen te poetsen, ondertussen zoefden ook nog een paar kids op stepjes rond. En Cheyenne was superkalm!!!! Zo braaf. Zelfs een meisje van 7 kon haar voorhoefjes uitkrabben, ik was echt trots op mijn meisje.

En toen het eenmaal wat rustiger was, kwam een moeder met haar baby van 1 jaar oud aangelopen. Ze vroeg of haar baby even op de rug van Yen mocht zitten (terwijl moeder het kind nog vast hield natuurlijk). Dus ik zei dat dat wel mocht, maar ik waarschuwde wel dat Yen nog nooit iemand op haar rug had gehad. Maar goed, Yen was rustig, stond lekker te suffen op de poetsplaats. Dus moeder zet het kindje op de rug van Yen en dat ging supergoed!!! Natuurlijk werd het kindje gewoon vastgehouden door moeder (voordat er allemaal ' gevaarlijk' -reacties komen Knipoog ).
Yen vond het helemaal niet erg en het baby-tje heeft dus de primeur!!!! De eerste die op de rug van Yen heeft gezeten Haha! !!!!

CONCLUSIE: YEN IS BABY-MAK!!!!! Tong uitsteken

Ik had eigenlijk een picture moeten maken

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 09:18

Ja een foto zou heel leuk geweest zijn Knipoog Lijkt me zo een lief gezicht Lachen

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 09:48

Dat had ik nou nooit gedaan, ik had zelf de primeur willen hebben Clown vandaar dat ik mn paardje ook zelf zadelmak maak en ik de enige ben die er ooit opgezeten heeft Sigaar Ik laat er voorlopig niemand op, ook geen baby Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 10:44

Ja, ik was ook wel jaloers op de baby... Knipoog Maar ja, ik ben gewoon de volgende!!! Lachen

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 11:02

ah wel schattig hoor!!! inderdaad jammer dat er geen foto's zijn, ik had het duo wel willen zien!

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:35

Gaaf hoor! Hoe oud is ze nu ongeveer (je paardje Knipoog )

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 15:00

Cheyenne is bijna 3 (1 mei) Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:26

Aah wat goed van Yen! Goed hoor Franca! De gang begint er al in te komen Knipoog Volgende keer ... FOTO Knipoog

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:31

Leuk joh! Nu nog Franca-mak worden Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 23:19

Haha, ja, dat wordt ook leuk!!!! Lachen